2024-04-24, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Fan ska jag in i förorterna och rensa upp för? Det är ett olagligt tattarbeteende. Bättre att gå den lagliga vägen. Få inflytande i SD och se till att stifta lagar så att dessa människor inte kan sätta sin fot I det här landet.

Försent. Människans historia är formad av krig. Den idiot som inte kan se att det enda som återstår att rädda sverige är krig är blind för 75 000 år av blodig historia.

Krig är och har alltid varit det naturliga måstet för Europa. Det kan jag garantera man sitter och säger om 100 år när man blickar tillbaka på denna tid.
Citera
2024-04-28, 10:55
Medlem
sommarlovs avatar
Jag har försökt att läsa alla inlägg med gav upp.

Vad jag vill ha sagt är att de istället kunde ha gjort så här:

Hyr en container, en sån där man skaffa när man ska städa på byggen.
Gå in några gubbar, med gula varselvästar och hjälmar, alla kommer att tro att det är arbetare och att det är legitimt det som sker.
Börja plocka och slänga allt löst i containern.
Om några ziggisar visar sig, peka med hela handen och förklara att nu hjälper de till, annars blir det fängelse.
Allt, precis allt måste bort, platsen ska återställas.
Sedan förklarar man att de "boende" får nu bege sig av, hur är deras problem, de kunde ju ta sig dit.

Ingen blir arg eller upprörd, alla förstår, även dom som vet att de har gjort fel.
Vad ska vänsterhen säga? De får inte ens veta något eftersom inget hände som är en nyhet.
Citera
2024-05-04, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Jag har försökt att läsa alla inlägg med gav upp.

Vad jag vill ha sagt är att de istället kunde ha gjort så här:

Hyr en container, en sån där man skaffa när man ska städa på byggen.
Gå in några gubbar, med gula varselvästar och hjälmar, alla kommer att tro att det är arbetare och att det är legitimt det som sker.
Börja plocka och slänga allt löst i containern.
Om några ziggisar visar sig, peka med hela handen och förklara att nu hjälper de till, annars blir det fängelse.
Allt, precis allt måste bort, platsen ska återställas.
Sedan förklarar man att de "boende" får nu bege sig av, hur är deras problem, de kunde ju ta sig dit.

Ingen blir arg eller upprörd, alla förstår, även dom som vet att de har gjort fel.
Vad ska vänsterhen säga? De får inte ens veta något eftersom inget hände som är en nyhet.

Jag förutsätter att du betalar då eller? Hade det varit min mark hade jag gått dit med ett gevär och sagt att de får ta sitt pick och pack och dra.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2024-05-04 kl. 22:15.
Citera
2024-05-04, 22:33
Medlem
Varför fick dom bo kvar så länge? Varför gjorde inte regeringen något?
Vem vet kanske var det markägaren som bett NMR om hjälp . Man ledsnar nog till slut.
Citera
2024-05-04, 23:25
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Jag förutsätter att du betalar då eller? Hade det varit min mark hade jag gått dit med ett gevär och sagt att de får ta sitt pick och pack och dra.
Jag?
Jag har inget med detta att göra.
Citera
2024-06-14, 05:19
Medlem
StartGenealogys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemeettt

(.....).
Vem som tar panten har alltid varit och kommer alltid vara den som är först till kvarn. (......)

Som sagt inte bra att skräpa ner, men tror nog kommunerna själva vet när det blir till ett problem som behöver åtgärdas.
.

Fakta är att ju fler pantsamlande Romer i Sverige desto mindre pant för de utsatta svenskar som behöver panten.

Du bör se sådan mark sjālv och då ser du att de förstör naturen med sina läger.

De romerna är ett problem för kommunerna, Stockholm kommun i detta fall, men naturen är nog nedprioriterad och fokus är nog på allt som är relaterat till rasfrämmande invandring, och på de andra kriminella rasfrämmande gängen.
Citera
2024-06-14, 08:02
Medlem
Mad monks avatar
Fake news så uppenbart.
Citera
2024-06-15, 13:03
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Varför inte? Dom har ockuperat någon annans mark och kränk ägande rätten.

Det z folk ifrån annat eu land , dom kan uppbarligen inte försörja sej själva .

Det är markägaren som få ta kostnaden att sanera efter z folket.

Precis.

Bra gjort för en gångs skull av NMR.
Citera
2024-06-15, 17:03
Medlem
Generalkosmoss avatar
Tyckte de här var fegt, zigenare i skogen lixom som bor i träkojjor! Istället för å ge sig på arabiska gangsters! Nä dom tappa fan respekt här big time från mig
Citera
2024-06-24, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Precis.

Bra gjort för en gångs skull av NMR.

NMR behövs för att sanera samhället på smuts. Utan NSDAP hade Tyskland varit nerlusat med kommunister ,men tack vare NSDAP unik metod att bota marxism.. Även om senator Jospeh mccarthy medtoder var mer rumsrenare.
Citera
2024-06-24, 23:12
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
NMR behövs för att sanera samhället på smuts. Utan NSDAP hade Tyskland varit nerlusat med kommunister ,men tack vare NSDAP unik metod att bota marxism.. Även om senator Jospeh mccarthy medtoder var mer rumsrenare.

Alltid lika kul när invandrare skriker om ockupation om deras hemländer.
Men alltid försvarar sin egen ockupation av Sverige och Europa.
Och att vänstern är exakt likadan. Låt Afrika och Palestina vara men helt okej att ockupera och kolonisera Europa!

Äganderätten är precis lika viktig för alla folk, och zigenare ska inte tillåtas smutsa ner och ta över någon annans mark.
Citera
2024-06-24, 23:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Alltid lika kul när invandrare skriker om ockupation om deras hemländer.
Men alltid försvarar sin egen ockupation av Sverige och Europa.
Och att vänstern är exakt likadan. Låt Afrika och Palestina vara men helt okej att ockupera och kolonisera Europa!

Äganderätten är precis lika viktig för alla folk, och zigenare ska inte tillåtas smutsa ner och ta över någon annans mark.

Sverige har aldrig koloniserat andra länder, att vi skall behöva ta emot MENA orcher är helt sjukt. Hur många Muslim stater finns i världen? Hur många stater finns i Afrika? Negrer har kan söka asyl i andra stater i Afrika, dom har inga skäl att komma till Sverige. Samma sak är det med MENA Orcher. I Jordardninen finns flykting i för Araber, dom kan söka sej ditt, dom har inga skäl att ens komma till Europa och förstöra våra länder.

Det är ren jävla rasism att folk som saknar svensk medborgarskap måste sitta av sin straff i Svenska fängelse. När Iran har ett underbart fängelse som heter Evinfängelset. Till skillnad ifrån Kriminalvården så vet Iranier hur man straffa kriminella. Vill man bota drottningsgatan terroristen, då sätter men sådan varasel i Evinfängelset och inte på lyxhoteller Kumla bunkern.
Senast redigerad av Niggers 2024-06-24 kl. 23:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in