2026-06-23, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trmg
Svara istället vad som ska komma då, som du påstår. Eller du bryr dig kanske bara om "bli hög" inte vad för skit som orsakar det? Tuffing
Jaha, vilken sida står du på då 🤔
Citera
2026-06-23, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
Jaha, vilken sida står du på då 🤔
Vilka sidor finns det? Är det olika lag med hejjaklack här som vi pratar om? Var kan jag köpa merch osv?
Citera
2026-06-23, 17:56
Medlem
Promenads avatar
Upgrade Natural indica mix cart e väldigt väldigt bra
Citera
2026-06-23, 21:19
Medlem
Bluebeast72s avatar
Thc-b, thc-f1, thc-hh är ngr av kommande ersättare med nya recept,klara labbrapport samt nya strains, smaker, styrkor o värdiga ersättare.
Citera
2026-06-24, 13:06
Medlem
Jag har några burkar thca isolat från swizzle jag ej öppnat. Kan det också vara något annat? Ej hemma på ett tag så kan inte öppna och testa själv.
Citera
2026-06-24, 13:55
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notused
Jag har några burkar thca isolat från swizzle jag ej öppnat. Kan det också vara något annat? Ej hemma på ett tag så kan inte öppna och testa själv.
Sluta noja era noobs.

Jävla påhitt o skitsnack i tråden. Swizzle är väldigt bra shop med bra produkter, likaså hayzy, Kushy, hampahuset, NordicMedCan.

Endast goda ef själv av deras produkter. Älskar tex Swizzle cart Kiwi Sauce,en av de bästa på marknaden med thca.
Citera
2026-06-24, 14:10
Medlem
Att du inte har blivit blåst innebär inte att inte andra har blivit det. Mina första beställningar var problemfria, jag blev blåst när jag beställde ett större parti. Att personerna bakom swizzle är lurendrejare är ingen spekulation - ta en timme och kolla upp personerna bakom företaget, deras namnändringar och brottshistorik.
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Sluta noja era noobs.

Jävla påhitt o skitsnack i tråden. Swizzle är väldigt bra shop med bra produkter, likaså hayzy, Kushy, hampahuset, NordicMedCan.

Endast goda ef själv av deras produkter. Älskar tex Swizzle cart Kiwi Sauce,en av de bästa på marknaden med thca.
Senast redigerad av cykelycke 2026-06-24 kl. 14:13.
Citera
2026-06-24, 17:29
Medlem
sw*zzle live resin har varit det bästa jag rökt thc-a hållet. tyckte inte om deras isolat men testade mot himood och himood var ju guldstandard när dom sålde, iaf dom produkterna jag testade.

aldrig tyckt om thca hash eller buds från butikerna jag har testat.
Citera
2026-06-24, 21:26
Medlem
Loopmelons avatar
Hade mycket hopp om denna så beställde hem en massa varor och jag måste säga att det är STOR SKILLNAD mellan THCA och vanlig THC, iallafall det jag köpte från swizzle.

Kortare rus, ruset känns inte likadant, fick ont i magen dagen efter att jag rökt en större mängd och hade symtom som stämde in exakt med CHS (cannabinoid hyperemesis syndrom). Jag må ha haft otur med en dålig batch men då jag köpte massa olika produkter tror jag inte det.

Förmodligen shopparna som bara vill skriva gott om sig själva, lita inte på vad någon skriver här.
Håll er till riktig THC, detta är fan bajs rakt av och usch och twii på alla er som ska sitta och snacka bra om skiten (speciellt ni shoppar som förmodligen ligger bakom ett gäng konton och pratar bra om er själva).
Citera
2026-06-24, 21:54
Medlem
Ledsen att det hände dig, samtidigt tycker jag att det är väldigt positivt att mer och mer kommer fram om Swizzle och deras minst sagt tveksamma verksamhet. Jag både hoppas och tror att dom kommer ställas till svars juridiskt mycket snart.

Synd bara att såna här människor utnyttjar svenskar som vill göra rätt för sig, som inte vill stödja kriminalitet - för det har sannolikt jag och många andra gjort, genom att beställa från just Swizzle.
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Hade mycket hopp om denna så beställde hem en massa varor och jag måste säga att det är STOR SKILLNAD mellan THCA och vanlig THC, iallafall det jag köpte från swizzle.

Kortare rus, ruset känns inte likadant, fick ont i magen dagen efter att jag rökt en större mängd och hade symtom som stämde in exakt med CHS (cannabinoid hyperemesis syndrom). Jag må ha haft otur med en dålig batch men då jag köpte massa olika produkter tror jag inte det.

Förmodligen shopparna som bara vill skriva gott om sig själva, lita inte på vad någon skriver här.
Håll er till riktig THC, detta är fan bajs rakt av och usch och twii på alla er som ska sitta och snacka bra om skiten (speciellt ni shoppar som förmodligen ligger bakom ett gäng konton och pratar bra om er själva).
Citera
2026-06-24, 22:14
Medlem
Loopmelons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cykelycke
Ledsen att det hände dig, samtidigt tycker jag att det är väldigt positivt att mer och mer kommer fram om Swizzle och deras minst sagt tveksamma verksamhet. Jag både hoppas och tror att dom kommer ställas till svars juridiskt mycket snart.

Synd bara att såna här människor utnyttjar svenskar som vill göra rätt för sig, som inte vill stödja kriminalitet - för det har sannolikt jag och många andra gjort, genom att beställa från just Swizzle.

Aah och det är så jävla genomskinligt att det är shopparna själva som har konton och höjer denna substansen till skyarna.

Riktig skit som dessutom kan uppkalla symptom på CHS helt plötsligt, undvik denna skit till varje pris.
Citera
2026-06-24, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Aah och det är så jävla genomskinligt att det är shopparna själva som har konton och höjer denna substansen till skyarna.

Riktig skit som dessutom kan uppkalla symptom på CHS helt plötsligt, undvik denna skit till varje pris.

CHS är något som en liten grupp väldigt långvariga kroniska cannabisrökare kan åka på.
Du skall nog snarare googla biverkningar för Spice, som kommer redan samma dag som intag, så ser du att symtomen går hand i hand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in