Jag var tydligen Napoleon i tidigare liv, jag minns att jag sköt på pyramiderna, vad historia böcker säger ska man inte lägga så stor vikt vid i denna verklighet, minns att jag gick in i en pyramid men inte vad jag såg, jag tror det var en levande bok eller durkslag eller att jag hörde nåt. Åt glass efteråt, Napoleon/jag gillade glass, jag får kanel & karamellsås i tankarna, glass fanns på den tiden men ingen bok är säker på om jag åt det i Egypten.
Jag har funderat på en sak som spelats upp för mig nämligen att när jag spelade skjutspel på franska servrar ett par år bakåt så ville de inte skjuta på mig, hände ett par gånger på olika spel, en pusselbit som nyligen föll på plats, jag är trög när jag inte är vass..
Såg nyligen Napoleon (2023) Director's cut, de hade tagit bort ett slag & de där extra 48 minuterna var märkbart utevarande fast dom säger de bara lagt till mer. Nu dunkade det här i vardagsrummet, kanske min häst.
Nostradamus kallade mig/bonaparte för första anti krist, hitler andra och tredje har inte gått upp på scen såvitt man vet.
Hade hellre varit en bakgrundsfigur, anonym & osedd & fri tro mig.
& förlåt alla som föll uppåt.
Senast redigerad av engammalfisk 2025-07-23 kl. 18:37.