• 1
  • 2
2024-04-21, 16:26
Vilka är de största politiska sveken enligt er?
För mig är det Sveriges Natomedlemskap och det uniforma stödet för Ukraina och i mångt och även för Israel. https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-ar-oundviklig Det kan såklart bli så att Ryssland tvingas dra sig tillbaka men Ukraina kan fortsätta att beskjutas i all evighet trots det.
Förutom det har så har dränerandet av Sveriges ekonomi alltifrån Grekland och Nuon-affären till pågående valutaurholkning och envars numera uppenbara giftighet varit bland de största.
Vilka har varit de största politiska sveken enligt er?
Senast redigerad av sveken 2024-04-21 kl. 16:31.
Citera
2024-04-21, 16:30
Medlem
FP läste fel

Moderaterna denna mandatperiod och moderaternas förra mandatperiod.
Citera
2024-04-21, 16:32
Medlem
Att Sverige skulle bli mångkulturellt och en humanitär stormakt. Den sista har i vart fall förhoppningsvis nu gått i graven. Bara dags att ta död på den första idiotin också.
Citera
2024-04-21, 16:33
Citat:
Ursprungligen postat av Sierra.Leone
FP läste fel
Moderaterna denna mandatperiod och moderaternas förra mandatperiod.
Du skrev först Olof Palme men ändrade sen till att du läste fel.. Hur menar du.. Ja Moderaterna har svikit, det är verkligen sant.
Citera
2024-04-21, 16:34
Medlem
Storstark68s avatar
1. Migrationen från MENA.
2. Friskolorna.
3. Avvecklingen av kärnkraftverk.
Citera
2024-04-21, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sveken
Vilka är de största politiska sveken enligt er?
För mig är det Sveriges Natomedlemskap och det uniforma stödet för Ukraina och i mångt och även för Israel. https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-ar-oundviklig Det kan såklart bli så att Ryssland tvingas dra sig tillbaka men Ukraina kan fortsätta att beskjutas i all evighet trots det.
Förutom det har så har dränerandet av Sveriges ekonomi alltifrån Grekland och Nuon-affären till pågående valutaurholkning och envars numera uppenbara giftighet varit bland de största.
Vilka har varit de största politiska sveken enligt er?

När Liberalerna bröt med alliansen.och stödde S.
Citera
2024-04-21, 16:36
Medlem
franges avatar
Att Ryssland inte kunde hålla ingånget avtal om att Ukrainas gränser skulle vara bestämda och okränkbara i utbyte mot att Ukraina lämnade ifrån sig sovjets kärnvapen stationerade i landet, efter Sovjets fall. Lita aldrig på en ryss.
Citera
2024-04-21, 16:38
Medlem
Jag tycker det är obegripligt att Nätproducenterna fick mandat att höja nätavgifterna med 75% utan att påvisa några investeringar. Varför?
Citera
2024-04-21, 16:39
Medlem
henrikos avatar
I Sverige: Folkutbytet givetvis!
Citera
2024-04-21, 16:41
Att Fredrik Reinfeldt skrattade åt när sd varnade för att Ryssland var ett hot emot Sverige och lade ner våran militär.

Ryssland är vår tids nazi Tyskland.
Citera
2024-04-21, 16:47
Citat:
Ursprungligen postat av urban.j
Att Fredrik Reinfeldt skrattade åt när sd varnade för att Ryssland var ett hot emot Sverige och lade ner våran militär.

Ryssland är vår tids nazi Tyskland.
Reinfeldt lovade förvisso att göra ungefär just det så på så sätt var det inget svek. Att Ryssland skulle vara vår tids Nazityskland håller jag inte med om. Enligt mig är det USA som är fascisterna. Nato har inte hållit sina löften gentemot Ryssland.
Citera
2024-04-21, 16:54
Medlem
Migrationspolitiken
EU-medlemskapet
Friskolereformen
Borttagandet av tjänstemannaansvaret
Korruptionen och myglet i den offentliga sektorn
Privatiseringen av den offentliga sektorn
Den ohämmade expansionen av den offentliga sektorn
Det tokhöga skatteuttaget
Avvecklingen av fungerande kärnkraftverk
Senast redigerad av brakfesten009 2024-04-21 kl. 16:58.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in