Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-27, 16:30
  #1
Medlem
Farbaute666s avatar
Jag kom så långt som till glasbron på Netflix. Sedan rullades det bara upp eftertexter och själva episoden med när de 19 kvarvarande deltagarna skulle gå över glasbron var inte klar.

Varför kan jag inte se resten av avsnitten? Jag är inte så bra på Vpn och sånt, men jag betalar ju för att ha Netflix.
Citera
2024-03-27, 17:31
  #2
Medlem
NickLidstroms avatar
Alla avsnitt ligger ute på svenska netflix totalt 9st
Citera
2024-03-27, 17:36
  #3
Medlem
Säsong 2 kommer i år
Citera
2024-03-27, 17:44
  #4
Medlem
Fummys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbaute666
Jag kom så långt som till glasbron på Netflix. Sedan rullades det bara upp eftertexter och själva episoden med när de 19 kvarvarande deltagarna skulle gå över glasbron var inte klar.

Varför kan jag inte se resten av avsnitten? Jag är inte så bra på Vpn och sånt, men jag betalar ju för att ha Netflix.

När jag slog på VPN så försvann mycket ifrån netflix innehåll , vet ej varför.
Citera
2024-03-27, 18:00
  #5
Medlem
Farbaute666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
Alla avsnitt ligger ute på svenska netflix totalt 9st
Tack, jag tror att det var ett klassiskt fall av SBT - Skit bakom tangentbordet. När jag startade om Netlflix, så dök de nya avsnitten plötsligt upp, när jag letade bland senast sedda.

Citat:
Ursprungligen postat av their
Säsong 2 kommer i år
Ja, men inte av tv-serien ;-) , men tack ändå, jag kommer att se dem också.

Citat:
Ursprungligen postat av Fummy
När jag slog på VPN så försvann mycket ifrån netflix innehåll , vet ej varför.
Ja - varför spärrar Netflix sitt eget innehåll från betalande användare, det är ju helt sinnes... Jag gillar tv-serier och filmer från Sydkorea och Japan, men de dyker inte alltid upp när jag söker på dem.

Dark - den skulle väl få fler avsnitt?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback