Citat:
Ursprungligen postat av
FlashbackBeer
Blev att beställa en Uforia Gravity Pro (Indica). Jag hade ju tidigare "gett upp" det här med THCA men då jag gillade den lugnande effekten plus att man somnade lätt och sov bra av det så tänkte jag att man kan skaffa en igen. Kostar en del men med tanke på att den kommer räcka väldigt länge för mig känns det ändå värt det. Receptet är som sagt lite annorlunda på den här Pro-modellen men förhoppningsvis kommer jag gilla det lika mkt som den "gamla" modellen.
Jag har beställt 3 (paketpris och rabattkoden "EMAIL" 15% rabatt) på nytt därifrån. Har nu gjort slut på totalt 5 vapes tror jag. Senaste vapen jag hade var av den nya "pro" varianten. 3st 2ml vapes för 1670kr. Hyffsat billigt.
Men det syns inte på piss så det är ju uppenbart att det är något syntetiskt då thc-a --> thc --> thcsyra (syns på piss), men jag klagar dock inte tycker ruset är awesome och stort plus att det inte syns på piss. Ruset är euforiskt med skön bodyload, så passande namn på butiken.
Deras 510 carts syns dock på piss så antar det är faktiskt är thc-a i dom. Ruset från dessa var lite svagare tyckte jag eller mindre potenta jämfört med deras engångs.