2025-08-04, 05:48
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Givetvis har hon full koll på vad som står i mailet.

Såhär säger hon själv i polis (maskinöversättning):
Jag får inte veta allt och detta är för att skydda mig, spontant läser jag inte vad som sägs om mig och jag gör det inte för att bevara min balans.
Citera
2025-08-04, 06:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Såhär säger hon själv i polis (maskinöversättning):
Jag får inte veta allt och detta är för att skydda mig, spontant läser jag inte vad som sägs om mig och jag gör det inte för att bevara min balans.
Det är detta jag tycker är lite märkligt.
Varför inte bara säga typ "jag är född som kvinna!" oavsett om det är sant eller inte?

Precis som astronauterna, varför inte bara säga typ "ja, vi var på månen" när dom fick frågan face to face (som ju tydligen är viktigt för dig...)
Citera
2025-08-04, 12:12
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Det är detta jag tycker är lite märkligt.
Varför inte bara säga typ "jag är född som kvinna!" oavsett om det är sant eller inte?

Precis som astronauterna, varför inte bara säga typ "ja, vi var på månen" när dom fick frågan face to face (som ju tydligen är viktigt för dig...)

Som vi precis diskuterat så lär hon knappast ställa sig och säga "jag är född som kvinna" helt utan anledning - det krävs nog att någon frågar henne. Och precis som du själv antyder med ditt "oavsett om det är sant eller inte" så lär det ju inte förändra någonting alls om hon säger det. Du och dina gelikar i Candace's kölvatten lär inte ändra inställning för att hon säger det...
Citera
2025-08-04, 12:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Som vi precis diskuterat så lär hon knappast ställa sig och säga "jag är född som kvinna" helt utan anledning - det krävs nog att någon frågar henne. Och precis som du själv antyder med ditt "oavsett om det är sant eller inte" så lär det ju inte förändra någonting alls om hon säger det. Du och dina gelikar i Candace's kölvatten lär inte ändra inställning för att hon säger det...
Men jag förstår inte varför hon inte säger det.
Citera
2025-08-04, 14:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Betyder inte att de juridiska buden skulle vidarebefodra löjliga brev till Brigitte.

Du fattar inte det?
Du menar att 'Brigitte' ger sitt juridiska ombud i uppdrag att skicka ett 'seace and desist'-brev till Owens samtidigt som 'hon' inte vill veta hur Owens svarar på det?
Citera
2025-08-04, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Du menar att 'Brigitte' ger sitt juridiska ombud i uppdrag att skicka ett 'seace and desist'-brev till Owens samtidigt som 'hon' inte vill veta hur Owens svarar på det?
Cease and Desist.
Varför skulle det betyda att de vidarebefodrar Candace Owens löjliga brev?
Citera
2025-08-04, 15:19
Avstängd
Citat:
Cease and Desist.
Varför skulle det betyda att de vidarebefodrar Candace Owens löjliga brev?
Förklara istället varför paret Macron lät skicka ett formellt krav på 'cease and desist' till Owens, men samtidigt inte var ett dugg intresserade av samma Owens respons på det.

Jag finns kvar här.
Citera
2025-08-04, 15:54
Medlem
Var har transvestiten 'Brigitte's bror Jean-Michel tagit vägen det är väl bara hitta honom om han existerar. Det finns också enkla genetiska test som visar att man är man eller kvinna men det vill transvestiten 'Brigitte' tydligen inte göra.
Citera
2025-08-04, 16:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Var har transvestiten 'Brigitte's bror Jean-Michel tagit vägen det är väl bara hitta honom om han existerar. Det finns också enkla genetiska test som visar att man är man eller kvinna men det vill transvestiten 'Brigitte' tydligen inte göra.
"He is a very private man."

Jo tjena
Citera
2025-08-04, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Han finns, fortfarande, men det finns de som förnekar att han är en separat person från Brigitte.
Till exempel den som svarade dig 16:09 , svensk sommartid.
Citera
2025-08-04, 19:34
Avstängd
Citat:
Han finns, fortfarande, men det finns de som förnekar att han är en separat person från Brigitte.
Till exempel den som svarade dig 16:09 , svensk sommartid.
Här ljuger du rakt upp och ner igen, Piii....

Jag förnekar givetvis INTE att den "Jean-Michel Trogneux" som påstås vara 'Brigitte' Macrons äldre biologiska broder "är en separat person från Brigitte" = hävdar att de är en och samma person/individ.

Jag förnekar däremot att den "Jean-Michel Trogneux" som påstås vara 'Brigitte' Macrons äldre biologiska broder INTE är det utan en bedragare, givet att den verklige Jean-Michel i 20-årsåldern bytte kön/genus samt stal sin lillasysters namn och identitet, Brigitte Trogneux-Auzière och som därpå 'skiljde sig och gifte om sig med Emmanuel Macron, för att slutligen bli den 'Brigitte' Macron som blev Frankrikes första 'dam', år 2017.

Så, varför ljuger du hela tiden, Piii...?

Njuter du av det?
Citera
2025-08-04, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Här ljuger du rakt upp och ner igen, Piii....

Jag förnekar givetvis INTE att den "Jean-Michel Trogneux" som påstås vara 'Brigitte' Macrons äldre biologiska broder "är en separat person från Brigitte" = hävdar att de är en och samma person/individ.

Jag förnekar däremot att den "Jean-Michel Trogneux" som påstås vara 'Brigitte' Macrons äldre biologiska broder INTE är det utan en bedragare, givet att den verklige Jean-Michel i 20-årsåldern bytte kön/genus samt stal sin lillasysters namn och identitet, Brigitte Trogneux-Auzière och som därpå 'skiljde sig och gifte om sig med Emmanuel Macron, för att slutligen bli den 'Brigitte' Macron som blev Frankrikes första 'dam', år 2017.

Så, varför ljuger du hela tiden, Piii...?

Njuter du av det?
Bevisa att jag "ljuger", kom igen.
Visa att Brigitte, inte är född med kvinnliga könsorgan och äggstockar.
Jag väntar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in