2024-04-12, 16:33
Medlem
xcb567s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdolfHimmler
Mrkoll har han uppförd på Grepgatan 60.
Enligt ratsit är han avskriven från addressen, dom uppdaterade personuppgifterna 2024-04-12.
Hon som bor kvar där har begärt dolda uppgifter på mrkoll, vilket inte är förvånande.
Citera
2024-04-12, 16:35
Medlem
AdolfHimmlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xcb567
Enligt ratsit är han avskriven från addressen, dom uppdaterade personuppgifterna 2024-04-12.
Hon som bor kvar där har begärt dolda uppgifter på mrkoll, vilket inte är förvånande.

Det är uppenbart att hon också har försvunnit helt från sociala medier, eller åtminstone valt att dölja sina profiler från allmänheten.
Citera
2024-04-12, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xcb567

Hon som bor på adressen är en nära vän till mig. Hon har ingen som helst relation till GM och tar starkt avstånd från vad han är misstänkt för.
Blanda inte in henne i detta här. Hon har alltid haft låst profil på sociala medier.
Citera
2024-04-12, 17:28
Medlem
romarogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoyKeane
Går/gick Zaher även under smeknamnet ”Mini”?

yes mini"
Parasit...
Citera
2024-04-12, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av romaroger
yes mini"
Parasit...

Bild på honom?

Han kommer åka på livstid nu.

Skönt för landet.
Citera
2024-04-12, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseDanderyd
Bild på honom?

Han kommer åka på livstid nu.

Skönt för landet.

Jag har bild men vet inte hur jag ska lägga upp den
Citera
2024-04-12, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freeree
Jag har bild men vet inte hur jag ska lägga upp den

https://imgbb.com/

Ladda upp där.
Citera
2024-04-12, 19:15
Medlem
Citat:
vad jag kommer ihåg så var Zaher var misstänkt för mord på en iranier från GBG ( rushbe" ).tror runt år 2007-2008. Mordet skedde i korsningen furutorpsg-söderg i helsingborg. Blev aldrig dömd.

Zaher rån/nästan mördade ett stackars äldre par som drev sydhamnskiosken i helsingborg , detta måste varit runt tidiga år 2000.
Rejält knivhuggen blev mannen vad jag kommer ihåg.

Zahers bror runt sena 90 talet har tydligen också mördat en person i malmö då han var under 18 år . Bra familj..

Zaher måste aldrig någonsin få andas frihetens luft igen.

Roz*** Gha**** Biab*****, 23 år

På eftermiddagen söndagen den 14 januari 2007 sköts Roz*** Gha**** Biab***** till döds på Södergatan i Helsingborg. Ytterligare en person skadades lindrigt i samband med skottlossningen. Enligt vittnesmål till polisen befann sig Roz***tillsammans med flera personer som direkt efter skottlossningen ska ha sprungit i riktning mot Furutorpsgatan. Men där slutar polisens spår.

https://www.expressen.se/kvallsposte...-losa-15-mord/

Den person du beskriver finns i Polisens Kalla fall mord. Bland de 15 mord som aldrig klarats upp. Skicka in ditt tips. Du kan om du nu sitter på info vara den avgörande faktorn som gör att denna Zaher åker dit för ett andra mord också.
Senast redigerad av Krakguldet. 2024-04-12 kl. 19:25.
Citera
2024-04-12, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseDanderyd
https://imgbb.com/

Ladda upp där.

https://ibb.co/hfbbrbj
Citera
2024-04-12, 20:10
Medlem
jevlaskitnamns avatar
Citat:
yes mini"
Parasit...

Denna mini är ju verkligen ÖKÄND i Helsingborg, totalt avsaknad av spärrar vad jag förstått det som. Känner inte honom personligen men har vänner som uppgåtts med honom i ungdomen...
Citera
2024-04-12, 20:22
Medlem
Zaher blev ju religiös ett tag och skulle resa till Syrien för ett gå med i diverse terror grupper.
Han är en smutsig horunge som livnärt sig på svagare folk och bötningar. En väldig smutsig person, en parasit helt enkelt. Det känns så bra att han äntligen sitter där han hör hemma, förhoppningsvis för resten av livet. Många av hans offer kan andas ut nu när han sitter. Folk han utpressat och utnyttjat.

Beträffande Michell så är han i grund och botten en bra kille som hamnat snett pga missbruk och dålig vägledning i livet. Han såg upp till sin biologiska pappa som förövrigt skitit i honom. Michell sökte hans bekräftelse på olika sätt och det slutade med att söka bekräftelse av andra människor.

Jag hoppas du ruttnar i helvetet Zaher din smutsiga horunge. Du är en råtta. En vidrig pundig råtta.
Citera
2024-04-13, 00:00
Medlem
Citat:
vad jag kommer ihåg så var Zaher var misstänkt för mord på en iranier från GBG ( rushbe" ).tror runt år 2007-2008. Mordet skedde i korsningen furutorpsg-söderg i helsingborg. Blev aldrig dömd.

Zaher rån/nästan mördade ett stackars äldre par som drev sydhamnskiosken i helsingborg , detta måste varit runt tidiga år 2000.
Rejält knivhuggen blev mannen vad jag kommer ihåg.

Zahers bror runt sena 90 talet har tydligen också mördat en person i malmö då han var under 18 år . Bra familj..

Zaher måste aldrig någonsin få andas frihetens luft igen.

Ja det stämmer mycket väl! Hans bror vet inte om det är hans storebror eller lillebror men vet vem du syftar på S*m*r. Där finns även en tredje broder som är yngst H*m*di, även han har gått i sina bröders fotspår och förpestat de svenska samhället med sin knarkförsäljning och diverse kriminella handlingar. En helt vanlig Arab familj i de välkomnande landet Sverige.
Senast redigerad av Cassius58 2024-04-13 kl. 00:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in