• 1
  • 2
2024-04-12, 19:02
Medlem
PersonalSeasonings avatar
Har någon erfarenhet av tjejer med autism i sängen? Eller är någon en kvinna med autism som kan bekräfta eller dementera?

Nu pratar jag inte om utvecklingsstörda autister utan helt enkelt kvinnliga autister som är medel till överintelligenta men med brister i det sociala så att säga. Spontant känns det som att det skulle vara lättare att en tjej med autism skulle gå med på kinky saker att testa som andra kvinnor skulle bli äcklade av eller döma en kille för att han tänder på. Då dem på det sättet är mer maskulina och inte tänker som andra tjejer vad som är socialt accepterat eller ej, utan helt enkelt på vad de tänder på. Har jag helt fel?

Har sett snygga tjejer med autism på olika sociala medier som till exempel berättar om hur de njuter av att lukta sina pojkvänner i armhålorna samt även hört berättelser om killar som varit ihop med dem att de gillat kinky saker som adult baby och kisslekar. Upplever det som att de är mer open minded men kan givetvis ha fel.

Innan några feminister börjar böla om moral så skulle jag givetvis aldrig utnyttja en kvinna med autism, inget tvång öht, och skulle absolut gå med på att göra grejer hon tände på även om det inte var min grej om hon ville göra det jag tände på. Give and take helt enkelt.
Citera
2024-04-12, 19:03
Medlem
Nej. Det är ingen skillnad.
Citera
2024-04-12, 19:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PersonalSeasoning
Har någon erfarenhet av tjejer med autism i sängen? Eller är någon en kvinna med autism som kan bekräfta eller dementera?

Nu pratar jag inte om utvecklingsstörda autister utan helt enkelt kvinnliga autister som är medel till överintelligenta men med brister i det sociala så att säga. Spontant känns det som att det skulle vara lättare att en tjej med autism skulle gå med på kinky saker att testa som andra kvinnor skulle bli äcklade av eller döma en kille för att han tänder på. Då dem på det sättet är mer maskulina och inte tänker som andra tjejer vad som är socialt accepterat eller ej, utan helt enkelt på vad de tänder på. Har jag helt fel?

Har sett snygga tjejer med autism på olika sociala medier som till exempel berättar om hur de njuter av att lukta sina pojkvänner i armhålorna samt även hört berättelser om killar som varit ihop med dem att de gillat kinky saker som adult baby och kisslekar. Upplever det som att de är mer open minded men kan givetvis ha fel.

Innan några feminister börjar böla om moral så skulle jag givetvis aldrig utnyttja en kvinna med autism, inget tvång öht, och skulle absolut gå med på att göra grejer hon tände på även om det inte var min grej om hon ville göra det jag tände på. Give and take helt enkelt.
Jag har testat två Aspies och båda var väldigt mottagliga för rough stuff. Vet inte om det säger så mycket dock. Tror att det kan ha viss bäring ändå faktiskt. Allt blir mer direkt och utan omsvep.
Citera
2024-04-12, 19:15
Medlem
PersonalSeasonings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Jag har testat två Aspies och båda var väldigt mottagliga för rough stuff. Vet inte om det säger så mycket dock. Tror att det kan ha viss bäring ändå faktiskt. Allt blir mer direkt och utan omsvep.

Hur mottagliga upplevde du att de tjejerna var för tex. pruttfetisch? Skulle de skratta och håna en kille som ville bli pruttad på eller skulle de gå med på att pruttar på honom utan att lägga någon värdering i det?
Citera
2024-04-12, 19:19
Medlem
OneTaps avatar
ja absolut. låg med en kompis autistiska lilla syrra o hon va helt galen i sängen :P ville bli strypt o på pucklad o hela köret :P mycke mer primal knull metod än vanliga tjejer. juckar o skriker o börja gråta helt random innan hon kom :P sjukt roliga minnen =)
Citera
2024-04-12, 19:28
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Aspiga tjejer är ofta väldigt hämningslösa då de pluggat internetporr för att förstå och lära sig hur människor gör. Porrskadade helt enkelt.
Citera
2024-04-12, 19:35
Bannlyst
Det är en borderlinetjej du söker. De är galna.
Citera
2024-04-12, 19:41
Medlem
Trakessons avatar
Har varit tillsammans med en. Hon var fantastisk.
Citera
2024-04-12, 19:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Det är en borderlinetjej du söker. De är galna.
Ja men då måste man stå ut med drama Deluxe! Kk eller vvb (vänner vid behov) kanske hade funkat med en bårderlaajn.
Citera
2024-04-12, 19:52
Bannlyst
Citat:
Ja men då måste man stå ut med drama Deluxe! Kk eller vvb (vänner vid behov) kanske hade funkat med en bårderlaajn.
Det var ju dock inte topic, topic var snuskigt sex och perversioner. Inte huruvida dessa går att leva med.

Det är sen gammalt att borderline inte går att leva med, men en bra resa i sänghalmen.
Citera
2024-04-12, 20:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Det var ju dock inte topic, topic var snuskigt sex och perversioner. Inte huruvida dessa går att leva med.

Det är sen gammalt att borderline inte går att leva med, men en bra resa i sänghalmen.
"Vildare och mer kinky" = "Snuskigt och perverst"? Okej.

Det är ju DU som är OT - det står explicit "kvinnor med autism". Men jag håller med i sak.
Citera
2024-04-12, 20:33
Bannlyst
Citat:
"Vildare och mer kinky" = "Snuskigt och perverst"? Okej.

Det är ju DU som är OT - det står explicit "kvinnor med autism". Men jag håller med i sak.
Du har helt rätt, kag var också OT. Tipdet jag gav är icke desto mindre det TS söker
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in