2025-02-20, 08:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Hon hade en fotograf utsänd på Antarktis, som filmade att solen inte gick ner på flera dygn. Ändå tror hon att jorden är platt. Har du missat det? TFE blev ju uppmärksammat tom i svensk media där Jeran kröp till korset.
Kan någon förklara detta inlägg för mig?

Är det ett taffligt försök att smeta Flat Earth på Candace?
Senast redigerad av adaptern 2025-02-20 kl. 08:49.
Citera
2025-02-20, 14:37
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Följande:
1. OM nu Brigitte är född biologisk man, tror du att Emmanuel hade vunnit presidentvalet om han gått ut med det?

2. Tror du att Emmanuel hade vunnit presidentvalet om det franska folket hade informerats om att han var 14 år, inte 17 år, när han 'förfördes' av en transgender biologisk man (statutory rape) och därmed en per juridisk och gängse definition, medelålders pederast?

3. Har du någon idé om vilken makt det är som har resurserna att i så fall iscensätta en sådan här travesti och därpå hålla den hemlig?
Men du är kanske inte speciellt intresserad av demokrati, transparens och rättssamhälle?

Jag ser inte relevansen. Om han har blivit utsatt för ett brott, borde inte det renderat honom MER sympatier?

Vad, exakt, är relevant information om en kandidat till en politisk post? Ska väljarna få veta vilken sorts porr han runkade till när han var 14 också? Att han sparkade till en groda i skogen som barn?

Demokrati, transparens och rättsamhälle, skriver du. Visst är jag intresserad av de sakerna. Men ingen av dem har med detta att göra.
Senast redigerad av NoTruce 2025-02-20 kl. 14:41.
Citera
2025-02-20, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Du börjar låta som Göran Lanbertz när han fortsatte tjata om att Quick VISST var skyldig.

Ibland är det bättre att bara släppa en diskussion och gå vidare.

Candace sköt upp fortsättningen om Brigitte tills ikväll, titta på streamen och använd sedan sunt förnuft.
I detta fall, så är ni Göran Lanbertz.
Men, detta fattar ni inte, men, kanske, kanske någongång i framtiden.
Absolut ingenting som jag kan visa, troligtvis inte ens om Brigitte skulle visat sitt kön för er, även om brodern vore där, skulle få er att ändra er åsikt.
Troligtvis inte ens om det fanns bilder när Brigitte föder sina barn.
Citera
2025-02-20, 14:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Hon hade en fotograf utsänd på Antarktis, som filmade att solen inte gick ner på flera dygn. Ändå tror hon att jorden är platt. Har du missat det? TFE blev ju uppmärksammat tom i svensk media där Jeran kröp till korset.
Du jämställer således bevisläget för att Brigitte Macron är precis den hon utger sig för att vara, med bevisläget för att jorden är en sfär?

Korrekt?

Då har du säkert ett lämpligt urval av dessa bevis som du vill bjuda på?
Citera
2025-02-20, 15:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Så officiella födelsebevis etc, duger inte?
Sådana går enkelt att förfalska och teorin är vad jag förstår att Jean-Michel Trogneux har stulit sin lillasysters identitet, inklusive födelsebevis.

Citat:
Bara Candace Owens "bevis" duger. Rätt?
Igen, jag säger att jag fortfarande inte har bestämt mig för att Candace/Poussard har rätt i vad de påstår, men att jag anser att den samlade bevisningen så här långt är av ett slag som ger att paret Macron bör motbevisa det hela innan jag i så fall kan avföra det.

Citat:
Jag har, i verkliga livet, mött sådana som har kunnat hålla bevis i handen, men som förnekat sanningen.
Du är en av dessa?
Se ovan.

Är du?

Citat:
Du är så duktig på att
Hur vet du det?

Citat:
Och?
Citat:
Vet Du det?
Men när det är du som ska stå för bevis, då gömmer du dig.
Vilka bevis för något som jag har påstått är det som du saknar?

Om nu Brigitte's storebror Jean-Michel Trogneux lever och är hennes verkliga storebror, varför inte presentera honom publikt vid sin sida och därmed bevisa det hela?

Varför inte låta oberoende instans testa hennes DNA och därmed bevisa det hela?

Så är saken ur världen?
Citera
2025-02-20, 15:10
Bannlyst
Citat:
I detta fall, så är ni Göran Lanbertz.
Men, detta fattar ni inte, men, kanske, kanske någongång i framtiden.
Absolut ingenting som jag kan visa, troligtvis inte ens om Brigitte skulle visat sitt kön för er, även om brodern vore där, skulle få er att ändra er åsikt.
Troligtvis inte ens om det fanns bilder när Brigitte föder sina barn.
Jag hade ändrat mig DIREKT ifall dom inte hade hotat Candace utan istället kallat till presskonferens och visat upp lite bilder och bara skrattat åt Candace.
Citera
2025-02-20, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Jag hade ändrat mig DIREKT ifall dom inte hade hotat Candace utan istället kallat till presskonferens och visat upp lite bilder och bara skrattat åt Candace.
Men, det skulle inte funka på folk som onopono.
Som bevis, nedanstående.
Citat:
Sådana går enkelt att förfalska och teorin är vad jag förstår att Jean-Michel Trogneux har stulit sin lillasysters identitet, inklusive födelsebevis.

Igen, jag säger att jag fortfarande inte har bestämt mig för att Candace/Poussard har rätt i vad de påstår, men att jag anser att den samlade bevisningen så här långt är av ett slag som ger att paret Macron bör motbevisa det hela innan jag i så fall kan avföra det.

Se ovan.

Är du?

Om nu Brigitte's storebror Jean-Michel Trogneux lever och är hennes verkliga storebror, varför inte presentera honom publikt vid sin sida och därmed bevisa det hela?

Så är saken ur världen?

Testa hennes DNA?
Jag citerar dig, varför den bevisningen inte skulle funka.
Citat:
Citera
2025-02-20, 19:03
Avstängd
Citat:
Men, det skulle inte funka på folk som onopono.
Som bevis, nedanstående.

Se ovan.

Är du?

Så är saken ur världen?
Menar du att det inte enkelt går att förfalska ett födelsebevis?

Som sagt, det verkar som att Candace (Proussard) menar att Jean-Michel Trogneux helt enkelt stal sin lillasyster Brigittes födelsebevis för att därpå använda det som 'bevis' för att han är just, Brigitte.

Är det här också omöjligt, menar Du?

Citat:
Testa hennes DNA?
Jag citerar dig, varför den bevisningen inte skulle funka.
Menar du att det faktum att det är enkelt att förfalska ett födelsebevis per någon egendomlig logik gör det likaledes enkelt att förfalska ett DNA-test?

Eller vad menar du, människa?
Citera
2025-02-20, 20:24
Medlem
Citat:
Menar du att det inte enkelt går att förfalska ett födelsebevis?

Som sagt, det verkar som att Candace (Proussard) menar att Jean-Michel Trogneux helt enkelt stal sin lillasyster Brigittes födelsebevis för att därpå använda det som 'bevis' för att han är just, Brigitte.

Är det här också omöjligt, menar Du?

Menar du att det faktum att det är enkelt att förfalska ett födelsebevis per någon egendomlig logik gör det likaledes enkelt att förfalska ett DNA-test?

Eller vad menar du, människa?

Ni skulle tro att DNA analyserna är förfalskade.
Likadant som ni tror att födelsebevisen är förfalskade.
Citera
2025-02-20, 20:34
Bannlyst
Citat:
Vem tror att födelsebevisen är förfalskade?
Citera
2025-02-20, 21:01
Avstängd
Citat:
Varför skulle dessa "ni" tro det, menar du?

Citat:
Vilka "ni" tror att vilka "födelsebevisen är förfalskade"?
Citera
2025-02-20, 21:07
Medlem
Citat:
Varför skulle dessa "ni" tro det, menar du?

Vilka "ni" tror att vilka "födelsebevisen är förfalskade"?

Men, du tror ju att födelsebevisen är förfalskade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in