2026-06-25, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smutsomir
Du hör bara vad du vill höra. Du är den där störiga dampiga ungen som ingen gillar. Klipp dig och skaffa dig ett jobb.
Testerna var från Smoketower och de erkände att testerna lagrats fel.

Jag är inte här för att skaffa kompisar eller folk som gillar mig.
Jag har varit aktiv här för att varna andra för sådant som nu kommer fram.

Smoketower har inte erkänt ett skit. En kund köpte tester som visade på det jag skrivit, mailade fram och tillbaka med Smoketower som betalade tillbaka hans 100 kr för slippa hans tjat och det tolkade han och andra i tråden som att testerna, som fortfarande SÄLJS, "är gamla, förvarats fel och ger felaktigt utslag på Spice".

Dom som tog detta i försvar är väldigt tysta nu när diverse inlägg börjar trilla in som visar på att jag och andra har haft rätt hela tiden. Men kul att du fortfarande kämpar.
Citera
2026-06-25, 13:31
Medlem
Citat:
Du hör bara vad du vill höra. Du är den där störiga dampiga ungen som ingen gillar. Klipp dig och skaffa dig ett jobb.
Testerna var från Smoketower och de erkände att testerna lagrats fel.
Haha helt pantad
Citera
2026-06-25, 13:33
Medlem
smutsomirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av golarskjutare

Smoketower har inte erkänt ett skit. En kund köpte tester som visade på det jag skrivit, mailade fram och tillbaka med Smoketower som betalade tillbaka hans 100 kr för slippa hans tjat och det tolkade han och andra i tråden som att testerna, som fortfarande SÄLJS, "är gamla, förvarats fel och ger felaktigt utslag på Spice".

Dom som tog detta i försvar är väldigt tysta nu när diverse inlägg börjar trilla in som visar på att jag och andra har haft rätt hela tiden. Men kul att du fortfarande kämpar.
Du har inte belägg för något som du vräker ur dig. Bara massa antaganden som du fått ihop i ditt lilla huvud.
Citera
2026-06-25, 13:38
Medlem
Citat:
Du har inte belägg för något som du vräker ur dig. Bara massa antaganden som du fått ihop i ditt lilla huvud.

Du är mitt belägg. Du visar tydligt på hur hjärndöd man blir av dessa knaster.
Förövrigt kan du ju läsa senaste sidorna i denna tråden gällande "belägg". Helvete vad dum du är.
Citera
2026-06-25, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
Chs är något du får av decennier eller år av kontinuerligt hög haltigt thc bruk, vet inte ens om Gröning kan ge chs, ända fallen jag har sett va år av hash bruk/koncentrat det va säkert dom tveksama knasterna.

Snubben kanske glömmer bort att äta för han är bäng dygnet runt...
Citera
2026-06-25, 13:55
Medlem
Citat:

Vi kom fram till att testerna vi utförde inte bevisade nånting alls, annat än att dämpa sin egen oro och ångest för vad man stoppar i sig. Det var upp till var och en att på egen hand försäkra sig så gott man kunde genom att låta bli helt, lita på försäljarna, eller sina egna provtagningar.
Citera
2026-06-25, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xleet
Vi kom fram till att testerna vi utförde inte bevisade nånting alls, annat än att dämpa sin egen oro och ångest för vad man stoppar i sig. Det var upp till var och en att på egen hand försäkra sig så gott man kunde genom att låta bli helt, lita på försäljarna, eller sina egna provtagningar.

Var det verkligen enda alternativen dock?
Vad jag förstod det så erbjöd ju shoppen att skicka på analys till det lilla källarlabbet i Slovenien som alla dessa shoppar har samarbete med? Men vägrade skicka till andra labb som man valde själv?

Jag vet att folk skrev alternativ för objektiv analys av produkterna i tråden där man kunde skicka in anonymt. Men det gjorde ingen då jag vidhåller det jag skrev (och delvis du), att folk egentligen inte bryr sig så länge dom får ett rus och inte har möjlighet att köpa på annat håll.
Citera
2026-06-25, 16:08
Medlem
jonterls avatar
Citat:
Men va? Kan ju inte stämma?
När trådens lilla oskyldiga naiva nallebjörn TRMG fick varor därifrån och beställde test efter varningar i tråden, fick utslag på Spice men icket på THC, så kontaktade han ju just denna hemsida och fick snabbt intryck av att det är seriösa och ärliga säljare bakom och fortsatte röka och gröna i vanlig ordning.

Inte en chans att dessa "hederliga svenssons" varit misstänkta för det ena och andra, speciellt inte flera mord. Fråga bara TRMG. Det är seriösa entreprenörer med seriösa dagsaktuella labbrapporter!!!!!!

TRMG beställde inte från Swizzle. Jag gjorde det och fick samma resultat dock. Swizzle har to this day inte svarat mitt mail angående testerna. TRMG fick svar och erbjudande om vidare analys men blev för mycket jobb.

Vi hade samma tester från Smoketower som de senare sa inte var att lite på egentligen. Sen orka jag inte bry mig mer.
Huruvida Swizzles produkter är legita eller ej jag vettefan i slutändan.
Citera
2026-06-25, 16:22
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Hur nerrökt är du på detta knaster egentligen? Vilken jävla idiotkommentar.
1.Reddit och andra sidor är fulla av klagomål på den hemsidan och deras fuffens, varit länge, och låsta forum.

2.Folk har beställt därifrån och fått utslag på Spice men inget utslag på THC men ändå övertalat varandra att allt är reko, månader tillbaka.

3.Fanten, som tagit både dessa produkter och shoppar i försvar gång på gång, la ett inlägg för någon vecka sedan som är ett av hans sista i tråden där han tillslut nog insåg att vi som varnat haft rätt då "hans kompis" köpte på sig en större mängd hasch från denna hemsida och var helt säker på att det faktiskt Är spice.

Din kommentar är idiotisk och hela inlägget. Exakt sådana som du som bidragit till att folk blivit lurade, både på att få värdelösa grejer vid större köp och få helt annat än utlovat (spice och andra tråkigheter).
Sådana som du borde skämmas.

Kan det vara så att det är först nu folk inser att det varit problem med dom hela tiden? Och först nu folk inser att dom troligen inte rökt det dom trott dom rökt vid diverse beställningar men ändå fått rus och då trott allt är legit och först nu börjar ställa sig frågor på riktigt när dom ser utvecklingen?

Först nu dom märker jag och andra haft rätt, både gällande vilka produkter som skickas ut och att det är grovt kriminella bakom shopparna? Med tiden kommer allt fram, alltid.
Spice lol, du vet ju inte ens vad spice är du ju. Ingen köper dina lögner.
Citera
2026-06-25, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Polaren köpte ett billigt hasch, typ 25g för 900 från Swizzle och han svär på att det var nån form av spice. Jag tror honom då han har haft ett rejält spiceberoende och känner igen ruset. Jag glömde dock fråga vad det hette.

Mina lögner? Iwasbanned????
När till och med folk som motarbetat mig och andra i månader och månader och påstått jag ljuger, själva börjar lägga upp dessa inlägg och sedan försvinner från en tråd dom haft 10 inlägg i per dag, säger mer än något vi kan skriva här.
Citera
2026-06-25, 16:44
Medlem
Citat:
Du är mitt belägg. Du visar tydligt på hur hjärndöd man blir av dessa knaster.
Förövrigt kan du ju läsa senaste sidorna i denna tråden gällande "belägg". Helvete vad dum du är.
Det enda vi kan se här på fb är att man inte blir mer "hjärndöd" av THCa än det som säljs på gatan hittills. Räcker med att läsa kommentarerna så fattar man att missbruk av psykoaktiva cannabinoider inte är bra, det gäller även det som säljs på gatan, kanske ännu mer så då det har höga nivåer thca/thc och låga nivåer andra mer medicinska cannabinoider såsom cbd.

Att några enstaka shoppar krängt något sämre innebär inte att alla produkter är dåliga, för annars kan man säga att exakt allt på gatan är Spice då spice och sämre produkter finns på gatan med.

Jag ser ingen anledning till varför en bra butik hade krängt spice som thca? Folk köper spicet frivilligt, med vetskapen om att det är spice under andra namn liksom.

Citat:
Ursprungligen postat av cykelycke
I bästa fall är det THC-B, i värsta fall något betydligt otäckare. På det “haschet” jag beställde känner man ruset i absolut max 5 minuter, man hinner nyktra till innan man har rökt klart jointen. Jag har rökt i 20 år och kan garantera dig att det inte är normalt. Sedan varken smakar eller luktar det som hasch.
Mjo kanske något sådant, dom produkter jag testat från upgrade har alla haft ett längre mjukare rus som varit väldigt lik det naturliga.

Det haschet kan också ha höga mängder av cbd, cbg och kanske därför man nyktrar till t.ex. och bara känner av det lite i kroppen snarare än skallen.

Den 15e är det roliga dock slut, grattis Sverige till så dysfunktionell och bakåtsträvande narkotikapolitik som göder och skapar gängen, våldet och farligare missbruk. Detta är nog den enda gången Sverige hade lagligt gräs. Och fortsätter vi med korrupta höger "konservativt" bakåtsträvande styre så kommer det aldrig bli bättre.
Senast redigerad av R0b0t 2026-06-25 kl. 16:50.
Citera
2026-06-25, 16:51
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Mina lögner? Iwasbanned????
När till och med folk som motarbetat mig och andra i månader och månader och påstått jag ljuger, själva börjar lägga upp dessa inlägg och sedan försvinner från en tråd dom haft 10 inlägg i per dag, säger mer än något vi kan skriva här.
Jag stör mig på att folk kallar allt spice. Jag vet att du inte ljuger, jag blev irriterad bara lol
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in