2024-05-11, 12:35
Medlem
Jag ser ingen tråd om detta. För första gången diskvalificeras en deltagare från Eurovision och detta på svensk mark. Anledningen är en pågående svensk polisutredning mot Nederländernas deltagare, Joost. Det låter ju allvarligt. Jag (och många ute i Europa) vill gärna veta vem målsägande är och vad som egentligen har hänt. Gärningen ska ha utförts på torsdagen.

Här är uttalandet från EBU:

https://eurovision.tv/mediacentre/re...n-song-contest
Senast redigerad av mollan 2024-05-11 kl. 12:59.
Citera
2024-05-11, 12:36
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Nja, det diskuteras mycket om denna person i denna tråd.

(FB) Eurovision Song Contest 2024 - Malmö
Citera
2024-05-11, 12:41
Medlem
Är inte målsägande hon som han inte ville vara på bild med i pressträffen?
Citera
2024-05-11, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Nja, det diskuteras mycket om denna person i denna tråd.

(FB) Eurovision Song Contest 2024 - Malmö

Tycker att den tråden främst diskuterar hur man tar Israel till en vinst. Jag är intresserad av brottsutredningen kring honom.
Citera
2024-05-11, 12:42
Medlem
VoktorDodkas avatar
Magkänslan säger att det indirekt beror på haschrökande, han verkar ju helt utflippad och här i Sverige har han inte fåt röka på som han brukar och då börjar det slira mer än vanligt i huvudkontoret.

Jag skämdes när jag såg hans framträdande, trodde det bara var åttaåringar som uppskattade honom men det var visst en massa flashbackare som också gillade honom, gissar min teori därmed är bekräftad.
Citera
2024-05-11, 12:48
En liten brittisk Eurovision blogg så har han attackerat en brittisk fotograf och sagt någonting om att hon Borde våldtas.

Men det cirkulerar mycket rykten just nu
Citera
2024-05-11, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Magkänslan säger att det indirekt beror på haschrökande, han verkar ju helt utflippad och här i Sverige har han inte fåt röka på som han brukar och då börjar det slira mer än vanligt i huvudkontoret.

Jag skämdes när jag såg hans framträdande, trodde det bara var åttaåringar som uppskattade honom men det var visst en massa flashbackare som också gillade honom, gissar min teori därmed är bekräftad.

OT men seriositet är inte riktigt definitionen av tävlingen. På gott och ont.

Olaga hot är vad som framkommit hittills och att utredning är färdig samt att den lämnats till åklagare. Åklagaren måste ha bestämt sig för att gå vidare? I vilket skede kan man begära ut dokument?
Citera
2024-05-11, 13:03
Medlem
Vet ingenting om artisten men om han sagt något om att våldta och åklagaren utreder det som olaga hot - var är då alla åklagare när parasiterna i landet hotar våra barn och lärare med våldtäkt, död och all annan ondska? Det vill nog till att man har rejält på fötterna om man ska stänga av en artist att delta i Eurovision. Kan han inte om han blir friad rikta skadestånd mot svenska staten? Reklamvärdet att delta i Eurovision borde ju handla om miljoner.
Citera
2024-05-11, 13:16
Medlem
Han avstängd och tråden bör byta namn i enlighet med detta?

Det är ett mycket hårt straff, man måste värkligen undra vad han har gjort/sagt för att uppnå detta. Det är en stor skandal i alla fall, på ett eller annat sätt. Mig veterligen har något liknande aldrig hänt i tävlingens historia.

Vilken dramatik.
Citera
2024-05-11, 13:25
Medlem
trasig-axels avatar
Haha den här bögen blev av med sin bögiga farsa när han var 12 år och har sedan dess filat på världens mest uppenbara snyfthistoria där han tydligen ska ha lovat sin pappa att en dag vinna Melodifestivalen, och sedan när han väl är här och tydligen en favorit så misshandlar han en svensk kvinna. Jadu bögen, din farsa är nog mer stolt över att du misshandlade någon för första gången i ditt liv, än vad han hade varit om du vann någon bögig tävling.
Citera
2024-05-11, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sharkimedes
Han avstängd och tråden bör byta namn i enlighet med detta?

Det är ett mycket hårt straff, man måste värkligen undra vad han har gjort/sagt för att uppnå detta. Det är en stor skandal i alla fall, på ett eller annat sätt. Mig veterligen har något liknande aldrig hänt i tävlingens historia.

Vilken dramatik.

Verkligen drama! Har inte lagt till det med diskning så att det tydligt framgår att frågan och diskussionen gäller brottsgärningen.
Citera
2024-05-11, 14:01
Medlem
Muslimfittas avatar
Underbart att han utesluts ur tävlingen och hoppas att han åtalas och döms för det han har gjort. Tokvänstern har fått alldeles för mycket luft på sistone. Nån får följa upp med FUP sen.

JOOST KLEIN! YOU ARE CANCELED, GAY BITCH!
Senast redigerad av Muslimfitta 2024-05-11 kl. 14:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in