Citat:
Ursprungligen postat av
WhenAllLightDies
Det finns flera wt svenne familjer med barn som är och kommer bli inget annat än en plåga för sig och andra under resten av deras misserabla liv.
Jag har med åren sett hur dessa varit problem under gymnasiet, hittat likasinnade, avlat fram barn med x2 av vad föräldrarna haft för åkommor med 2, 3 t.o.m. 4 olika partners, för att deras barn sedan blir gående på tunga mediciner från BUP för att ha ett "normalt" fungerande liv, vilket ändå spårar ut sedan i puberteten och sedan är den karusellen igång igen.
De blir fler och fler med alla jävla gott & blandat diagnoser och de har en tendens att föröka sig likt kackerlackor.
Så, all creed kan inte ges till alla de nysvenskar med inavlade kusiner till mammor och pappor.
Jag har inte sagt något om "nysvenskar". Jag har bara sagt det jag har sagt.
Det är inte omöjligt att det rör sig om ett barn med NPF, det är väl tvärtom sannolikt. Men jag vidhåller att det mest sannolika är att det inte är barnets omständigheter som är huvudanledningen till den handfallna hanteringen utan att det istället rör sig om föräldrarna. Våldskapital är den bästa gissningen utifrån de rapporter vi fått från olika håll i landet om just sådana fall.