2025-12-12, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Det tror jag inte det minsta på.
Kanske borde du kika på åtalet mot Candace Owens, ang Brigitte. Läsa lite av den.
Jag själv blev faktiskt förvånad.
Citera
2025-12-12, 03:52
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graavarg
Jag anser att Brigitte Macron redan svarat på den frågan (flera gånger), och att hävda att hon ljuger och kräva mera bevis kränker hennes integritet.

Och det är dessutom bara ett klassiskt populistiskt trick att påstå att det finns någon hemsk konspiration och sen hävda att "allt är sant" om ingen kan bevisa att man själv ljuger.

Enligt samma logik kan jag påstå att det bor en 10 cm lång blå- och rödprickig liten allvetande elefant bakom mitt kylskåp som flyger fram och berättar hemliga hemska sanningar om andra. Som jag sedan delger på internet, och när idiotierna ifrågasätts så kräver jag "bevis"...

Man ska vara en livsoerfaren jubelidiot för att gå på det upplägget...

Vad säger du om detta klipp? Rekommenderar att stänga av ljudet och enbart kolla kroppsspråket, själv har jag aldrig sett en kvinna sätta sig på det sättet. https://m.youtube.com/shorts/62cN0XtNoL0
Citera
2025-12-12, 04:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Kanske borde du kika på åtalet mot Candace Owens, ang Brigitte. Läsa lite av den.
Jag själv blev faktiskt förvånad.
Jag tror som sagt inte det minsta på att dom svarade Candace.
Citera
2025-12-12, 04:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Vad säger du om detta klipp? Rekommenderar att stänga av ljudet och enbart kolla kroppsspråket, själv har jag aldrig sett en kvinna sätta sig på det sättet. https://m.youtube.com/shorts/62cN0XtNoL0
Du kan väl länka till originalvideon?
Kanske den har bättre kvalitet, denna ser ju ut som en VHS transfer.
Citera
2025-12-12, 04:05
Medlem
busy-signals avatar
Citat:

Bra poäng. Det syns ju direkt att det där är en karl, lika uppenbart som med våran gamla rikstransa Christer Lindarw.

Jag förundras verkligen över att så få verkar kunna använda sina ögon nu för tiden. Man behöver liksom inga DNA-tester för att se skillnad på en transa och en biologisk kvinna. Åtminstone inte när det är så uppenbart som med BM.

Och för dem som inte fattar någonting så beror det på att män och kvinnor är byggda på två olika typer av benstomme. Framförallt är höfterna, men varenda proportion är annorlunda. Det räcker i de flesta fall med att titta på en persons gångstil.
Citera
2025-12-12, 04:06
Medlem
Citat:
Jag tror som sagt inte det minsta på att dom svarade Candace.
Läs åtalet.
Om du nu inte tror det.
Citera
2025-12-12, 04:08
Bannlyst
Citat:
Läs åtalet.
Om du nu inte tror det.
Varför skulle det få mig att tro att Candace ljög om nånting menar du?
Citera
2025-12-12, 04:10
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Du kan väl länka till originalvideon?
Kanske den har bättre kvalitet, denna ser ju ut som en VHS transfer.

Detta är videon som sändes till Joe Rogan, har tyvärr ingen annan länk, men hur uppfattar du kroppsspråket som denna franska kvinna ger uttryck för? Vore intressant att höra hur du ser på sakfrågan.
Citera
2025-12-12, 04:14
Medlem
Citat:
Detta är videon som sändes till Joe Rogan, har tyvärr ingen annan länk, men hur uppfattar du kroppsspråket som denna franska kvinna ger uttryck för? Vore intressant att höra hur du ser på sakfrågan.
Är det Brigitte i videon?
Lite svårt att se faktistk.

Citat:
Varför skulle det få mig att tro att Candace ljög om nånting menar du?
Om du vill gömma huvudet i sanden, varsågod.
Eller, duger det inte, på grund av att det inte är Candace Owen som är källan?
För enligt Candace Owens, så svarade väl aldrig Brigitte? Eller, hur var det nu igen?
Citera
2025-12-12, 04:16
Bannlyst
Citat:
Om du vill gömma huvudet i sanden, varsågod.
Eller, duger det inte, på grund av att det inte är Candace Owen som är källan?
För enligt Candace Owens, så svarade väl aldrig Brigitte? Eller, hur var det nu igen?
Enligt Candace så fick hon aldrig något svar som nådde henne, det är korrekt uppfattat.
Citera
2025-12-12, 04:21
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Är det Brigitte i videon?
Lite svårt att se faktistk.

/…../

Jag kan inte svära på att det är Brigitte Macron, filmen sändes till Joe Rogan av någon som hävdar det, och det ser onekligen ut som om det faktiskt är hon. Om du bara utgår ifrån vad du faktiskt ser, är det en man eller kvinna i rörelsemönstret?

Edit, filmen
https://m.youtube.com/shorts/62cN0XtNoL0
Senast redigerad av skoputs 2025-12-12 kl. 04:30.
Citera
2025-12-12, 04:29
Medlem
Citat:
Enligt Candace så fick hon aldrig något svar som nådde henne, det är korrekt uppfattat.
Det är ju konstigt, för Brigittes advokater försökte nå Candace Owens på flera olika sätt.
Eller, tro det eller ej, Candace Owens kanske inte ville bli kontaktad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in