2024-04-11, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cassius58
Hade ju absolut inte förvånat mig om de stämmer medtanke på Herr Z*her’s historik. Z va ju den som sköt en ordningsvakt 2021 som vägra släppa in honom eller dylikt. Att han fortfarande va ute är för mig ett stort jävla mysterium.

Men 2 flugor i en smäll så att säga. Han ena i Graven och Z livstid!

Det är väl skönt när skiten tar ut varandra så effektivt. Och vi slipper lägga massa polisresurser då fallet är löst.
Citera
2024-04-12, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osgut
Vad har han för bakgrund? Är han bosnier månntro?

Hans pappa är från Makedonien. Stavningen av efternamnet med ”J” visar på att det är makedonskt, kosovoalbaner med samma efternamn stavar utan det.
Citera
2024-04-12, 09:14
Medlem
romarogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cassius58
Hade ju absolut inte förvånat mig om de stämmer medtanke på Herr Z*her’s historik. Z va ju den som sköt en ordningsvakt 2021 som vägra släppa in honom eller dylikt. Att han fortfarande va ute är för mig ett stort jävla mysterium.

Men 2 flugor i en smäll så att säga. Han ena i Graven och Z livstid!

vad jag kommer ihåg så var Zaher var misstänkt för mord på en iranier från GBG ( rushbe" ).tror runt år 2007-2008. Mordet skedde i korsningen furutorpsg-söderg i helsingborg. Blev aldrig dömd.

Zaher rån/nästan mördade ett stackars äldre par som drev sydhamnskiosken i helsingborg , detta måste varit runt tidiga år 2000.
Rejält knivhuggen blev mannen vad jag kommer ihåg.

Zahers bror runt sena 90 talet har tydligen också mördat en person i malmö då han var under 18 år . Bra familj..

Zaher måste aldrig någonsin få andas frihetens luft igen.
Citera
2024-04-12, 09:54
Medlem
RoyKeanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av romaroger
vad jag kommer ihåg så var Zaher var misstänkt för mord på en iranier från GBG ( rushbe" ).tror runt år 2007-2008. Mordet skedde i korsningen furutorpsg-söderg i helsingborg. Blev aldrig dömd.

Zaher rån/nästan mördade ett stackars äldre par som drev sydhamnskiosken i helsingborg , detta måste varit runt tidiga år 2000.

Zahers bror runt sena 90 talet har tydligen också mördat en person i malmö då han var under 18 år . Bra familj..

Går/gick Zaher även under smeknamnet ”Mini”?
Senast redigerad av RoyKeane 2024-04-12 kl. 09:57.
Citera
2024-04-12, 14:16
Medlem
Mindbusinesss avatar
En man i 40-årsåldern är häktad misstänkt för mord på en man i 30-årsåldern i Helsingborg på tisdagsmorgonen. Mordet skedde på öppen gata i stadsdelen Planteringen.
Skjutningen är den andra på kort tid i Helsingborg. I ett annat fall sitter fem personer häktade.
Tre av personerna är enligt åklagaren misstänkta för mord och två för medhjälp till mord.
https://sverigesradio.se/artikel/efter-dodsskjutningen-man-begars-haktad
Citera
2024-04-12, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
En man i 40-årsåldern är häktad misstänkt för mord på en man i 30-årsåldern i Helsingborg på tisdagsmorgonen. Mordet skedde på öppen gata i stadsdelen Planteringen.
Skjutningen är den andra på kort tid i Helsingborg. I ett annat fall sitter fem personer häktade.
Tre av personerna är enligt åklagaren misstänkta för mord och två för medhjälp till mord.
https://sverigesradio.se/artikel/efter-dodsskjutningen-man-begars-haktad

Namn på den häktade?
Citera
2024-04-12, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av romaroger

Bild på den här pensionsräddaren?
Citera
2024-04-12, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helsingborgsnich
berätta vad vet du? hon som har massa hundar?

Nu handlar ju inte tråden om henne.
Citera
2024-04-12, 15:46
Medlem
Häktningsframställan

https://gofile.io/d/6BSZc7

.
Citera
2024-04-12, 16:16
Medlem
xcb567s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
Häktningsframställan

https://gofile.io/d/6BSZc7

.
Inte ens någon folkbokföringsaddress, bara särskild address till soc-kontoret...
Kod:
c/o Agneta Wendel, Bredgatan 17
Citera
2024-04-12, 16:17
Medlem
3000 kr eller inte. GM tar en stor risk men att bli BO för en sån summa. Bättre att betala än att bli mördad för struntsumma.
Citera
2024-04-12, 16:18
Medlem
AdolfHimmlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xcb567
Inte ens någon folkbokföringsaddress, bara särskild address till soc-kontoret...
Kod:
c/o Agneta Wendel, Bredgatan 17

Mrkoll har han uppförd på Grepgatan 60.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in