2026-07-20, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WizLiz
Hur ligger det till med Hazey, safe att beställa?

Dåligt med svar när man försöker kontakta.
Ja, 24h leverans. Har beställt därifrån en gång, de använder sig av diskreta paket och namn i postsystemet samt erbjuder eget val av paketbox (något jag föredrar).

Förstår mig inte på deras Faraoh-vapes (THC-A, de luktar en del marijuana, men de smakar något plastaktigt. Nu var detta utförsäljningsfynd så det är inte hela världen, men jag skulle vilja ha en vape med riktigt bra weed-känsla (i den mån det går).
Citera
2026-07-21, 13:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DeFiredragon
Ja, 24h leverans. Har beställt därifrån en gång, de använder sig av diskreta paket och namn i postsystemet samt erbjuder eget val av paketbox (något jag föredrar).

Förstår mig inte på deras Faraoh-vapes (THC-A, de luktar en del marijuana, men de smakar något plastaktigt. Nu var detta utförsäljningsfynd så det är inte hela världen, men jag skulle vilja ha en vape med riktigt bra weed-känsla (i den mån det går).

Oki. Tänkte mest på Magic Sauce, om det är slut med den nu också, men den kör de tydligen vidare på verkar det som. Hade dock varit trevligt med lite kundservice. 😂
Citera
2026-07-21, 20:21
Medlem
shnagfnays avatar
Jag la en beställning 9 juli från Dr. Herbals. Fick ingen orderbekräftelse och inget paket har kommit. Dom svarar inte heller på mejl genom kundtjänst. Jävla drägel shop.
Citera
2026-07-21, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shnagfnay
Jag la en beställning 9 juli från Dr. Herbals. Fick ingen orderbekräftelse och inget paket har kommit. Dom svarar inte heller på mejl genom kundtjänst. Jävla drägel shop.

Tyvärr är det så att om du hade gjort bara 5 minuters research här eller nån annanstans innan beställning så hade du fått reda på det direkt.
Citera
2026-07-22, 22:23
Avslutad
Citat:

Du vet att i Svergie när du handlar lagligt så kan du kräva tillbaka dina pengar, DrHerbals är avskum, du vill inte ha deras produkt, du vill ha dina pengar tillbaka.
Citera
2026-07-22, 22:36
Medlem
shnagfnays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avalanchman6
Du vet att i Svergie när du handlar lagligt så kan du kräva tillbaka dina pengar, DrHerbals är avskum, du vill inte ha deras produkt, du vill ha dina pengar tillbaka.

I sitsen jag är i nu så skulle det räknas som inkomst om pengar trillar tillbaka på kontot då jag har ekonomiskt bistånd. Och då drar soc av summan från kommande bidrag.

(I övrigt så skulle jag behöva röka en fet joint då jag mår pyton och inte rökt på väldigt länge. Fast det kan jag inte då jag tar prover för körkort - detta samhälle alltså )
Citera
2026-07-23, 09:48
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
I sitsen jag är i nu så skulle det räknas som inkomst om pengar trillar tillbaka på kontot då jag har ekonomiskt bistånd. Och då drar soc av summan från kommande bidrag.

(I övrigt så skulle jag behöva röka en fet joint då jag mår pyton och inte rökt på väldigt länge. Fast det kan jag inte då jag tar prover för körkort - detta samhälle alltså )

Ja fast om du kan uppvisa att det är ett återköp så brukar dom gå med på det.
Citera
2026-07-23, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trmg
Enl. tillverkaren av magic sauce är det thcp som är den bakomliggande noiden. Det är alltså olagligt i Sverige, men verkar säljas ändå.

Alltså är det nån annan som tycker att magic sauce innehåller något annat än thca?

Iofs så tror jag att det jag köpte hette moon rocks från kushy.

Jag har inga klagomål förutom på min egna väldigt höga tolerans.

Har tagit en paus från thca och bara rökt bra weed från min gatukran i typ en vecka.

Ska testa röka lite isolat eller moon rocks senare och se om jag blir go och glad

Tyvärr så har jag tröttnat på hur jobbigt det är för halsen/lungorna att röka isolat.

Köpte på mig en ganska stor order när rean var så nu har jag en del olagligt thca i kylen.
Antar att man inte behöver ha det i kylen längre. Det blir ju inte mer olagligt om en del har råkat bli vanligt thc längre?
Citera
2026-07-23, 16:46
Medlem
Rökte just lite av mitt isolat och efter en paus på en vecka så kan jag säga att det funkar fint och jag är nöjd med mitt köp

Skiten funkar! Fattar inte att så många skrev att det var/är fejk?
Citera
2026-07-23, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Rökte just lite av mitt isolat och efter en paus på en vecka så kan jag säga att det funkar fint och jag är nöjd med mitt köp

Skiten funkar! Fattar inte att så många skrev att det var/är fejk?
Magic Sauce har mycket biverkningar så du är beredd på det när du rökt en del utav det.

Samt ruset är kort.
Citera
2026-07-23, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Alltså är det nån annan som tycker att magic sauce innehåller något annat än thca?

Tycker? Det är ingen fråga om åsikt lol det ÄR inte THCA och inget shopparna påstår heller. Du vet att det är olagligt nu?

"Magic sauce" är bara ett påhittat namn för syntetisk skit som inte hunnit bli klassat ännu men som kan ha biverkningar utan dess like.

Inte för att vara elak men du är ett tydligt bevis på att många ger blanka fan i vad dom får i sig när inte ens kollar upp vad man faktiskt beställer och fyller lungorna med
Citera
2026-07-23, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cipodipo
Magic Sauce har mycket biverkningar så du är beredd på det när du rökt en del utav det.

Samt ruset är kort.

Du beskrev precis Spice.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in