Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-26, 15:13
  #1
Medlem
Hej!
Jag kommer flytta till Nyköping senare i år. På sikt tänker jag nog köpa en bostad, men kommer hyra till en början.
Det finns väldigt många nybyggda lediga hyreslägenheter i Oppeby, delen ”mot” Nyköping. De verkar väldigt fina men känns som varningstecken när det för mycket ledigt. Någon som har bott i Oppeby eller har erfarenhet av området? Är det lugnt och bra att bo i?
Citera
2024-04-26, 15:30
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullover97
Hej!
Jag kommer flytta till Nyköping senare i år. På sikt tänker jag nog köpa en bostad, men kommer hyra till en början.
Det finns väldigt många nybyggda lediga hyreslägenheter i Oppeby, delen ”mot” Nyköping. De verkar väldigt fina men känns som varningstecken när det för mycket ledigt. Någon som har bott i Oppeby eller har erfarenhet av området? Är det lugnt och bra att bo i?
kollade och hittade inga lediga lägenheter
Citera
2024-04-26, 15:56
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
kollade och hittade inga lediga lägenheter

Tycker det finns överallt. Kollat mest på nyprod och Crosiette, Resinova och K-Fastigheter har många lediga
Citera
2024-05-02, 20:42
  #4
Medlem
Det är ett bra område.
Bra mataffär och en halvtimmes promenad till centrum.
Lägenheterna i området du kikat på är helt nybyggda(det är nog därför det är så många lediga) så dom vet jag inte så mycket om men området ser helt ok ut med egen padelbana och parkeringsgarage.
Citera
2024-05-04, 06:03
  #5
Medlem
Jag bor här! Fint med ICA så nära, finns även Café och en liten turbutik i närheten. Mamma Mia gör bra pizzor också! Jag tycker det är trygg och lugnt här.

Dom lägenheterna som ligger precis mitt emot ICA är precis nybyggda och det är en hel del som står tomma, men vad jag vet så flyttar det in folk hela tiden. Jag har nämligen flera bekanta som flyttat in där senaste månaderna bara
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback