Citat:
Ursprungligen postat av
Mr.Woods
Ja alltså, i nuläget campar de ju i obyggden, mellan två motortrafikleder, där troligen ingen människa vill vistas ändå. Förutom NMR då, som tydligen brukar åka dit och titta på fornlämningar från sina förfäder.
Om zigenarna inte "känner sig välkomna" där i fortsättningen är nog risken ganska överhängande att de istället omgrupperar till ett mer stadsnära område, och i värsta fall privatägd mark. Det är väl bättre att de håller sig på kommunens mark än att de ockupperar någon privat fastighet?
Det låter som på dig att liberala samhällen är oförmögna att förhindra uppförandet av slumbyggnader på privat- och kommunalmark. Är det så?
Citat:
Ursprungligen postat av
AskMeAboutJesus
Kommer NMR att ge sig på rika beväpnade langare eller bara fattiga obeväpnade kvinnor utan bostad?
Jag har sett det här svaret flera gånger i tråden. Det är talande för samhället idag hur liberaliserade människor som ser sig som "marxister" har blivit, inte för att du nödvändigtvis är det. Jag har inte sett någon som förespråkat att Motståndsrörelsen skulle ge sig på korrupta politiker eller kapitalister istället för zigenarna.
För om man verkligen önskar lösa problemet, varför då ge sig på gängkriminella när man kan ge sig på de som möjliggör att de kommer hit från första början och kontinuerligt fyller på med nya?
Nu tror jag inte på att den större delen av befolkningen kan tänka eller agera självständigt och därför är inte jag demokrat. Istället styrs människor till mestadels efter vad media publicerar. Därför är det viktigt att visa upp hur förljugen media är för de som ännu inte har förstått det. Expressen intervjuar en av personerna på platsen som säger att de städar och sköter sig, journalisterna ljuger medvetet om hur platsen ser ut och ställer inga kritiska frågor. De liberala journalisterna kan i affekt efter händelsen inte låta bli att ljuga och det till en befolkning som upplevt flera timmars videomaterial utöver deras egna upplevelser, där zigenare skräpar ner. Deras lilla koloni i Malmö satte beständiga minnen hos vanliga svenssons.
När media därför ljuger och speciellt när de gör det när det finns väldigt mycket
filmat bevismaterial på att de gör det. Då skjuter de sig i foten och vi i Motståndsrörelsen uppnår syftet med att slita en del av människorna bort från den judeo-liberala propagandaapparaten.
En annan sak är svenskens extremt stora behov av likabehandling, alla svenskar påminns med sådana här aktioner om att lagstiftning är olika beroende på etnicitet vilket gör att den liberala propagandan om anti-rasism inte går ihop för svensken, det spär på upplevelsen av förljugenhet, inte bara hos journalistkåren utan i princip från samtliga myndigheter. Nästa gång Pelle polis börjar prata om vikten av att följa lagar och regler så kanske Sven Svensson kommer acceptera boten men när han gör det så grämer han sig och knyter näven i fickan. Med det sagt så är hans upplevelse en utökad fientlighet mot ordningsmakten för han kommer ihåg att regler och lagar gäller honom men inte zigenaren och vi påminner honom om detta, att han blir extra beskattad.
Precis som en av användarna tidigare påpekade i tråden om repressalier för svartbygge som vanliga svenssons råkar ut för av kommunen så vill jag fylla ut det med vad som händer med vanliga människor om de olagligen skulle fälla träd och vilka belopp på 100 000-tals kronor de tvingas betala i böter och skadestånd för att fälla några träd för att förbättra havsutsikten.