Citat:
Ursprungligen postat av
golarskjutare
Du är mitt belägg. Du visar tydligt på hur hjärndöd man blir av dessa knaster.
Förövrigt kan du ju läsa senaste sidorna i denna tråden gällande "belägg". Helvete vad dum du är.
Det enda vi kan se här på fb är att man inte blir mer "hjärndöd" av THCa än det som säljs på gatan hittills. Räcker med att läsa kommentarerna så fattar man att missbruk av psykoaktiva cannabinoider inte är bra, det gäller även det som säljs på gatan, kanske ännu mer så då det har höga nivåer thca/thc och låga nivåer andra mer medicinska cannabinoider såsom cbd.
Att några enstaka shoppar krängt något sämre innebär inte att alla produkter är dåliga, för annars kan man säga att exakt allt på gatan är Spice då spice och sämre produkter finns på gatan med.
Jag ser ingen anledning till varför en bra butik hade krängt spice som thca? Folk köper spicet frivilligt, med vetskapen om att det är spice under andra namn liksom.
Citat:
Ursprungligen postat av
cykelycke
I bästa fall är det THC-B, i värsta fall något betydligt otäckare. På det “haschet” jag beställde känner man ruset i absolut max 5 minuter, man hinner nyktra till innan man har rökt klart jointen. Jag har rökt i 20 år och kan garantera dig att det inte är normalt. Sedan varken smakar eller luktar det som hasch.
Mjo kanske något sådant, dom produkter jag testat från upgrade har alla haft ett längre mjukare rus som varit väldigt lik det naturliga.
Det haschet kan också ha höga mängder av cbd, cbg och kanske därför man nyktrar till t.ex. och bara känner av det lite i kroppen snarare än skallen.
Den 15e är det roliga dock slut, grattis Sverige till så dysfunktionell och bakåtsträvande narkotikapolitik som göder och skapar gängen, våldet och farligare missbruk. Detta är nog den enda gången Sverige hade lagligt gräs. Och fortsätter vi med korrupta höger "konservativt" bakåtsträvande styre så kommer det aldrig bli bättre.