2024-04-28, 17:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RogerRaket
Jag är man och har mina erfarenheter med kvinnor. Ser fram emot att träffa en enda som är lojal efter 40 år som jag levt. Ser fram emot att träffa en enda som inte sätter allt på spel för babbar. Ni är verkligen anledningen till varför allt blev skit I Sverige. Men tur att männen är så bra att vi kan ta hand om ungarna ni tryckt ut medan ni återkommande sviker.

Återigen, varför tror du att jag kommer att ta dina fördomar mot kvinnor på allvar?

Är du helt jävla dum i huvudet?

Alla har fan dåliga erfarenheter av det motsatta könet. Men alla väljer inte att bli så bittra och hatiska som du.
Citera
2024-04-28, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kantarellguden
Varför väljer kvinnan en gängkriminell? Jo, kanske för att kvinnan inte vill ha en känslosam svensk svag man som sitter och spelar dataspel hela dagarna och tycker synd om sig själv.

Kvinnor vill inte ha svaga män samtidigt som feminismen gör män svagare, ironiskt jag vet.

Mm för det finns verkligen bara att välja mellan gängkriminell eller data nörd… Någon här behöver komma ut i verkliga livet
Citera
2024-04-28, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Återigen, varför tror du att jag kommer att ta dina fördomar mot kvinnor på allvar?

Är du helt jävla dum i huvudet?

Alla har fan dåliga erfarenheter av det motsatta könet. Men alla väljer inte att bli så bittra och hatiska som du.

Ni kan inte vara lojala om så livet hängde på det. Du förnekar det men jag lever efter det baserat på vad ni visar och det går bra. Ni förtjänar babbar, ni är lika värdelösa båda två så kanske jag kan träffa någon bättre från någon annanstans. Allt spelar ut sig till sin rätt i slutändan.
Senast redigerad av RogerRaket 2024-04-28 kl. 18:05.
Citera
2024-04-28, 18:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sanchoo
De flesta kvinnor sköter sig. Men det känns som att det är en stor skillnad på äldre kvinnor som varit i tjänst länge än vänsterorienterade 20-åriga tjejer. Känns som de äldre poliserna har mer "skinn" på näsan och är således bättre.

Ja det flesta manliga och kvinnliga poliser sköter sig. Men jag skulle ändå vilja ha en oberoende/utomstående enhet som utredde poliser och poliskåren. Känns skevt när de utreder sig själva.

De gängkriminella killarna är ofta i 20 års åldern. Jag tror inte de ger sig på att grooma/uppvakta "Maja 56 år, 23 år inom polisen".
Senast redigerad av Jenny9 2024-04-28 kl. 18:07.
Citera
2024-04-28, 18:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RogerRaket
Ni kan inte vara lojala om så livet hängde på det. Du förnekar det men jag lever efter det baserat på vad ni visar och det går bra. Ni förtjänar babbar, ni är like värdelösa båda två så kanske jag kan träffa någon bättre från någon annanstans. Allt spelar ut sig till sin rätt i slutändan.

Jamen vad fint djungelapan. Du verkar verkligen vara en djupsinnig och trevlig människa att hänga med.

Du har dragit till dig exakt de kvinnor som speglat din egen mentalitet.

Men för all del, åk ner till nåt låginkomstland och parasitera på kvinnorna där.
Citera
2024-04-28, 18:10
Medlem
Citat:
Så fort du blir det minsta trängd börjar du spotta ur dig tramsiga personangrepp - nej jag är inte en "feministisk sektmedlem". Fystesten är anpassade efter kvinnor respektive män, på styrketestet i isokai maskinen är kvinnorna och männen ungefär lika starka i benen. Man lyfter upp till hakan och i överkroppen är männen i genomsnitt starkare än kvinnorna, vilket inte är så konstigt eftersom män är i genomsnitt starkare i överkroppen jämfört med kvinnor. Vilken styrka är relevant för en polis? Hur många kilo är relevant för en polis att kunna lyfta över midjehöjd?

Kraven är lägre(patetiskt låga) för kvinnor och det har funnits en feministisk och politisk push att poliskåren ska bli jämställd. Fakta.

Utan detta hade vi inte varit i situationen vi är i med kvinnliga korrumperade poliser som läcker information till gängkriminella i utbyte mot kuk. Fakta.

Extremt få kvinnor är lämpliga som polis av biologiska skäl. Fakta.

Citat:
De flesta poliser, både kvinnliga och manliga, är bra på det de gör och fullt dugliga poliser.

Om kvinnorna är så bra varför behövs det lägre antagningskrav och kvotering för att kvinnor ens ska få chansen att arbeta som polis? Dina så kallade duktiga kvinnor inom polisen hade inte påverkats om man tar bort kvoteringen och lägre antagningskrav och gör sig av med den feministiska inställningen inom kåren då dessa återstående kvinnor uppfyller samma krav som män gör.

I praktiken hade detta lett till en minskning av minst 95% kvinnor inom kåren. Du vet om detta och det är därför du är så angelägen om att kvinnor ska fortsätta kvoteras in i kåren trots att det leder till sämre poliser och en utbredd korruption. En sektmedlem som bara bryr sig om ideologi och inte dess konsekvenser.

Citat:
500 fall sen 2018 är fortfarande en minoritet.

Samma idiotargument, förminskning och relativisering som man hört om invandringens konsekvenser i alla år. "De flesta invandrare är skötsamma" och så vidare. Det är ett utbrett och stort problem med KVINNLIGA poliser som läcker information till gängkriminella.

Du tar inte problemet på allvar. Det är dessutom bara toppen på ett isberg som vi ser i den här granskningen.

Citat:
Läser gärna ditt material om hur många som dött pga detta.

Det står i granskningen. Det är inte mitt material utan DN som tagit fram det. Det material du vägrar konfronteras med eftersom att det går emot dina dogmer inom feminismen.

Tog dig mindre än några minuter att lyckas med den här bedriften:
Citat:
Så fort du blir det minsta trängd börjar du spotta ur dig tramsiga personangrepp

och direkt efteråt skriver du:

Citat:
Jamen vad fint djungelapan. Du verkar verkligen vara en djupsinnig och trevlig människa att hänga med.

Senast redigerad av Reiwa 2024-04-28 kl. 18:15.
Citera
2024-04-28, 18:15
Medlem
Citat:

Du har dragit till dig exakt de kvinnor som speglat din egen mentalitet.

Men för all del, åk ner till nåt låginkomstland och parasitera på kvinnorna där.

Vad är skillnaden mellan att åka ner och träffa sin fru och riva ner samhället för att ens man ska få plats?

Jag skadar ingen, det är skillnaden.

Ni är verkligen sämst.
Citera
2024-04-28, 18:18
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Handlar det om (ursprungs-) svenska kvinnor?
Eller blattebrudar som blivit poliser?
Det är givetvis svenska kvinnor, dom som har låg moral.
Citera
2024-04-28, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Det finns inget legitimt skäl för att kvinnliga poliser ska få existera. De är inkompetenta, svaga och inger noll respekt. Varje gång man ser dessa kvinnliga befäl i någon intervju efter att något har hänt vill man bara kräkas då det ska alltid pratas om deras känslor.

Det är inte bara poliskåren som är helt förstörd av feminismen och kvotering av kvinnor. Rättsväsendet i övrigt är samma sak med kvinnliga åklagare och advokater som läcker som såll till gängkriminella eller är politiska vänsteraktivister.

Faktum är att varenda bransch där feminismen fått råda och kvotering i stor skala har skett har förstörts. Energisektorn är en annan sådan med Vattenfall där vi fått betala skyhöga elpriser för att feminismen infiltrerat organisationen.
.

Advokater som både är kriminella själv och springer ärenden åt gängen är i betydligt större utsträckning män än kvinnor. Överhuvudtaget är män ett enormt stort problem vad gäller kriminalitet.
Citera
2024-04-28, 18:20
Avslutad
Citat:
Du vill alltså ha en poliskår som tar till övervåld och skjuter först i hotfulla situationer istället för att hantera det som män kan? Kvinnliga poliser till skillnad från manliga har bara valet att ta till övervåld.

En kvinnlig polis kan inte med våld brotta ned en kriminell och hålla fast honom då kvinnor helt enkelt är för svaga.

Absolut inte vad jag menade.

Att kvinnor inte kan brotta ner kriminella är RENT skitsnack. Finns så många hjälpmedel idag allt ifrån pepparsprej till elpistoler som kan få en elefant att lägga sig platt om det nu skulle vara så att en kvinnlig polis står öga mot öga mot en fysiskt överlägsen brottsling ā la. "the final boss".

Citat:
Denna feminiserade inställning där man tror att polisens uppgift i samhället är att vara en psykolog som ska prata med den misstänkte kriminella om hans/hennes känslor är en stor anledning till varför samhället har skenande kriminalitet.

Polisens uppgift är simpel: upprätta lag och ordning och upprätta våldsmonopolet.

...och detta anser du är omöjligt att göra med vänlighet? Föreslår att du kollar upp H*nns Sch*rff (* = a) och hur han gick tillväga med sina förhör. Mer eller mindre hela världen har rättat sig efter hans tillvägagångssätt. Vänlighet är a.o. annars kan man inte förvänta sig att den misstänkte överhuvudtaget kommer vara mottaglig till att svara på frågor.

Precis uppgiften är simpel, så simpel att "till och med" en kvinna klarar av att utföra arbetet med bravur.
Citera
2024-04-28, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saviland
Advokater som både är kriminella själv och springer ärenden åt gängen är i betydligt större utsträckning män än kvinnor. Överhuvudtaget är män ett enormt stort problem vad gäller kriminalitet.

Jag vet inte fördelningen mellan män och kvinnor inom advokatyrket, men det är tydligt att det handlar om blattar i nästan alla dessa fall.

Granskningen av DN av polisen är ganska tydlig med att det är främst kvinnor och invandrare som läcker information till gängkriminella. Två grupper som absolut inte borde ha tillgång till arbete inom poliskåren.
Citera
2024-04-28, 18:21
Medlem
Citat:
Utan feminismens push för "jämställdhet" inom kåren, kvotering och sänkta antagningskrav för kvinnor hade problemet inte existerat. Detta är ett faktum du vägrar konfrontera då du är en feministisk sektmedlem.

Dina ytterst få "bra och duktiga kvinnliga poliser" hade inte påverkats av om man gav sig på roten till problemet vilket är allt det jag listade ovan.

Detta är bara ett sätt för dig att relativisera problemet. Du vill inte konfronteras med faktum för det går emot dogmerna i din ideologi feminismen. Granskningen visar att det är oerhört vanligt med över 500 fall sen 2018. Mörkertalet lär dessutom vara helt enormt ovanpå det.

Det har bland annat lett till att människor dött då kvinnor, som kvoterats in i poliskåren på grund av feminismen, har läckt information till gängkriminella i utbyte mot arabiska och afrikanska könsorgan.

Nu skiter jag i ifall kvinnor får arbeta som polis iyttre tjänst eller ej, men kvinnorna är knappast det huvudsakliga problemet inom poliskåren. Öppna ögonen och se verkligheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in