Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-10, 10:35
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Vari ligger det roliga? Tänker du att de ska skratta när du säger "det vara bara brännässlor"? Jag förstår inte.

Det blir roligt för mig. Sen kunde man kanske spela in det och lägga ut det på nätet så fler personer kan se det och skratta. Folk med samma humor. Vi är alla olika. Jag gillar bizarre comic, med inslag av våld och förnedring. Men vi är alla olika. Detta är en nischad form inom humor.
__________________
Senast redigerad av Magnefrid 2024-04-10 kl. 10:38.
Citera
2024-04-10, 10:41
  #86
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnefrid
Det blir roligt för mig. Sen kunde man kanske spela in det och lägga ut det på nätet så fler personer kan se det och skratta. Folk med samma humor. Vi är alla olika. Jag gillar bizarre comic, med inslag av våld och förnedring. Men vi är alla olika. Detta är en nischad form inom humor.
Du är helt enkelt bara dum i huvudet.
Citera
2024-04-10, 10:52
  #87
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skitipottan
Du är helt enkelt bara dum i huvudet.

Nä men det kallas bizarre comic. Säg att din mamma skulle dö och ni ska ha en begravningsgudstjänst i kyrkan. Då skulle jag kunna komma in där utklädd till påven och antingen välta kistan så din mamma hamnar på golvet, eller ställa mig och runka i hennes ansikte. Allt till tonerna av den här sången, den berömda kycklingdanssången: https://www.youtube.com/watch?v=r3z54SZsLsA

Jag skulle ställa en högtalare i ingången av kyrkan och ställa in den på maxvolym, spela sången. Och då springa in och göra det. Runka liket i ansiktet på henne, eller honom - om det är din far. Men då krävs det att ni kör med öppen eller halvöppen kista.
__________________
Senast redigerad av Magnefrid 2024-04-10 kl. 10:57.
Citera
2024-04-10, 11:19
  #88
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
du är en liten patetisk incel och kvinnohatare som inte ens når upp till att kalla dig kvinnomisshandlare öppet utan måste gömma dig bakom ett ”prank”?


Snälla gör det så vi kan få ut din FUP på din misshandelsdom här sen din dumma lilla fitta.

Du ger intryck av att vara arg och aggressiv. Du behöver lite fätta, som det brukar heta?
Citera
2024-04-10, 11:27
  #89
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnefrid
Nä men det kallas bizarre comic. Säg att din mamma skulle dö och ni ska ha en begravningsgudstjänst i kyrkan. Då skulle jag kunna komma in där utklädd till påven och antingen välta kistan så din mamma hamnar på golvet, eller ställa mig och runka i hennes ansikte. Allt till tonerna av den här sången, den berömda kycklingdanssången: https://www.youtube.com/watch?v=r3z54SZsLsA

Jag skulle ställa en högtalare i ingången av kyrkan och ställa in den på maxvolym, spela sången. Och då springa in och göra det. Runka liket i ansiktet på henne, eller honom - om det är din far. Men då krävs det att ni kör med öppen eller halvöppen kista.
Du är bara en trollare med för mycket fritid.
Citera
2024-04-10, 11:45
  #90
Avstängd
Brajias avatar
Du borde hitta en annan incel och börja böga.
Citera
2024-04-10, 11:47
  #91
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnefrid
Du ger intryck av att vara arg och aggressiv. Du behöver lite fätta, som det brukar heta?
Prankat någon än din tönt? Inte? Ut med dig nu för fan?
Citera
2024-04-10, 11:53
  #92
Medlem
Kan man inte se skillnaden på misshandel och humor så hoppas jag att man lite skojsigt kan krossa sina egna pungkulor så att man inte sprider sina dysfunktionella gener vidare.
Citera
2024-04-10, 12:53
  #93
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4shoshin
Kan man inte se skillnaden på misshandel och humor så hoppas jag att man lite skojsigt kan krossa sina egna pungkulor så att man inte sprider sina dysfunktionella gener vidare.

Det finns olika former av humor. Du borde vidga dina vyer och allmänbilda dig lite.
Citera
2024-04-10, 13:01
  #94
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnefrid
Det finns olika former av humor. Du borde vidga dina vyer och allmänbilda dig lite.

Ja, att trolla på internet är säkert kul.

Skulle du mot förmodan vara seriös så tycker säkert några att det är jävligt kul om/när du åker på stryk sen.
Citera
2024-04-10, 13:05
  #95
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4shoshin
Ja, att trolla på internet är säkert kul.

Skulle du mot förmodan vara seriös så tycker säkert några att det är jävligt kul om/när du åker på stryk sen.

Jag är seriös. Jag har gjort en hel del grova pranks genom åren och i nutid.
__________________
Senast redigerad av Magnefrid 2024-04-10 kl. 13:08.
Citera
2024-04-10, 15:43
  #96
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnefrid
Det blir roligt för mig. Sen kunde man kanske spela in det och lägga ut det på nätet så fler personer kan se det och skratta. Folk med samma humor. Vi är alla olika. Jag gillar bizarre comic, med inslag av våld och förnedring. Men vi är alla olika. Detta är en nischad form inom humor.

Med detta åberopar du alltså rätten till misshandel, d.v.s., att inskränk en annan individs frihet och mänskliga värdighet för ditt eget nöjes skull?

/AI
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback