Citat:
Ursprungligen postat av
SaltaFerrari
Horbarnet Zaher sköt Michell bakifrån. Som en riktig feg råtta. Dom som känner Michell vet att han va stark och kunde slåss. Han hade krossat vartenda skelett i Zahers ansikte om inte Zaher kommit bakifrån med ett vapen. Detta visste nog Zaher om, därför han sköt bakifrån.
Zahers bror va inblandad med Grod*n från Malmö ett tag och åkte in för den grova misshandeln som skedde i lägenheten ihop med honom. Det är synd om deras mamma.
Michell har heller inget med det ruttna området Planteringen att göra. Han är från Dalhem. Vad han gjorde på plantan är oklart.
Läste något om hämnd i tråden, vad finns det för bättre hämnd än att horungen som mördade Michell sitter av resten av sitt liv inom fyra väggar? Att spendera resten av sina dagar inlåst, att aldrig få vara delaktig i någons liv mer än genom ett brev och telefonsamtal. jag tror döden är en befrielse jämfört med en livstidsdom. När han väl kommer ut är han 60+. Han kommer leva på bidrag i ett främmande samhälle utan anhöriga eller nära och kära. Hans familj får sakna honom (om dom ens kommer sakna honom) varje dag oavsett vad, precis som Michell är saknad av sin familj och vänner.
Du din lilla fegis. Varför säger du inte allt det direkt till dem. Sen för det andra din incest barn. Z var inte den som gjorde det. Sen för det andra hör efter vilka som var efter den avlidne snubben. Till och med hans pappa bröt kontakten med honom för många år sedan. Michelle lika så den andra idioten Z rökte crack.. och sen för det andra vem fan är du och resten av er stora fittor som är så duktiga på att skriva. Tuffa bakom att vara anonyma istället för att stå framför dem och säga allt det ni skriver här. Jävla fega kräk och tror ni är tuffa bakom skärmen men i verkligheten så är ni dem fegaste mobbade människorna som finns. Var män och stå för era ord i verklighet fysiskt.
Deras lille bror är ni till och med rädda för. Samt deras äldre bror som ni tror hittat på en massa. Ja låt er tro det. Synd ni inte var en utav dem som kommit i hans väg. Har ni märkt en sak era fantasi barn. Den smarta åker inte dit så ofta medan den sköter saker o ting bakom kulisser. Den ska man akta sig för. Mycket har den äldsta brodern gjort. Kan säga så va att jag som många andra bland annat sett vad den mega psykopaten är kapabel till. Visar aldrig att du är hans ovän. Men. Är du minst anar det så är du rökt. Vi har sett saker o ting som ni aldrig kan föreställa er. Låtsas som om ni vet allt om dem och speciellt om den äldsta brodern. Killens passion var att nita folk. Till och med blev anlitad flera gånger för att utföra jobb.
Gå och hälsa på han och berätta vad ni skrivit här om han och vad ni kallar han för. Innan ni gör det ha era testamenten klara. Jag har varit i bråk med den äldsta en gång och vi var tre mot han vid pålsjö. Kan säga så va o h jag skäms inte heller för säga det. Vi tre fick så mycket stryk av han själva. Och kan säga så mycket som vi borde aldrig trampat han på tårna eller varit kaxiga samt ta åt oss det att nita han för betalning.
Lycka till tuffingar nu och ge er till känna om ni vågar och snälla berätta när ni gör det så jag kan skratta åt er.