2024-05-04, 22:01
Medlem
SpelarAllanballans avatar
Hört av bekanta att vissa brudar handlar ladd och ibland suger av honom… sen om de är trade eller bara för att vet jag inte
Citera
2024-05-04, 22:33
Medlem
flugornass avatar
Mitt drogbehov är lika med noll och mitt underliv skulle väl max ge mig en röd prince (cigaretten).
Men om jag vore så gångbar i knarkaffärer så avstod jag nog snusk i utbyte, har man inte som beroende av droger någon känsla av att min kropp är ingen handelsvara?
Citera
2024-05-04, 23:14
Medlem
Prodelins avatar
Aldrig förstått varje svenska tjejer har så svårt bjuda till, vad är ni rädda för? lite gentjänster, det är inte världens grej sära på benen heller.
Citera
2024-05-05, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Aldrig förstått varje svenska tjejer har så svårt bjuda till, vad är ni rädda för? lite gentjänster, det är inte världens grej sära på benen heller.

Hela Djursholm och Östermalm är fullt av sådana kvinnor. Gifter sig och knullar sina män för pengarna.
Citera
2024-05-05, 01:08
Medlem
Jag hade en kompis som satt hemma med fotboja en månad.
Jag hade hans bil under den tiden och åkte och lät honom få knulla en gång i veckan.
Citera
2024-05-05, 06:49
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Det betyder ju inte att tjejerna knullat med dem för att få gratis entré.

Men tanken kommer i alla fall upp eftersom det i regel blev ett resultat av det. Nej, hon kan ju naturligtvis tyckt att dörrkillen var lite söt också.

En annan situation där göka i regel blev ett resultat också var brudar som visste att man bodde centralt och ville sova över om de hade varit ute och festat eftersom de bodde åt helvete utanför stan. Men för all del, de som fick de förfrågningarna såg väl skapliga ut och hade inga problem med brudar generellt så det kanske inte var ett direkt trade där heller.
Citera
2024-05-05, 07:48
Medlem
Nej inte egentligen. Kan fixa det jag behöver och vill ha på annat sätt. Så jag ligger nog bara när och med vem jag vill ligga med.
Citera
2024-05-05, 08:33
Medlem
RazorKevlars avatar
Vad ska annars en fattig ( snål ) flicka göra? Fittan, en kvinnas bästa förhandlingsredskap!
Citera
2024-05-05, 09:31
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flenzenstock
Är det vanligt att ni tjejer erbjuder ett knull till killar när ni känner att ni behöver ha något att tradea men inte har något. Jag menar som om ni fått hjälp av något kille och känner att ni borde ge något tillbaka så kanske ni erbjuder ett knull. Eller om ni kanske går på ett kalas och inte har med en present, så när han öppnar dörren med ballonger på erbjuder ni ett knull i stället. Eller om ni har en killkompis som sliter med studierna inför en tenta så säger ni att ”om du klarar den får du knulla”. Någon kille är lite deppig, så kanske ni erbjuder knulla?
Ser att du har problem med svenska språket.
Ger dig därför tipset att byta ut svengelskan tradea i rubriken mot det svenska ordet erbjuda.
Ett ord som du antagligen har i ditt ordförråd eftersom det används i efterföljande löptext.
I övrigt, ja kvinnor har alltid använt olika former av sexuella handlingar i byteshandel mot olika former av gentjänster.
Citera
2024-05-05, 09:50
Medlem
Hade en kompis som var hovslagare och enligt honom hände det ganska ofta att hästtjejerna mer eller mindre sublimt bjöd ut sig för att betala i natura.

Hästar är en extremt dyr hobby och de flesta som håller på är yngre kvinnor så det låter ganska troligt ändå.
Citera
2024-05-05, 11:02
Medlem
Funkar inte alla relationer såhär?
Om gubben diskar får han doppa kotte.
Annars blir det soffan.
Citera
2024-05-05, 11:46
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qstar
Funkar inte alla relationer såhär?
Om gubben diskar får han doppa kotte.
Annars blir det soffan.

I en relation så är man kära i varandra och då vill man ju sin partner väl, och vill den ena ha närhet och/eller sex så ställer den andra liksom bara upp, inte svårare med det.

Nej, tråden handlar nog mer om att personer som inte skulle kunna ha sex i vanliga fall har det. Typ Berra 47 på 120 kg hjälper 18-åriga Nathalie med att byta vinterdäck och får en avsugning som tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in