Citat:
Ursprungligen postat av
Saxofonjude
Jag vill veta varför du ifrågasätter berättelsen och kallar allt för en efterkonstruktion. Vad det är som får dig att så tvärsäkert fantisera ihop en egen version av en annans berättelse.
Att han i podden säger att han var "liten" och sen säger i media att han var "7-8år". Det är ju inte alls så att han motsäger sig själv. Egentligen ingenting vad han sagt bevisar att han egentligen var äldre än han sagt. Jag kan således inte se hur man så tvärsäkert kan utgå från att det är en efterkonstruktion.
Vad är det som är talande? Vad menar du egentligen? Dogge var där, det är hans berättelse. Du var inte där, det är ingen trovärdighets tävling mellan dig och Dogge. Du är inte en part öht i denna berättelse. Du är bara en anonym person på nätet som fantiserar.
Jag har inte kallat allt för en efterhandskonstruktion.
Jag har redan förklarat varför jag inte tror på Dogge i tidigare inlägg.
Svårt med en diskussion om du inte faktiskt förmår ta in vad jag skriver (eller kanske bara struntar i att läsa det).
Givetvis kan man tvivla på något som någon säger även om man inte själv var där. Tror du på allt som folk påstår hänt när du inte var där eller?