• 1
  • 2
2024-05-04, 16:09
Medlem
Flenzenstocks avatar
Är det vanligt att ni tjejer erbjuder ett knull till killar när ni känner att ni behöver ha något att tradea men inte har något. Jag menar som om ni fått hjälp av något kille och känner att ni borde ge något tillbaka så kanske ni erbjuder ett knull. Eller om ni kanske går på ett kalas och inte har med en present, så när han öppnar dörren med ballonger på erbjuder ni ett knull i stället. Eller om ni har en killkompis som sliter med studierna inför en tenta så säger ni att ”om du klarar den får du knulla”. Någon kille är lite deppig, så kanske ni erbjuder knulla?
Citera
2024-05-04, 16:45
Medlem
GustavTrelleborgs avatar
Ja, hela tiden. Jag använder fittan till att få som jag vill.
Citera
2024-05-04, 16:47
Medlem
Tror det är mer vanligt än man tror
Citera
2024-05-04, 16:51
Medlem
Charlie-Whites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavTrelleborg
Ja, hela tiden. Jag använder fittan till att få som jag vill.
Detta gäller inte killar, även om du vill, käre Gustav!
Citera
2024-05-04, 17:13
Medlem
Belters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shunosoklat
En tjej brukar köpa droger av mig och antingen betalar hon 1000:- eller så suger hon av mig medan jag filmar.
Det var dyrt.
Citera
2024-05-04, 17:18
Medlem
Dishys avatar
Aldrig hört talas om någon som gör detta. Känns som att antingen pysslar man inte med prostitution eller så gör man det men då inte i utbyte mot tjänster i bekantskapskretsen utan mot pengar med främlingar.
Citera
2024-05-04, 17:46
Medlem
halaltarzans avatar
Jobbade många år på krogen och brudar som hade gökat med någon av dörrkillarna behövde då aldrig stå i kö eller betala entré.
Citera
2024-05-04, 17:50
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Jobbade många år på krogen och brudar som hade gökat med någon av dörrkillarna behövde då aldrig stå i kö eller betala entré.

Det betyder ju inte att tjejerna knullat med dem för att få gratis entré.
Citera
2024-05-04, 18:01
Medlem
Det är nog mer önsketänkande än verklighet för männen.
Citera
2024-05-04, 18:41
Medlem
Bandoliers avatar
Inom missbrukarkretsar sker det hela tiden.

Ett personligt minne från en tågluff:
När jag på väg tillbaka till Sverige klev en dansk tjej på tåget. Vi började snacka och jag gav henne ett par mackor och något att dricka. Hon skulle av i Köpenhamn tidigt på morgonen. Någon timme innan tåget var framme sa hon till mig att om jag ville kunde hon göra det skönt för mig som tack.
I vanliga fall hade jag kanske hakat på men jag kände mig så jävla ofräsch så jag tackade nej.
Citera
2024-05-04, 18:51
Medlem
kvastsvanss avatar
Nej. Däremot har jag vid enstaka tillfällen klätt mig mer utmanande än vanligt och spelat på min snygghet för att lättare få lift, hjälp med bilen eller manlig bartenders uppmärksamhet när jag vill köpa öl och det är mycket folk. Succé varje gång. Känns både tillfredsställande och lite smutsigt.
Citera
2024-05-04, 21:08
Medlem
revodnebs avatar
Jag sparade ihop till ett rejält skägg en gång i tiden, såg ut som helvetet självt. Polarens syrra frågade när jag skulle raka mig (var singel då)? Jag sa när jag får ligga, -"Det är nästan så man skulle ge dig ett mercy-fuck" sa hon. Blev såklart inget då vi är goda vänner.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in