2024-04-28, 17:14
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torch-McFly
Är/var det inte 7 för värnpliktiga?
Det var väldigt ovanligt att någon inte klarade styrkeprovet förr

Det var 0-9 när jag mönstrade vill jag minnas. Landade själv på 6. Var knappt 20 år gammal då.
Citera
2024-04-28, 17:19
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sierra.Leone
Tänk vilken förebild fröken Staaf vart för dessa hehe

Ja, herregud hon också... Fungerade dessutom som samordnare inom Europol. Det verkar vara svårt för kvinnor att hålla fittan utanför arbetet.
Citera
2024-04-28, 17:22
Medlem
KjellKjellborns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Handlar det om (ursprungs-) svenska kvinnor?
Eller blattebrudar som blivit poliser?

Gäller både och! Kvinnor är totala suckers för kriminella, det finns en anledning till att över 300 okända kvinnor närvarade under Ted Bundys rättegång.
Citera
2024-04-28, 17:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Det handlar inte om poliser generellt sett utan specifikt kvinnliga poliser. Kvinnliga poliser som inte hade existerat i poliskåren utan kvotering och feminismen som pushat för "jämställdhet" inom kåren.

Känns det bra att behöva förneka verkligheten för att slippa tvingas konfronteras med din kognitiva dissonans?

Lösningen är inte att hindra kvinnor från att utbilda sig till poliser. Det finns många bra och duktiga kvinnliga poliser.

Det är trots allt en minoritet av alla kvinnliga poliser som är korrumperade.

Man bör istället fokusera på att se över psyktesten vid antagningen, införa hårdare straff, tillsätta en oberoende utredningsenhet, med mera.
Citera
2024-04-28, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
En kartläggning av Dagens Nyheter (låst artikel) visar att de kriminella gängens framgångar till betydande del beror på att kvinnliga poliser som inledit sexuella relationer med gängkriminella läcker information till gängen, som därmed blir förvarnade om spaning och razzior. Detta styrker mina tidigare påståenden angående att det pågående samhällshaveriet är en direkt följd av feminismen.

https://www.dn.se/polislackorna/

Fria Tiders reportage som återger DN-artikeln:

Topic:

Feminismen har resulterat i fler kvinnliga poliser. Man har även lägre intagningskrav för kvinnor än för män. Frågeställningen blir: har feminismen förstört kvinnor så till den grad att de inte tar ansvar för sina egna handlingar, och ser till att få sina sjuka sexuella behov att knulla med kriminella tillfredsställda, och därmed hjälper den systemhotande brottsligheten? Eller tillhör de kvinnor som söker sig till polisyrket ett substrata som är särskilt egocentriska, perverterade och korrumperade? Eller är det de "stackars kvinnorna" som blir manipulerade och inte vet sitt eget bästa, ungefär som imbecilla individer? Är de då lämpliga som poliser?

Visst kan det ha inträffat men jag tror inte det är en stor grej.

Judiska DN sår ännu mera splittring mellan könen. Fy fan vad jobbigt att vara en jude som Wolodarski som ägnar all sin tid åt att förstöra ett en gång fungerande samhälle.
Citera
2024-04-28, 17:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det där är inga vetenskapliga källor av acceptabel kvalitet.

Det där har du överhuvudtaget inte kapaciteten att bedöma.
Citera
2024-04-28, 17:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ModeratorIdiot
Utan feminism och kvotering hade vi inte haft massa kvinnliga poliser som läcker information till kriminella.

Varför svarar du inte på min fråga?

Citat:
Ursprungligen postat av RogerRaket
Men sluta debattera. Det här hade inte varit ett problem om inte svenska tjejer saknade lojalitet och inte var så hungriga på kebab. Det är 100% ett kvinnligt problem som vi inte behöver prata om, vi har redan facit.

Tänker du dig att jag kommer ta dina fördomar mot kvinnor på allvar?
Citera
2024-04-28, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Lösningen är inte att hindra kvinnor från att utbilda sig till poliser. Det finns många bra och duktiga kvinnliga poliser.

Utan feminismens push för "jämställdhet" inom kåren, kvotering och sänkta antagningskrav för kvinnor hade problemet inte existerat. Detta är ett faktum du vägrar konfrontera då du är en feministisk sektmedlem.

Dina ytterst få "bra och duktiga kvinnliga poliser" hade inte påverkats av om man gav sig på roten till problemet vilket är allt det jag listade ovan.

Citat:

Detta är bara ett sätt för dig att relativisera problemet. Du vill inte konfronteras med faktum för det går emot dogmerna i din ideologi feminismen. Granskningen visar att det är oerhört vanligt med över 500 fall sen 2018. Mörkertalet lär dessutom vara helt enormt ovanpå det.

Det har bland annat lett till att människor dött då kvinnor, som kvoterats in i poliskåren på grund av feminismen, har läckt information till gängkriminella i utbyte mot arabiska och afrikanska könsorgan.
Citera
2024-04-28, 17:32
Medlem
Citat:
Varför svarar du inte på min fråga?

Tänker du dig att jag kommer ta dina fördomar mot kvinnor på allvar?
Jag är man och har mina erfarenheter med kvinnor. Ser fram emot att träffa en enda som är lojal efter 40 år som jag levt. Ser fram emot att träffa en enda som inte sätter allt på spel för babbar. Ni är verkligen anledningen till varför allt blev skit I Sverige. Men tur att männen är så bra att vi kan ta hand om ungarna ni tryckt ut medan ni återkommande sviker.
Citera
2024-04-28, 17:49
Medlem
sanchoos avatar
Citat:

Man bör istället fokusera på att se över psyktesten vid antagningen, införa hårdare straff, tillsätta en oberoende utredningsenhet, med mera.

De flesta kvinnor sköter sig. Men det känns som att det är en stor skillnad på äldre kvinnor som varit i tjänst länge än vänsterorienterade 20-åriga tjejer. Känns som de äldre poliserna har mer "skinn" på näsan och är således bättre.
Citera
2024-04-28, 17:53
Avstängd
Unga tjejer inom polisen drömmer väl om att träffa en gängkriminell att skaffa familj men ändå leva ett spännande liv. Glöm icke att detta är 2024......
Citera
2024-04-28, 17:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Utan feminismens push för "jämställdhet" inom kåren, kvotering och sänkta antagningskrav för kvinnor hade problemet inte existerat. Detta är ett faktum du vägrar konfrontera då du är en feministisk sektmedlem.

Dina ytterst få "bra och duktiga kvinnliga poliser" hade inte påverkats av om man gav sig på roten till problemet vilket är allt det jag listade ovan.

Detta är bara ett sätt för dig att relativisera problemet. Du vill inte konfronteras med faktum för det går emot dogmerna i din ideologi feminismen. Granskningen visar att det är oerhört vanligt med över 500 fall sen 2018. Mörkertalet lär dessutom vara helt enormt ovanpå det.

Det har bland annat lett till att människor dött då kvinnor, som kvoterats in i poliskåren på grund av feminismen, har läckt information till gängkriminella i utbyte mot arabiska och afrikanska könsorgan.

Så fort du blir det minsta trängd börjar du spotta ur dig tramsiga personangrepp - nej jag är inte en "feministisk sektmedlem". Fystesten är anpassade efter kvinnor respektive män, på styrketestet i isokai maskinen är kvinnorna och männen ungefär lika starka i benen. Man lyfter upp till hakan och i överkroppen är männen i genomsnitt starkare än kvinnorna, vilket inte är så konstigt eftersom män är i genomsnitt starkare i överkroppen jämfört med kvinnor. Vilken styrka är relevant för en polis? Hur många kilo är relevant för en polis att kunna lyfta över midjehöjd?

I antagningsprocessen ingår också psyktest.

De flesta poliser, både kvinnliga och manliga, är bra på det de gör och fullt dugliga poliser.

500 fall sen 2018 är fortfarande en minoritet.

Det är absolut ett allvarligt och grovt brott att läcka info till kriminella gäng och borde straffas hårt och utredas grundligt av en oberoende enhet.

Läser gärna ditt material om hur många som dött pga detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in