Citat:
Ursprungligen postat av
Yoloswag55
Mmm. Lycka till med att komma som hemlös o kratta i gräset jämfört med ett företag som har alla maskiner o verktyg. Idiot!!
Jag tycker att du har en väldigt dålig attityd och negativ inställning. Du säger att det finns många andra som springer och letar efter burkar. Du säger att många anlitar företag genom att klippa gräset och andra saker.
Man kan inte ha denna inställningen för att då kommer man aldrig vidare. Det innebär att man kan göra ett försök för att kunna hitta något arbete och tjäna lite extra pengar.
Jag har en polare som faktiskt lägger ut massa lappar i brevlådan om fönsterputs och gräsklippning. Jag tror att han la ut tusenlappar och fick 12 svar första dagen varför skulle inte du kunna göra samma. Det känns som att du är en lat jävel som bara vill att pengarna ska trilla in på kontot.
Du måste nog ändra inställning för att kunna komma vidare i livet på något sätt. Springer på a-kassa och lyfter soc. Du kanske gnäller på nya arbeten för att det är skitit på golvet och tapeterna är dåliga och matrummet är dammigt. Det känns som att det är bättre att du sitter hemma och runkar och spelar allt på rött. Det var länge sedan man hittade någon sådan här negativ person till det mesta. Många brukar uppskatta att man får hjälp på något sätt. Du har fått många råd som inte passar dig. Jag kan verkligen förstå att du är lite unik och annorlunda. Glöm inte av som man säger en god man kan vara bra för dig.