2024-03-17, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humanpeople123
Träffades de där? Låter som han hör hemma där!

Nej de gjorde dom inte, hon jobbade på en allmän psykavdelning i Stockholm och slutade för ett par år sedan berättade hon för mig. Hennes nuvarande träffade hon häromåret men han verkar ju ha suttit på Säter rättspsyk för många år sedan läste jag nu i tråden. Innan det var hon tillsammans något år med en kille som bodde i Hässelby.
Citera
2024-03-17, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Butterfeather
Nej de gjorde dom inte, hon jobbade på en allmän psykavdelning i Stockholm och slutade för ett par år sedan berättade hon för mig. Hennes nuvarande träffade hon häromåret men han verkar ju ha suttit på Säter rättspsyk för många år sedan läste jag nu i tråden. Innan det var hon tillsammans något år med en kille som bodde i Hässelby.

Ok tack! Tragiskt öde o träffa en sådan man
Citera
2024-03-17, 15:07
Medlem
Vad ha bo för domar på sig? Narkotika?
Citera
2024-03-17, 19:56
Medlem
Vem är GM??
Citera
2024-03-17, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunny5
Ja enligt tidigare inlägg så är det sadisten Fred*ic som är anhållen.....etc etc

Hoppas V inte blev torterad….
Senast redigerad av Obmud 2024-03-17 kl. 20:51.
Citera
2024-03-17, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obmud
Hoppas V inte blev torterad….
Ihjälslagen av den som borde skydda henne, partnern... Oavsett hur Verro dog så lär det ha varit nära eller tortyr när idioten slog sina slag. Sista hon fick ta emot. Är inte troende själv, tror inte på efterlivet, men finns det hoppas jag att hon äntligen får återförenas med sin mamma, denna mamma som hon saknade så mycket, vars död tog så hårt på henne. Hoppas du får vila i fred nu Verro och att du finner din mamma. Hoppas att aset som gjorde detta mot dig får lida för det. Fan.
Citera
2024-03-17, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mebben
Ihjälslagen av den som borde skydda henne, partnern... Oavsett hur Verro dog så lär det ha varit nära eller tortyr när idioten slog sina slag. Sista hon fick ta emot. Är inte troende själv, tror inte på efterlivet, men finns det hoppas jag att hon äntligen får återförenas med sin mamma, denna mamma som hon saknade så mycket, vars död tog så hårt på henne. Hoppas du får vila i fred nu Verro och att du finner din mamma. Hoppas att aset som gjorde detta mot dig får lida för det. Fan.

Det är åt helvete!! Hon förtjänade ett bättre öde
Citera
2024-03-17, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obmud
Det är åt helvete!! Hon förtjänade ett bättre öde
Lite svårt att tolka detta, har jag någonstans sagt att hon förtjänade detta? Klart hon förtjänade annat än detta! Oklart vad du menar med det du skrev, om det var negativt (vilket jag så klart kan kan ha missförstått...) I så fall är du fel ute, jag har känt henne i 30+ år, jag gillade henne, vi pratade varje gång vi träffades. Jag skrev till henne senast i början av mars i år. Detta är så sjukt fel och hon borde ha fått ett annat liv....
Citera
2024-03-18, 05:32
Medlem
borgir82s avatar
David Sjöblom intervjuas av Hasse Aro i denna dokumentär från 2003:

https://m.youtube.com/watch?v=PmDXlM...0gaGFzc2UgYXJv
Citera
2024-03-18, 06:41
Medlem
Citat:
Lite svårt att tolka detta, har jag någonstans sagt att hon förtjänade detta? Klart hon förtjänade annat än detta! Oklart vad du menar med det du skrev, om det var negativt (vilket jag så klart kan kan ha missförstått...) I så fall är du fel ute, jag har känt henne i 30+ år, jag gillade henne, vi pratade varje gång vi träffades. Jag skrev till henne senast i början av mars i år. Detta är så sjukt fel och hon borde ha fått ett annat liv....

Du missförstod mig. Känner till henne och gillade henne. Vi har bott i samma område
Citera
2024-03-18, 13:02
Medlem
WitchcultTodays avatar
Citat:

Jag beklagar din förlust 🌹
Citera
2024-03-18, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humanpeople123
Ok tack! Tragiskt öde o träffa en sådan man

jo men om en som jobbat på psyk dvs inom psykiatrivården träffar en sådan här kille. Så borde hon som utbildad inte bli ihop med ett psykoffer. Sedan kan man ji undra vaför just hon drogs till en jobb inom detta, men en del som har egna problem gör det, samt får dem att känna en känsla av att vara den friska i rummmet"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in