• 1
  • 2
2024-03-14, 09:40
Medlem
Kommer han släppa en ny album i året, eller var hans nya singel "Dark Night of Humanity" bara en one-and-done grej?
Citera
2024-03-14, 15:07
Medlem
WeWuzKangsNshiets avatar
Vet inte om han kommer släppa ett nytt album.
Kul att han fortfarande lever.
Citera
2024-03-14, 21:31
Medlem
Bill-Lunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeWuzKangsNshiet
Kul att han fortfarande lever.

Vi är ganska många som inte håller med dig.

Vad kan det vara för skivbolag som är villigt att släppa en skiva med en artist som HB, som på sin höjd säljer 1885 exemplar och det uteslutande i storgöteborg?
Citera
2024-03-14, 22:53
Medlem
WeWuzKangsNshiets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bill-Lund
Vi är ganska många som inte håller med dig.

Vad kan det vara för skivbolag som är villigt att släppa en skiva med en artist som HB, som på sin höjd säljer 1885 exemplar och det uteslutande i storgöteborg?
Nu menade jag inte som artist. Lyssnade lite på några av deras gamla låtar och kände för att slå näven i väggen varje gång han började "sjunga" haha
Citera
2024-03-15, 15:38
Medlem
Bill-Lunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeWuzKangsNshiet
Nu menade jag inte som artist. Lyssnade lite på några av deras gamla låtar och kände för att slå näven i väggen varje gång han började "sjunga" haha

Har fucktiskt träffat honom på buss 40 till sthlm universitet en gång, han hade glitter i fejset och ålslem i håret, ändå tittade han på mig som om jag var ett ufo.
Citera
2024-04-07, 19:16
Medlem
Har sett att han ber om swish på Facebook, hur e det ställt med karl egentligen??
Citera
2024-04-11, 21:48
Medlem
jessewn372s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentalKristid
Har sett att han ber om swish på Facebook, hur e det ställt med karl egentligen??

Högst sannolikt väldigt skralt ekonomiskt.
Citera
2024-06-21, 09:36
Medlem
akutaccents avatar
Jag är djupt imponerad av hans ovilja att ge vika för faktumet att han faktiskt är flintskallig. Hans tappra försök att dölja flinten höll inte ens för 20 år sen och att han nu bär hatt, där tanken såklart är att det finns en imaginär frisyr under hatten, är fantastiskt!

Det kommer stå i hans testamente att ha ska begravas med hatt.
Citera
2024-06-24, 18:33
Medlem
jessewn372s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Jag är djupt imponerad av hans ovilja att ge vika för faktumet att han faktiskt är flintskallig. Hans tappra försök att dölja flinten höll inte ens för 20 år sen och att han nu bär hatt, där tanken såklart är att det finns en imaginär frisyr under hatten, är fantastiskt!

Det kommer stå i hans testamente att ha ska begravas med hatt.

Men om du scrollar ned en bra bit på denna sida https://www.filmtopp.se/intervju/ill...enrik-berggren så är där en bild där han ligger i sängen och där är rätt mycket hår. Eget eller ditsatt vet jag ej.
Citera
2024-06-24, 19:10
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jessewn372
Men om du scrollar ned en bra bit på denna sida https://www.filmtopp.se/intervju/ill...enrik-berggren så är där en bild där han ligger i sängen och där är rätt mycket hår. Eget eller ditsatt vet jag ej.

Mycket unik bild må jag säga. Eftersom att han verkar ha mittbena där så måste det vara något slags löshår. I denna episka intervju med honom ser man ju - om man se förbi allt annat elände i intervjun - att hans hårlinje retirerat rejält!
Citera
2024-06-24, 21:29
Medlem
jessewn372s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Mycket unik bild må jag säga. Eftersom att han verkar ha mittbena där så måste det vara något slags löshår. I denna episka intervju med honom ser man ju - om man se förbi allt annat elände i intervjun - att hans hårlinje retirerat rejält!

Jag har läst i någon intervju eller bok att han hade problem med sköldkörteln då, det kan ju ge tunnhårighet. Kan ju vara peruk eller toupé nu.
Citera
2024-11-11, 14:11
Medlem
Fyller 50 år idag. Åren bara går.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem