2024-04-03, 23:01
Medlem
Globalisterna och deras nyttiga idioter inom vänstern, ljög världens folk rakt upp i ansiktet. Dels gällande det i princip ofarliga förkylningsviruset och dels om det farliga vaccinet.
De bröt mot Nürnbergprotokollet och SKA ställas inför domstol för brott mot världens folk.
Det kommer komma en tid då sanningen och rättvisan segrar.
Citera
Medlem
zombie-nations avatar
Men vad har hon för symptom?
Citera
Medlem
Rebiselles avatar
Mm, det var rekommendationer men hon tog ändå. Varför lita blint på nåt som inte var beprövat i större utsträckning. Jag skulle oxå ta sades det för jag var i riskzonen. Jag vägrade å lever fortfarande.

Att tystnadskultur existerar i Sverige är ingen nyhet direkt. Ansvar kommer dom aldrig ta då dom inom den offentliga sektorn verkar vara ansvars befriade.

Men lycka till säger jag till henne iom hennes kamp om upprättelse.
Citera
2024-04-03, 23:02
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rtyuio
Din kompis kunde säkerligen också drabbats av vaccinskada som Lulu. Det är väl bara bra att det diskuteras och upplyses att Covid-sprutorna kanske inte var någon mirakelkur för alla där ett vaccin hjälper alla. Speciellt nu när även mainstream media börjar publicera information att vissa blivit allvarligt sjuka av vaccinen.

(FB) Mainstream media idag: Stor studie bekräftar ökning av sjukdom efter COVID vaccin

Nej ingen har blivit så sjuk av vaccinet.
Citera
2024-04-03, 23:11
Medlem
Stiffler75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CuteTwink-I-was
Hur kan vi utesluta att symptomen inte beror på för hårt boffande av lösningsmedel och plaster från allt hennes pyssel med limpistol och sprayfärg?

Eller från hennes fakelökar/injektioner i ansiktet? 🤮
Citera
2024-04-03, 23:44
Medlem
Jag gissar att hon blev sjuk av sprutorna som hon tog i läpparna.
Foliehattar: kan ni motbevisa det? Nähä?
Okej, då vann jag debatten nu enligt er logik.
Citera
2024-04-03, 23:54
Medlem
Bavaros avatar
Hon var ju inte rädd innan pandemin att stoppa konstiga saker i kroppen och ganska mycket också!
Citera
2024-04-04, 00:46
Medlem
Taokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Att en del får allvarliga bieffekter av vaccin är generellt inte unikt på något sätt. Det är alltid en viss risk att vaccinera sig men majoriteten brukar klara sig bra. Det är ju inte så att de testar vaccinet på miljontals människor utan en testgrupp på några tusen olika individer kanske i olika åldersgrupper och ursprung antar jag. Är skeptisk till att barn är med i sådana gruppen men om man testar ett vaccin på 10000 personer och några få får problem så är det inte ovanligt att ganska många ändå kommer få problem om man vaccinerar 3-4 miljarder

Ni var testgruppen. Och Lulu är en av de som får lida av biverkningarna.

Ett vaccin ska annars prövas under många år och under frivilliga termer. Att det var frivilligt kan diskuteras (det var onekligen tvång i många länder), men att det inte var beprövat är faktum.

Sen är ”mRNA-vaccin” inte vaccin, det är skydd mot specifika sjukdomar genom genmanipulation.
Citera
2024-04-04, 00:49
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av score!
Lulu Carter, en känd inredare och TV-profil från TV4, har öppet delat med sig av sina erfarenheter av svåra biverkningar från covid-vaccinen. Trots att hon följde statens rekommendationer och vaccinerade sig, blev hon svårt sjuk med handikappande symptom. Detta har lett till att hon idag ifrågasätter de experimentella vaccinerna och den rådande tystnadskulturen som möter de som kritiserar eller delar med sig av sina negativa upplevelser.

Lulu Carters historia är långt ifrån unik. Hon beskriver hur läkare privat erkänner att hennes symptom sannolikt är biverkningar från vaccinet, men offentligt vågar de inte ta ställning. Denna situation har fått henne att vilja starta en upplysningskampanj för att bryta igenom den mur av förnekelse som verkar omringa ämnet vaccinskador. Denna berättelse visar de möjliga riskerna med de snabbframtagna covid-vaccinerna och även den farliga tystnadskulturen som verkar ha etablerats runt kritiska röster.

Vad är era tankar kring detta? Lulu Carters erfarenheter och den tystnadskultur hon beskriver? Har någon här på forumet, eller någon ni känner, gått igenom något liknande efter att ha tagit covid-vaccinet? Det verkar som att det finns en ovilja eller rädsla för att öppet prata om negativa upplevelser eller biverkningar relaterade till vaccinen, vilket i sin tur leder till att personer som Lulu och andra som drabbats känner sig isolerade och inte tagna på allvar.

https://samnytt.se/svart-vaccinskada...ysningskampanj

Haha. Samnytt. Ange gärna en seriös källa tack.
Citera
2024-04-04, 00:53
Medlem
Taokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Nej ingen har blivit så sjuk av vaccinet.

Plötsligt hjärtstopp kanske inte räknas som ”så sjuk”.

För när man är död är man inte sjuk längre, man är död.

Mitt tips är att följa Läkarupproret på instagram. Där publiceras läkares och obducenters erfarenheter med egna ord. De talar om bland annat turbocancer och blodkoagulering. För er som är intresserade av att få fakta som inte talas om i massmedia.
Citera
2024-04-04, 00:58
Medlem
HilluPillus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 369Q
Jag vet vilka som ligger bakom vaccinen och jag vet vad som kommer hända med alla som var dum nog att administrerar det.

Du kan se det som min "fantasi" så länge herr Sverige.

Hur länge ska vi vänta? Jag jobbar inom turism på en av Europas största turist öar och har träffat flera tusentals människor sen covid restriktionerna försvann. Jag har har kanske träffat 5-10 personer som känner någon som har fått någon form av biverkningar.

Och för att du inte ska börja bråka om att big pharma styr mig så tog jag bara första sprutan för att få behålla mitt jobb. Sen var det inte ett krav och jag tog inte fler.
Citera
2024-04-04, 01:11
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 369Q
Dom tog giftet just för sin dödsångest. Och andra för att få fortsätta leva ut sina liv på korgen och annat.

Oavsett om du avslöjar läkemedelsindustrin som satan själv, vilket dom indirekt är, så kommer alla stats-religiösa försvara sina mästare tills graven.

Dom har inget annat bortsett från 9-5.

Låt dom dö i frid. Det är deras val.

Dom kan inte leva i en verklighet utan pekpinnar och övertygelser som hänger ihop med deras dödsångest.

Samma klientel som står för era vaccin vet att döde är en illusion.
Hon sitter och babblar oavbrutet i en timma utan att hosta en enda gång. Den hostan sitter i huvudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in