2024-04-24, 23:15
Medlem
picapicans avatar
Frra gngen Bachelor och Bachelorette sndes, gick det bara p Play eller var det sjuan? Hur kommer det sig att TV4 visar detta i r?
Citera
2024-04-25, 01:46
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Frra gngen Bachelor och Bachelorette sndes, gick det bara p Play eller var det sjuan? Hur kommer det sig att TV4 visar detta i r?
Det har vl blivit mer populrt s de knner att det r vrt att snda p tv4.
Citera
2024-04-25, 02:15
Medlem
fonders avatar
Vad fin hon var i armkrok med Patrick, som gjorda fr varandra, synd att de hade klippt bort deras samtal.

Dock tror jag tyvrr att hon blir bltast av Valentin och kommer drfr ge honom sista rosen och det kommer hon ngra. En oseris strandraggare med gngkriminell-gonbryn, massa halsband och armband, rhngen och nt-trja. Jag ser det framfr mig p avsnittet dr de ska bertta om de fortfarande r ihop och hon sger d att han inte lngre visade ngot intresse nr kamerorna slocknade. Eller i bsta fall s r de d fortfarande "ihop" d programmet snds mycket senare n vad det filmats och d skriver Sonja p Instagram att det r slut. Fr det frsta binder sig Valentin inte serist innan han r 36-38, fr det andra s vljer han d vid den ldern ngon som ser ut som Sonja efter 2 barnafdande och inte p frsta dejten.

Ni som krat ner er i Valentin i trden, jag vet att ni r mnga, ni kommer bli besvikna p er lskling Valentin.

I andra hand blir hon blt av William, tror jag, s sista rosen skulle kunna st mellan dessa tv.

Jag frstr att hon skickade hem Robin och Lucas, men mrkligt att hon inte gav en av dessa chansen till en vecka istllet fr Anton dr hon knner exakt noll och finns inget att underska alls till skillnad frn de tv frsta.
Senast redigerad av fonder 2024-04-25 kl. 02:19.
Citera
2024-04-25, 04:14
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaum
Robin r ju st som socker ven i Idol.

https://www.tv4play.se/klipp/aeda156...-audition-2022
Kevin Walker 2.0 😍

Jag tyckte s synd om honom i senaste avsnitten, orttvist och taskigt behandlad av bde Sonja och av ngra av killarna i KAA.

Robin, du kommer att hitta din drmtjej, en som har bde djup, vackert utseende och hjrna, precis som du sjlv. Jag blir glad av att se att det fortfarande finns s fina killar som du.
Citera
2024-04-25, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwelia
Nr det gtt s lng tid sen inspelningen kan dom inte tvinga deltagarna att hlla sin relation hemlig. Kolla bara p Rasmus som r med i nsta ssong av Bachelor 🤷🏼‍♀️

Rasmus vl g ut med det fr hans tjej r gravid. D r det en annan sak. Inte en chans att de fr avslja fr vad r det d fr kul att kolla p ett program om alla ska veta redan innan att hon r singel nu. Spnningsddare delux
Citera
2024-04-25, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solenskiner120
Rasmus vl g ut med det fr hans tjej r gravid. D r det en annan sak. Inte en chans att de fr avslja fr vad r det d fr kul att kolla p ett program om alla ska veta redan innan att hon r singel nu. Spnningsddare delux

Hans kontrakt hann g ut innan de brjar visas drav att han fick g ut med det
Citera
2024-04-25, 11:14
Citat:
Ursprungligen postat av solenskiner120
Kan inte stmma, dom skriver p avtal om att man inte fr bertta om man r singel eller om man valt ngon. Minns Olivia hade live p instagram under hennes ssong och hon sa alltid att hon inte fick sga s hon sa bara ni fr se osv. Du fr grna lnka till avsnittet och klockslag dr hon sger att hon r singel nu
https://open.spotify.com/episode/419...RS2fyZ0nPO-cJQ

14 minuter in. "Sonja rkade avslja att hon r singel"
Citera
2024-04-25, 11:15
Citat:
Ursprungligen postat av Mickiisen
Hans kontrakt hann g ut innan de brjar visas drav att han fick g ut med det
Antar att det r samma sak hr eftersom den hr ssongen var kraftigt frsenad.
Citera
2024-04-25, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dipmeatandyeet
https://open.spotify.com/episode/419...RS2fyZ0nPO-cJQ

14 minuter in. "Sonja rkade avslja att hon r singel"

Haha otippat. Hon gr in i ett program med vldigt skeva och mrkliga snubbar (fanns ngra f bra) och hoppas hitta krleken? Antingen r hon korkad eller s ville hon bara skapa ett varumrke fr sig sjlv och f lite semester.

Dessutom r hon PK och saknar humor. Allt ska vara serist. Lgt i tak. Med en lng kravlista. Hon kommer vara p tinder nr hon r 35+, som mnga andra liknande tjejer. Och givetvis r kravlistan d specificerad i profilen.
Citera
2024-04-25, 13:20
Medlem
dialektikers avatar
Jag avskyr de hr norrmnnen de slnger in. Plastiga, onaturliga jmt.
Usch, gillar inte honom.
Inte hade jag frsttt ngot om jag inte haft text.
Norrmannen Daniel gillar jag bttre isfall.

Men Sonja frstod d?
Citera
2024-04-25, 13:32
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Spelar det egentligen ngon roll om man p frhand vet att det inte hll mellan deltagarna? Det intressanta r vl intrigerna och dramat fram till sista avsnittet, inte vad som hnder efter att kamerorna har slocknat?
Citera
2024-04-25, 14:12
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Spelar det egentligen ngon roll om man p frhand vet att det inte hll mellan deltagarna? Det intressanta r vl intrigerna och dramat fram till sista avsnittet, inte vad som hnder efter att kamerorna har slocknat?
Exakt. Jag avskyr Sonja men killarna r vldigt underhllande. Det r dom som egentligen r stjrnorna i programmet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in