Citat:
Ursprungligen postat av
sirsia0
Sonja r s himla st, ven som osminkad. Hon knns vldigt naturlig och r en tjej med skinn p nsan och hon vet vad hon sker. Drfr frgar hon ut killarna innan hon ger sig hn till nn. Helt sund instllning, hur ska man annars veta vad man fr och om man vill ha det som erbjuds?
Och hon vill skert knna nt fr nn innan hon pussar nn. Snt gillar jag. Gillar ocks att hon r s mycket Go with the Flow, och inte gillar alla msten och att man ska. Det frsker hon ju ocks luska ut, d hon inte trivts med sna killar innan.
.
Jag gillar hennes attityd, delvis
(att hon inte smaskar p allt och alla, som tidigare bacheloretter)
Men det knns ju bara som anstllningsfrhr, som hon sjlv var inne p tidigare, att hon kunde hamna i.
Jag tycker ocks att hon r naturlig och st,
men dels har hon svalt hela betet p ett naivt stt, med Edvins transaktiviteter ver hela span, och s blir allt pk-istiskt om hon anklagar killarnas skepsis infr spektaklet.
Samtidigt r det som att hon gr p t, hela tiden, och r hyperknslig fr
vrderingar.
Det knns ocks pk-istiskt.
Hon var ju en riktig snflinga vid Joars lilla roast (tycker jag iallafall).
Men vad vet jag, hon kanske r s skeptisk mot allt och alla, fr hon har ju sannerligen inte vidare roligt utbud av killar?
Sen r man bara irriterad p att hon frmodligen bara kommer att svlja allt transexuellt spektakel och sexuella trakasserier Edvin lever om med i span, utan att hon hjer gonbrynen.
(Bgar fr leva om och gra precis som de vill mot andra. Det finns ingenting de kan gra fel med, d det gller vrderingar.
Mnnen dock. De ska man hrdbevaka generellt. Minsta felsteg, ska de f veta att de lever med.)
Och hela skiten, kommer att fljas upp av Malin i eftersnacket.. Minsta lilla grej (som ngot av de supertntiga killarna sger) kommer att skammas och moraliseras vet i eftersnacket KAA.
Och detta kommer att ackompagneras av Sonjas skepsis av killarna.
Det r ju i det narrativet jag inte gillar Sonja (som jag tnker vara p min vakt ver, hur det utvecklas).