Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-07, 23:37
  #1
Medlem
Det var en kille som var jättestor på tiktok under tidiga 20-talet. Han hette något generiskt som typ abdi. Mörkhyad, kort hår. Han såg väldigt snäll ut och var väldigt igenkännbar. Han hade ett mentalt sammanbrott och begick självmord ca 2021-2022 skulle jag gissa och deletade hela sin internetnärvaro. Är det någon som minns honom/vad han hette? Det är så konstigt att folk helt slutat prata om honom med tanke på hur populär han var och hur tragiskt han dog
Citera
2024-04-07, 23:42
  #2
Avstängd
7hhhs avatar
Du tänker på Afen, Alias. En grym tiktokare och extremt fin person som tack och lov inte tagit sitt liv, du har fallit för fake news.
Citera
2024-04-07, 23:49
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 7hhh
Du tänker på Afen, Alias. En grym tiktokare och extremt fin person som tack och lov inte tagit sitt liv, du har fallit för fake news.
Hm nä det låter inte rätt, jag tror han hade något längre namn. Jag är rätt säker på att det är sant (inte samma person alltså), jag minns väldigt tydligt att många som rörde sig i samma kretsar pratade om det när det hände och jag har även vänner som minns det
Citera
2024-04-08, 00:00
  #4
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av napukka
Det var en kille som var jättestor på tiktok under tidiga 20-talet. Han hette något generiskt som typ abdi. Mörkhyad, kort hår. Han såg väldigt snäll ut och var väldigt igenkännbar. Han hade ett mentalt sammanbrott och begick självmord ca 2021-2022 skulle jag gissa och deletade hela sin internetnärvaro. Är det någon som minns honom/vad han hette? Det är så konstigt att folk helt slutat prata om honom med tanke på hur populär han var och hur tragiskt han dog



https://www.change.org/p/restore-abb...tiktok-account


Denna?
Citera
2024-04-08, 00:05
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
https://www.change.org/p/restore-abb...tiktok-account


Denna?
Tyvärr inte. Jag kan inte lova att han hette abdi, jag tänker nu att jag kanske blandar ihop hans namn med kaeli abdi. De var ungefär lika populära och gjorde samma sorts videor. Namnet var relativt vanligt i alla fall! Han var säkert somalier eller etiopier men det vågar jag inte säga helt säkert. Han gjorde endast videor på svenska dock
Citera
2024-04-08, 02:05
  #6
Medlem
KevLennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 7hhh
Du tänker på Afen, Alias. En grym tiktokare och extremt fin person som tack och lov inte tagit sitt liv, du har fallit för fake news.

Tror inte han syftar på honom.
Citera
2024-04-08, 05:13
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 7hhh
Du tänker på Afen, Alias. En grym tiktokare och extremt fin person som tack och lov inte tagit sitt liv, du har fallit för fake news.

Blev inte Elias Afen dömd för våldtäkt mot barn och för att ha spridit nakenbilder? Verkar som en toppenkille det där
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback