Citat:
Ursprungligen postat av
WizLiz
Innebär det att du lämnar tråden? 👏 👏 Vi stänger dörren efter dig, tänk inte på det. Off you go now.
Jag är kvar här så länge pundare av temu-knaster är kvar i tråden.
Ni är anledningen till svenska marknaden ser ut som den gör, då ni är desperata och bidrar till
efterfrågan. Så det minsta jag kan göra är stanna kvar här och varna andra och visa exempel som dig som avskräckande. Ingen självkontroll trots att du själv varnat andra från köpa det.
Detta skrev du för inte så länge sedan till mig gällande "magic sauce":
"Jag skriver ju "
obehagligt",
de flesta associerar inte det med något positivt direkt. Man blir bäng, jag har testat,
kommer inte köpa det något mer då jag, precis som jag skriver, misstänker nån form av spiceblandning lr liknande, inte bara cannabinoider och terpener etc som de hävdar."
För att nu en sida tillbaka gråta för du inte får svar av kundservice när du försöker köpa mera magic sauce

Så desperat och kan inte ens hålla sig ifrån sina egna varningar. Köp heroin istället, jag lovar att det i rätt dos är mindre skadligt än Spice.
Jag ger blanka fan i vad pundare som du gör med din kropp, bara bra med färre pundare i världen så rök du ditt spice tills du stupar. Men ni förstör som sagt marknaden för andra, därför vi har sämst marknad i hela Europa.
Kram på dig och vi ses i nästa noid-tråd.