2024-04-18, 15:00
Medlem
ItsWednesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Lee Harvey Oswald var det som mördade JFK.

... or was it?

Anyways, min poäng är att NMR är och förblir ett gäng utstötta losers som drömmer om storhetsdåd och sin egna förträfflighet, men när de väl skrider till handling blir det nån lam demonstration lr nån sån här grej.

Det kriminella packet består ju av barn, det borde vara en lämplig måltavla för nassarna. Ge dig på någon i din egen storlek å allt det där...
Citera
2024-04-18, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
NMR har verkligen siktat på en nivå dom funkar. Hoppa på uteliggare, hemlösa och tiggare.

Man säger ju att "motståndet man väljer är måttet på mannen" ...

Tänk att en svensk GNÄLLER när andra svenskar gör det samhället bett polisen göra i 10 år. Dessa herrar har utan betalning städaD upp ett naturreservat på flera ton sopor men du ömmar mer för de som skräpar ner. Det gör dig till skräp.

Du är skräp. VET DET.
Citera
2024-04-18, 15:12
Medlem
ItsWednesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
Dessa herrar har utan betalning städaD upp ett naturreservat på flera ton sopor

Herrar är väl att ta i. Säg ist missväxta mongoloider så kommer du sanningen närmre.

Varför prioriterar NMR ett gäng värnlösa hejhej -ziggisar långt ute i skogen ist för det grovt kriminella packet som avrättar folk på öppen gata? Det kan väl inte vara så att nassarna är ett gäng fegisar, va?
Citera
2024-04-18, 15:14
Medlem
shaktas avatar
Borde inte Zigenare gå under bristande vandel.

Skräpa ner i skogen , hugger ner träd, snatteri, ficktjuveri. Smutsigt och skitigt beteende som kan ev sprida sjukdomar. Luktar ingrodd rövsvett på tunnelbanan :

Bra att någon städar upp i naturen och nej, du behöver knappast tillåtelse att städa upp i naturen om det nu inte är att du befinner dig på privat mark
Citera
2024-04-18, 15:14
Medlem
ItsWednesdays avatar
Videon verkar nerplockad nu, fick väl inte den respons de hade väntat sig. Cringe som kidsen säger.
Citera
2024-04-18, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsWednesday
Herrar är väl att ta i. Säg ist missväxta mongoloider så kommer du sanningen närmre.

Varför prioriterar NMR ett gäng värnlösa hejhej -ziggisar långt ute i skogen ist för det grovt kriminella packet som avrättar folk på öppen gata? Det kan väl inte vara så att nassarna är ett gäng fegisar, va?

Att jaga kriminella är olagligt och uppskattas inte av polisen.

Att slänga sopor är lagligt och uppskattas av medborgarna.

Skulle en NMR ta fast någon av ockupanternas mordkommandon så skulle de få strängare straff än någon blatte hittills fått i Sverige. Åklagare skulle yrka på hatbrott för du vet, vit mot ovit är alltid hatbrott.

Har du något emot detta så bjud hem zigenarna eller inse att du är hycklande fjant som bara vill ha uppmärksamhet.
Citera
2024-04-18, 15:23
Bannlyst
Högern har aldrig sysslat med terrorism i Sverige. NMR är inte kommando holger mein med kopplingar till vänsterpartiet som köttat runt på tyska ambassaden ochh mörda hänsynslöst. Inte ens när "VAM" sprängde en bomb på Centralstationen i Stockholm på tidigt 90 talet, utan då var det Maskeradligan som låg bakom och skyllde spräningen på VAM.

Citat:
... or was it?

Anyways, min poäng är att NMR är och förblir ett gäng utstötta losers som drömmer om storhetsdåd och sin egna förträfflighet, men när de väl skrider till handling blir det nån lam demonstration lr nån sån här grej.

Det kriminella packet består ju av barn, det borde vara en lämplig måltavla för nassarna. Ge dig på någon i din egen storlek å allt det där...
Citera
2024-04-18, 15:28
Medlem
ItsWednesdays avatar
Citat:
Skulle en NMR ta fast någon av ockupanternas mordkommandon så skulle de få strängare straff än någon blatte hittills fått i Sverige. Åklagare skulle yrka på hatbrott för du vet, vit mot ovit är alltid hatbrott.

Tja, man får väl offra lite om man vill uppnå resultat? Kanske kunde man ge sig på åklagare ist? Finns en å annan sån, advokat och nämndeman jag gärna skulle se få sitt hem förstört.

Citat:
Har du något emot detta så bjud hem zigenarna eller inse att du är hycklande fjant som bara vill ha uppmärksamhet.

Tycker mest nassarna prioriterar fel. Eller dvs, de prioriterar efter sitt mod. Men grattis till en "aktion" som i slutändan inte kommer göra någon som helst skillnad förutom att, återigen påvisa hur patetiska nassar är.
Citera
2024-04-18, 15:34
Medlem
ItsWednesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Högern har aldrig sysslat med terrorism i Sverige. NMR är inte kommando holger mein med kopplingar till vänsterpartiet som köttat runt på tyska ambassaden ochh mörda hänsynslöst. Inte ens när "VAM" sprängde en bomb på Centralstationen i Stockholm på tidigt 90 talet, utan då var det Maskeradligan som låg bakom och skyllde spräningen på VAM.

Vet inte om jag definierar nassar som höger, men de har ju lyckats mörda en å annan stackare genom åren å det är väl en form av terrorism. Hade lite av en vam-fetisch när jag var liten. Bomberjacka å Doc Martens var skitcoola tyckte jag.
Citera
2024-04-18, 15:41
Bannlyst
Citat:
Vet inte om jag definierar nassar som höger, men de har ju lyckats mörda en å annan stackare genom åren å det är väl en form av terrorism. Hade lite av en vam-fetisch när jag var liten. Bomberjacka å Doc Martens var skitcoola tyckte jag.

Kanske det! NMR är ganska grabbar , dom är bara lite osnöade på Adolf och hans idéer fortfarande.
Citera
2024-04-18, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StartGenealogy
Jo utsatta hemlösa svenskar har berättat att zigenarna tar upp boendeplatser på härbärgen, zigenarna tar stora mängder av panten och är därmed en vardaglig belastning för dom.

Och kläder finns i överflöd även för de utsatta svenska hemlösa och zigenarna skadar miljön när de slänger kläderna i skogen, i vattnet och eftersom de ofta ockuperat natur som är lite avsides så ligger kläderna länge och multnar och de giftiga färgkemikalierna läcker ut i mark och vatten.

Det kan röra sig om flera säckar blöta multnande kläder på samma yta.

Kläder de fått eller hämtat från klädinsamling och bara väljer ut det som de har användning för och resten dumpas i naturen.

De platser där människor rör sig ska städas av kommunen, andra platser blir till syntes igenslammade av skräp, men giftigt färgat tyg eller plastskräp som materia är lika skadligt oavsett om någon ser skräpet eller inte.

Det är troligtvis hänsynslösa och obildade människor inom kommunen som möjliggjort att zigenarna kan fått fortsätt skräpa ned där.

De borde anmälas.

Ja, det är fritt fram för dig att anmäla kommunen.

Jaha, jag som trodde migranterna bodde i skogen. Eller ja just det, det är klart att dom tar upp platser på härbärgen om nazister slår sönder deras läger och tar ifrån dom deras trygghet. Nu är dom ju rädda att dom kommer tillbaka och häller bensin på dom.

Vem som tar panten har alltid varit och kommer alltid vara den som är först till kvarn. Om du nån gång är ute väldigt tidigt på morgonen kommer du se att långt ifrån alla pantletare är bostadslösa eller fattiga.

Mmm, jag håller med om att en inte ska skräpa ner i naturen, men i expressens artikel säger "Ion" att de städar efter sig och sköter sig.
Återigen hade markägaren eller polis agerat om dom ser att dom missköter sig. Polis använder drönare och kan idag se över stora områden.
I dom fall som romer inte klarar av att sopsortera kan dom ju gå ihop med andra hemlösa och se till att kläderna återanvänds en gång till. Det finns säkert nån miljömupp som kan samordna det där.

Men du får det att låta som att deras läger ser ut som i Bulgarien eller Rumänien.
Som sagt inte bra att skräpa ner, men tror nog kommunerna själva vet när det blir till ett problem som behöver åtgärdas.

Återigen tycker jag det är ynkligt gjort av nassarna och många unga tjejer som kommer hit har liksom inget annat val än att göra som de blir tillsagda, oavsett om det är en del av deras kultur eller om de är traffickingoffer så tiger dom oftast som musslor.
Men det är väl ingen som på allvar tror att unga tjejer tycker det är kul att sitta utanför butiker i timmar varje dag. Hur stor del av pengarna tror du att dom får?
Och sen kommer det några maskerade män och förstör ett sorgligt försök till nåt som åtminstone ska likna ett drägligt liv.
Senast redigerad av kattemeettt 2024-04-18 kl. 16:01.
Citera
2024-04-18, 16:03
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Tänk att en svensk GNÄLLER när andra svenskar gör det samhället bett polisen göra i 10 år. Dessa herrar har utan betalning städaD upp ett naturreservat på flera ton sopor men du ömmar mer för de som skräpar ner. Det gör dig till skräp.

Du är skräp. VET DET.
Jaså de städade?
De stod alltså redo med släpvagnar, vilka lastades fulla med skräp, för att sedan köras i nazi-tyskt välordnad kolonn mot närmsta återvinningsanläggning, där avfallet nogsamt sorterades enl. gällande föreskrifter.
Det var alltså så det hela gick till?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in