2026-07-23, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av golarskjutare
Tycker? Det är ingen fråga om åsikt lol det ÄR inte THCA och inget shopparna påstår heller. Du vet att det är olagligt nu?

"Magic sauce" är bara ett påhittat namn för syntetisk skit som inte hunnit bli klassat ännu men som kan ha biverkningar utan dess like.

Inte för att vara elak men du är ett tydligt bevis på att många ger blanka fan i vad dom får i sig när inte ens kollar upp vad man faktiskt beställer och fyller lungorna med

Jag blandade ihop namnet med det jag köpte som heter moon rocks och är nått extrakt. Oxå nice men lite dyrt.

Btw, du verkar onödigt grinig…
Må bättre
Senast redigerad av chrissepisse 2026-07-23 kl. 20:49.
Citera
2026-07-23, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cipodipo
Magic Sauce har mycket biverkningar så du är beredd på det när du rökt en del utav det.

Samt ruset är kort.

Det var inte magic sauce utan moon rocks ett thca extrakt som köptes innan klassningen
Citera
2026-07-23, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Jag blandade ihop namnet med det jag köpte som heter moon rocks och är nått extrakt. Oxå nice men lite dyrt.

Btw, du verkar onödigt grinig…
Må bättre

Det är väl inte mitt fel att du inte har koll på vad du skriver?
Jag är inte grinig. Hade du skrivit rätt så hade jag väl inte haft en anledning att på ett fint sätt dumförklara dig.

Men ett annat symtom på Spice är att man blir förvirrad och då är det lätt hänt att man inte har koll på vad man skriver/säger.

Nu dör ju tråden ut närsom, ni är väl några kvar som lagrat på er temu-knaster innan klassningen som vill skriva av er men vi hörs i nästa "lagligt cannabis-tråd".
Citera
2026-07-23, 22:06
Avslutad
Citat:
Det är väl inte mitt fel att du inte har koll på vad du skriver?
Jag är inte grinig. Hade du skrivit rätt så hade jag väl inte haft en anledning att på ett fint sätt dumförklara dig.

Men ett annat symtom på Spice är att man blir förvirrad och då är det lätt hänt att man inte har koll på vad man skriver/säger.

Nu dör ju tråden ut närsom, ni är väl några kvar som lagrat på er temu-knaster innan klassningen som vill skriva av er men vi hörs i nästa "lagligt cannabis-tråd".

Innebär det att du lämnar tråden? 👏 👏 Vi stänger dörren efter dig, tänk inte på det. Off you go now.
Citera
2026-07-23, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WizLiz
Innebär det att du lämnar tråden? 👏 👏 Vi stänger dörren efter dig, tänk inte på det. Off you go now.

Jag är kvar här så länge pundare av temu-knaster är kvar i tråden.
Ni är anledningen till svenska marknaden ser ut som den gör, då ni är desperata och bidrar till efterfrågan. Så det minsta jag kan göra är stanna kvar här och varna andra och visa exempel som dig som avskräckande. Ingen självkontroll trots att du själv varnat andra från köpa det.

Detta skrev du för inte så länge sedan till mig gällande "magic sauce":

"Jag skriver ju "obehagligt", de flesta associerar inte det med något positivt direkt. Man blir bäng, jag har testat, kommer inte köpa det något mer då jag, precis som jag skriver, misstänker nån form av spiceblandning lr liknande, inte bara cannabinoider och terpener etc som de hävdar."

För att nu en sida tillbaka gråta för du inte får svar av kundservice när du försöker köpa mera magic sauce Så desperat och kan inte ens hålla sig ifrån sina egna varningar. Köp heroin istället, jag lovar att det i rätt dos är mindre skadligt än Spice.

Jag ger blanka fan i vad pundare som du gör med din kropp, bara bra med färre pundare i världen så rök du ditt spice tills du stupar. Men ni förstör som sagt marknaden för andra, därför vi har sämst marknad i hela Europa.

Kram på dig och vi ses i nästa noid-tråd.
Citera
2026-07-24, 10:39
Avslutad
Citat:
Ni är anledningen till svenska marknaden ser ut som den gör, då ni är desperata och bidrar till efterfrågan. Så det minsta jag kan göra är stanna kvar här och varna andra och visa exempel som dig som avskräckande. Ingen självkontroll trots att du själv varnat andra från köpa det.

"Jag skriver ju "obehagligt", de flesta associerar inte det med något positivt direkt. Man blir bäng, jag har testat, kommer inte köpa det något mer då jag, precis som jag skriver, misstänker nån form av spiceblandning lr liknande, inte bara cannabinoider och terpener etc som de hävdar."

För att nu en sida tillbaka gråta för du inte får svar av kundservice när du försöker köpa mera magic sauce Så desperat och kan inte ens hålla sig ifrån sina egna varningar. Köp heroin istället, jag lovar att det i rätt dos är mindre skadligt än Spice.

Jag ger blanka fan i vad pundare som du gör med din kropp, bara bra med färre pundare i världen så rök du ditt spice tills du stupar. Men ni förstör som sagt marknaden för andra, därför vi har sämst marknad i hela Europa.

Jag märker det. Du har inte så många vänner va? 😂 Ska bli skönt att slippa dig, tragiska stackare.
Citera
2026-07-24, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WizLiz
Jag märker det. Du har inte så många vänner va? 😂 Ska bli skönt att slippa dig, tragiska stackare.

Säger han som inte ens känner någon med riktigt röka och får panik när inte lyckas beställa det han själv tidigare skrivit ger honom obehagliga biverkningar och är spice

Hoppas du fått svar nu och leverans, så ångesten släpper
Citera
2026-07-24, 11:56
Medlem
LionFromZions avatar
Citat:

Spot on verkligen, bra skrivet. Fortsätt syna dessa äckliga substanser för vad de är så att inte oinsatta går på vad ruskåta människor skriver.
Citera
2026-07-24, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cipodipo
Magic Sauce har mycket biverkningar så du är beredd på det när du rökt en del utav det.

Samt ruset är kort.

Nu hade jag inte köpt magic sauce. Det var mitt sista köp med thca som jag hade lagt till några gram av extraktet ”moon rocks” från kushy. Tror det är vad dom kallar för badder.

Smakar mintigt och gott och ruset är nice. Väldigt likt vanlig bra cannabis.

Men när du skriver att ruset är kort så tänkte jag att det kanske skulle kunna vara thcb.
Den har ett väldigt nice rus men kort.
Men thcb hade inga biverkningar när jag testade det.

Blev thcb oxå klassat i samband med klassningen av thca och ~20 andra substanser?

Bry dig inte om dom små hatarna i tråden.
Sorgligt att folk inte kan bete sig som vanliga människor bara för att dom tar droger…
Man behöver inte bli en pundare och bete sig så bara för att man tar droger :/

Men jag skulle rekommendera dig att inte köpa saker som inte säger vad det innehåller.

Inte för att jag skickar allt jag köper till labb för analys, men försök att skaffa bra och schyssta kranar.

Visste inte vad magic sauce äns var för något förrän igår när jag googlade det.
Jag skulle inte köpt det. Det finns mycket bra gräs ute och priserna är bättre på gatan än från den där sidan.

Må väl och knarka lugnt
Citera
2026-07-24, 15:34
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Nu hade jag inte köpt magic sauce. Det var mitt sista köp med thca som jag hade lagt till några gram av extraktet ”moon rocks” från kushy. Tror det är vad dom kallar för badder.

Smakar mintigt och gott och ruset är nice. Väldigt likt vanlig bra cannabis.

Men när du skriver att ruset är kort så tänkte jag att det kanske skulle kunna vara thcb.
Den har ett väldigt nice rus men kort.
Men thcb hade inga biverkningar när jag testade det.

Blev thcb oxå klassat i samband med klassningen av thca och ~20 andra substanser?

Bry dig inte om dom små hatarna i tråden.
Sorgligt att folk inte kan bete sig som vanliga människor bara för att dom tar droger…
Man behöver inte bli en pundare och bete sig så bara för att man tar droger :/

Men jag skulle rekommendera dig att inte köpa saker som inte säger vad det innehåller.

Inte för att jag skickar allt jag köper till labb för analys, men försök att skaffa bra och schyssta kranar.

Visste inte vad magic sauce äns var för något förrän igår när jag googlade det.
Jag skulle inte köpt det. Det finns mycket bra gräs ute och priserna är bättre på gatan än från den där sidan.

Må väl och knarka lugnt
Space Rocks, lol du köpte Space Rocks. 😂 Nej det är vanligt badder men det var inte superduper direkt.
Citera
2026-07-24, 18:49
Avslutad
Citat:
Säger han som inte ens känner någon med riktigt röka och får panik när inte lyckas beställa det han själv tidigare skrivit ger honom obehagliga biverkningar och är spice

Hoppas du fått svar nu och leverans, så ångesten släpper

Du fantiserar ihop rätt mycket du. Jag kan tänka mig att du har mycket utrymme för fantasi i ditt liv. Jag har inte köpt nåt mer Magic, vet inte vad du får det ifrån. Har ca 115g grönt Lemón Haze och typ en tia riktigt fet marockan precis hör brefvid mig, lider då ingen brist på riktigt röka, vet inte var du får det ifrån heller. Ja just det, du fantiserar en hel del.... Tragiska stackare. 😂
Citera
2026-07-25, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
Space Rocks, lol du köpte Space Rocks. 😂 Nej det är vanligt badder men det var inte superduper direkt.

Vet ni hur denna Badder är tillverkad???
85% ThcA (99%) Isolat
7,5% Cbd Destillat (56%)
7,5% Terpener (CDT)
Skriver detta enbart i informativt syfte...

Mvh.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in