Oavsett om man är polisanställd eller inte så är man sjukt pervers om man är en man som vill ha sex med en annan man, sedan är man sjuk i huvudet om man vill ha sex med barn, sedan är man ju dum i huvudet om man använder infrastrukturen på sin arbetsplats för att begå ett brott. Alla förstår att denna polis är en polis som är anställd för att hans farsa varit polis sedan 1900-talet och nu blir myndigheten inte av med denna odåga så han fick tillslut det adekvata uppdraget att titta på vad en kamera visar och är för dum för att förstå att hans ögon på bilden inte gör någon skillnad utan är bara en anställning som måste finnas för byråkratins skull, annars blir pedofilen ilsken och hänvisar till sin bögiga farsa och någonstans i ledet så krockar det så pass att denna idiot faktiskt ändå haft en anställning.
Vad jobbar man som efter ett avskedande från poliskåren?
Nu har jag inte läst chatt loggarna så jag vet inte hur pass äcklig han var men jag skulle vilja tänka mig att hans fantasier tog tag i honom och att när det väl skulle gälla så skulle han backa undan och komma till besinning med sig själv.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!