2025-10-21, 15:46
Avstängd
Lifestealers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashbackBeer
Intressant att det inte syns på test. Både bra och mindre bra. Det får ju en att fundera på vad det egentligen är man får i sig. Men ja, ruset är riktigt nice. Mkt bättre än Heros vape tycker jag för när jag hade vapen från Hero blev man tokpåverkad tycker jag. Det var på den nivån att man dagen efter kände av att den motoriska koordinationen var försämrad. Upplevde inte detta på Uforia vapen och då vejpade jag mer på den.

Eller hur. Synd bara att man får sån tolerans snabbt. Utan tolerans räcker ett 4 sekundersbloss för mig att bli hyffsat stekt på. Med tolerans kan man dra flera 10 sekundersbloss och bara bli lite mysig. Då tar det slut fort.
Senast redigerad av Lifestealer 2025-10-21 kl. 15:48.
Citera
2025-10-22, 14:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lifestealer
Eller hur. Synd bara att man får sån tolerans snabbt. Utan tolerans räcker ett 4 sekundersbloss för mig att bli hyffsat stekt på. Med tolerans kan man dra flera 10 sekundersbloss och bara bli lite mysig. Då tar det slut fort.
Jäklar, jag tog ett 5-sekundersbloss av den här nya varianten och jäklar vad påverkad man blev. Jag borde nog tagit 2-sekunders bloss istället. Men, funkar gör den i alla fall, bra tryck i denna. Den känns dubbelt så stark som gamla varianten.
Citera
2025-10-22, 16:25
Avstängd
Lifestealers avatar
Citat:
Jäklar, jag tog ett 5-sekundersbloss av den här nya varianten och jäklar vad påverkad man blev. Jag borde nog tagit 2-sekunders bloss istället. Men, funkar gör den i alla fall, bra tryck i denna. Den känns dubbelt så stark som gamla varianten.

Jag tog också ett 5 sekundersbloss, nyss, utan tolerans.

Tycker det går ur lite snabbt, men håller med blev rätt stekt alltså.
Citera
2025-10-22, 17:18
Medlem
Citat:
Det får ju en att fundera på vad det egentligen är man får i sig.

Att knarka och inte veta vad man får i sig är jättedumt, o jag fattar verkligen inte att man kan värdera sitt liv så lågt eller att bli hög så högt?
Citera
2025-10-22, 17:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lifestealer
Jag tog också ett 5 sekundersbloss, nyss, utan tolerans.

Tycker det går ur lite snabbt, men håller med blev rätt stekt alltså.
Ja, effekten minskar ganska snabbt. Själv föredrar jag ett ganska mjukt rus så just nu känns det mkt bättre än det gjorde förut då en del av effekten avtagit. Nästa gång ska jag bara ta ett 3-sekunders bloss. Tror det blir lagom för mig då jag inte vill bli alltför hög.

Citat:
Ursprungligen postat av trmg
Att knarka och inte veta vad man får i sig är jättedumt, o jag fattar verkligen inte att man kan värdera sitt liv så lågt eller att bli hög så högt?
Jo, jag håller med om att det är rätt dumt när man inte vet exakt vad det är. Nu är det förhoppningsvis inget farligt. Kanske naivt av mig att tro det. Men jag tror i alla fall det är säkrare än om man t.ex. köper nåt på gatan (vilket jag aldrig gör).
Citera
2025-10-22, 18:02
Medlem
Citat:
Jo, jag håller med om att det är rätt dumt när man inte vet exakt vad det är. Nu är det förhoppningsvis inget farligt. Kanske naivt av mig att tro det. Men jag tror i alla fall det är säkrare än om man t.ex. köper nåt på gatan (vilket jag aldrig gör).

Ja du kan ju tro vad du vill men det är ändå förknippat med stor risk om du inte vet vad det är.
Du borde få betalt för att testa den produkten, men istället betalar du för den.
Citera
2025-10-22, 18:31
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwedenArmy
Tycker badder verkar vara isolat i grunden, inte alls som live resin.
Suttit själv och lekt med tanken att det borde gå☺️

Allt är isolat i grunden

Produkterna är väldigt lika förutom att "liveresinet" är mer tuggummi i konsistensen. Gissar att det är exakt samma som bara torkat ut lite mer.
Citera
2025-10-23, 11:09
Medlem
Någon som testat THCA Vape 50% Guava Gelato (Hybrid) från Himood? Något att ha?
Citera
2025-10-24, 19:43
Medlem
Någon som vet om spårningstid är längre eller likvärdig med typ vanligt hasch och extrakt vid engångsbruk?
Citera
2025-10-25, 00:27
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentDement
Någon som vet om spårningstid är längre eller likvärdig med typ vanligt hasch och extrakt vid engångsbruk?

Exakt samma för det är samma sak
Citera
2025-10-25, 23:20
Medlem
Denna substans är inte laglig att bruka då det i princip leder till att man har THC i blodet åtminstone vid förtäring eller rökning.

Dvs när du går runt med denna vape så är det THCA men så fort du inhalerar det så är det THC du stoppar i dig.
Citera
2025-10-26, 08:25
Bannlyst
Ska köpa thca hash från sumpans godis när det öppnar för att prova. Återkommer med rapport.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in