2024-04-15, 21:55
Medlem
sirsia0s avatar
Sonja r s himla st, ven som osminkad. Hon knns vldigt naturlig och r en tjej med skinn p nsan och hon vet vad hon sker. Drfr frgar hon ut killarna innan hon ger sig hn till nn. Helt sund instllning, hur ska man annars veta vad man fr och om man vill ha det som erbjuds?

Och hon vill skert knna nt fr nn innan hon pussar nn. Snt gillar jag. Gillar ocks att hon r s mycket Go with the Flow, och inte gillar alla msten och att man ska. Det frsker hon ju ocks luska ut, d hon inte trivts med sna killar innan.

Hejja Sonja, finns inte mnga guldkorn i den samlingen av ev. pojkvnner och senare familjefder. Hoppas du hittar din man dr nd.

Vilka av killarna gillar jag? Robin verkar vara en schysst kille och likas Valentin ven om jag r lite osker p honom och om han bara vill framst i bra dager. Synd att Robin hnger med Sandor, tror att Robin har svrt att knna sig hemma i gruppen och s har det blivit Sandor som ocks r en outsider.
Citera
2024-04-15, 21:57
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfie81
Men r inte killarna bara ett gng tntar? Dessa tatueringar o vltrnade kroppar - give me a break vad osexigt det R!!!!

Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Fy fan, vilken analyserande subba Sonja r. Korsfrhr hela tiden!

Emil r riktigt obehaglig. Vilka tramsaktiviteter de hller p med.

Supertntar och tramsaktiviteter.
En riktig skmskudde.

Fotbollsspelaren ser ju inte klok ut i sin pottfrisyr, heller.
Citera
2024-04-15, 22:06
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hatadkvinna
Lucas r ocks influencer :-) https://www.tiktok.com/@fitspolurre?_t=8lXohXDKx5k&_r=1

Tycker inga killar denna ssongen r en man? S barnsliga pojkar och inte en enda r sexig eller det minsta charmig. Knns som en casting gjord fr paradise hotel. Klarar heller inte av vingmuttern William och hans smreri efter andra ftt ta smllen. Hade jag varit Sonja hade jag tackat och kt hem.

Usch, precis influenser passar direkt till PH. Det hr programmet borde strva efter seriositet.

Hittills gillar jag personligen Patrick, men jag mste se ser av honom fr att avgra om jag har rtt av det lilla jag sett.

Citat:
Ursprungligen postat av Qwelia
Fr min del var det jvligt uppfriskande att en tjej ifrgastter just det levnadssttet en pt normalt har! Man r lite trtt p att man ska gra si och s fr att m bra, precis som Sonja sa. Gillar att det kommer fram i tv att inte alla vill ha en partner som trnar 7 dagar i veckan dr matldorna bestr av kyckling, ris och broccoli! 🤷🏼‍♀️

Ja, det r jttetrttsamt med hetsen kring verdriven hlsosamhet samtidigt finns det en PK-ism kring att man duger som r som r lika trttsamt bara p motsats stt, drfr var det svrt att frst hur det lg till. Det r klart som fan att en kvinna mste ha koll p sin vikt samtidigt ska det inte vara kalorirkning dygnet runt.
Senast redigerad av fonder 2024-04-15 kl. 22:08.
Citera
2024-04-15, 22:38
Medlem
S jvla tydligt att sandor enbart r placerad av produktionen fr att skapa "bra" tv, precis som i frra programmet han var med i

Och oerhrt mnga deltagare som snllt uttryckt knns vldigt mrkliga. Osama och Emil knns nstan obehagliga. Spelar riktigt hftiga nr de bara r med grabbarna men kan knappt f ut ett pip nr de sitter sjlva med Sonja, sen utver det allmnt skumt beteende och stt att fra sig p. Vad fan var grejen med att Osama tar alla kksknivar och gr runt och skr i inredning? Sjukt strd.
Mattias beter sig som den korta kompisen man hade i hgstadiet som hela tiden skulle hvda sig.
Smyg-fjollan som verkligen skulle betona hur bekvm han var som drag Patetisk och genomskinlig.
Taylor knns rtt strd han med, Joar ocks vldigt konstig.

Majoriteten knns som ett gng riktigt tntiga stela gubbar frn vischan och inte alls kompatibla med Sonja, som verkar vara en riktigt stockholmsbrud och snarare nstan knns lite yngre n vad hon r. Och det gller ven mnga av dem i hennes lder. Men r rtt kul att titta p.
Senast redigerad av jeffreythugga 2024-04-15 kl. 23:18.
Citera
2024-04-15, 22:46
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Sonja r s himla st, ven som osminkad. Hon knns vldigt naturlig och r en tjej med skinn p nsan och hon vet vad hon sker. Drfr frgar hon ut killarna innan hon ger sig hn till nn. Helt sund instllning, hur ska man annars veta vad man fr och om man vill ha det som erbjuds?

Och hon vill skert knna nt fr nn innan hon pussar nn. Snt gillar jag. Gillar ocks att hon r s mycket Go with the Flow, och inte gillar alla msten och att man ska. Det frsker hon ju ocks luska ut, d hon inte trivts med sna killar innan.

.

Jag gillar hennes attityd, delvis
(att hon inte smaskar p allt och alla, som tidigare bacheloretter)
Men det knns ju bara som anstllningsfrhr, som hon sjlv var inne p tidigare, att hon kunde hamna i.

Jag tycker ocks att hon r naturlig och st,
men dels har hon svalt hela betet p ett naivt stt, med Edvins transaktiviteter ver hela span, och s blir allt pk-istiskt om hon anklagar killarnas skepsis infr spektaklet.

Samtidigt r det som att hon gr p t, hela tiden, och r hyperknslig fr vrderingar.
Det knns ocks pk-istiskt.
Hon var ju en riktig snflinga vid Joars lilla roast (tycker jag iallafall).

Men vad vet jag, hon kanske r s skeptisk mot allt och alla, fr hon har ju sannerligen inte vidare roligt utbud av killar?

Sen r man bara irriterad p att hon frmodligen bara kommer att svlja allt transexuellt spektakel och sexuella trakasserier Edvin lever om med i span, utan att hon hjer gonbrynen.
(Bgar fr leva om och gra precis som de vill mot andra. Det finns ingenting de kan gra fel med, d det gller vrderingar.
Mnnen dock. De ska man hrdbevaka generellt. Minsta felsteg, ska de f veta att de lever med.)

Och hela skiten, kommer att fljas upp av Malin i eftersnacket.. Minsta lilla grej (som ngot av de supertntiga killarna sger) kommer att skammas och moraliseras vet i eftersnacket KAA.
Och detta kommer att ackompagneras av Sonjas skepsis av killarna.

Det r ju i det narrativet jag inte gillar Sonja (som jag tnker vara p min vakt ver, hur det utvecklas).
Citera
2024-04-15, 23:15
Medlem
Pinnen!? Vad i hela friden?! 😂
Citera
2024-04-15, 23:25
Medlem
NamnlosBarns avatar
Valentin knns s gay vet inte om det r hans stt att prata , knns som de flesta killarna i programmet r smygisar.
Citera
2024-04-16, 11:00
Medlem
dialektikers avatar
Frgan r varfr Tv 4 plockat med spnniga, tatuerade, influncers, dokuspa-vandrande Ex on the beach- tntar?
Tv 4 mste mycket vl fatta att detta inte r serisa Sonjas typ av killar?

Jag mste sga att jag delvis njuter nr Sonja stter denna typ av tntiga, manschauvinism-svin p plats. Samtidigt knns det som TV 4 tagit med denna typ av deltagare, fr att kunna moralisera, visa dolda kameran och plocka pk-pong i studion eftert?
Och extra spnningar blir det ju med en bgtransa som hrjar i span?

Fast avsnittet igr var ju ganska trkigt .
Det kanske blir roligare, nd om Edvin hittar p ngot skit? Intressant att se hur mycket svenska, lama, killar gr med p.
Citera
2024-04-16, 13:08
Medlem
Synd att TV4 frstrt hela konceptet. Minns Bachelor USA fr sg 20 r sedan, med serisa mnniskor. De typen av personerna kommer aldrig ska till Bachelor/Bachelorette Sverige idag - vilken normalt funtad mnniska vill vara med i frnedrings-TV.
Citera
2024-04-16, 14:35
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebsboss
Synd att TV4 frstrt hela konceptet. Minns Bachelor USA fr sg 20 r sedan, med serisa mnniskor. De typen av personerna kommer aldrig ska till Bachelor/Bachelorette Sverige idag - vilken normalt funtad mnniska vill vara med i frnedrings-TV.

Har det inte blivit mer lek-aktiviteter "ltsats-gifta sig, leka mamma pappa barn, kl ut sig, leta efter lappar, improvisera nt fjantigt framtrdande och spela amatrteater" etc?

Gentemot frr: drog ivg p ngon lyxig yatch frsta dejten, simmade bland smhajar, hoppade bungyjump, klttrade i bergsspricka, picknickade i grotta efter dykning i den?

Verkar budgetslimmat nu, fr ven om de inte gr ett skit, s sg ju Sofia helt utbrnd ut i TV 4-morgon (och hon sa att det var skitjobbigt schema nere p plats, dr de tryckte in otroligt mycket per dag).

S lter som Tv 4 bantat ner det till snlbudget.

"Wow, idag ska vi fktas i djungeln med machetes" dramatisk musik.

Vad gjorde de? Gick och smpratade, i en trkig promenad.

Hr, ser hon s himla trtt ut, allts. Och hon sger att det var helt drnerande att medverka.
https://youtu.be/_TVa6ro-56o?si=b2RDPKDVO8Qi7-fl
Citera
2024-04-16, 15:50
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Varfr blev Sonja s konfrontativ nr Lucas nmnde att han tnker p sin hlsa och vad han stoppar i sig? Det var viktigt fr henne att pongtera att hon minsann bara gr det som knns bst fr henne "hr och nu" - lite som en trotsig fjortis. Inte en tillstymmelse till nyfikenhet eller intresse fr att lra sig ngot nytt, utan det viktigaste var att krama ur honom det hon ville hra:

"Om du vill ta pizza och ligga p soffan s ska du s klart f gra det"
"Bra svar, hr fr du en ros"
Citera
2024-04-16, 15:59
William fick sitt hjrta krossat 100%. Han sitter typ bara och surar under hela KAA. Enda gngen han sken upp var nr de frgade honom om hans dejt med Sonya och d lt set som att han fortfarande hade knslor fr henne.

Jag tror man sg honom grta frtvivlat i en av trailerserna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in