2024-03-12, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
Tydligen var det föräldrarna som hittade henne.
Vilken total mardröm att som förälder hitta sin dotter döende i någon buske och det enda de kan göra är att ringa polisen och trösta henne tills hon dör.
Citera
2024-03-12, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whiskra
Vilken total mardröm att som förälder hitta sin dotter döende i någon buske och det enda de kan göra är att ringa polisen och trösta henne tills hon dör.
Jag tror hon vad död när de fann henne, att döma av artiklarna jag har läst.
Citera
2024-03-12, 12:15
Medlem
Fy vad tragiskt, stackars 13 åriga flicka.
Jag undrar ifall denna 13 åriga flickan kan ha gått emot sina föräldrar om att en 13 åring och 17 åring kan vara tillsammans. Minns när jag var 13 så hängde jag med 25 åriga knarkare och alkoholister, nu när själv är förälder så förstår jag varför mina föräldrar var så jäkla oroliga och försökte stoppa mig
Citera
2024-03-12, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Tjejen verkar varken ha bott hemma hos sin mamma eller sin pappa, så förmodligen bodde hon på ett hem. Och då är det ju inte så långsökt att tänka att förövarna (åtminstone en av dem) också bodde där.

Hon hade mycket svåra skador när hon hittades - så hon har säkerligen lidit en hel del innan hon dog.

Enligt artikeln är en 17-årig pojke och en 13-årig flicka gripna.

Det står i Aftonbladet att flickans mamma och pappa hittade henne. Så var finns info om att hon inte bodde med någon av dem?
Citera
2024-03-12, 12:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av daTkonshens
Vad gör en 13 årig flicka ute klockan 22 en måndag med en 17 åring? Föräldrarna ligger och jagar drakar medans liltjejen är ute och jagar bekräftelse eller?

Om du vet att hon var ute med 17-åringen, så är du rimligen ett vittne och bör prata med polisen
Citera
2024-03-12, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Antagligen så har väl båda de 13-åriga tjejerna bott på hemmet och sedan slaktade den 17-årige blatten den ena av dem.

Så verkar det hittills i alla fall.

Min gissning åxå
Citera
2024-03-12, 12:41
Medlem
En liknande mardrömshändelse i Endkede eller Stureby i Stockholm för några år sedan. Ett relations drama och en ung tonårstjej blev mördad
Citera
2024-03-12, 12:48
Medlem
”Romantiskt förhållande” mellan en 13 åring flicka och en 17 åring pojke säger polisen.

Vad är det romantiska med våldtäkt?
Citera
2024-03-12, 12:53
Medlem
Soulflowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refuserad
Jag tror hon vad död när de fann henne, att döma av artiklarna jag har läst.
Då läser du knasigt:
Citat:
Klokken 22.10 modtog Nordjyllands Politi en anmeldelse om en livløs person og sendte en ambulance og politi til stedet. Der blev forsøgt førstehjælp på stedet, men pigen døde kort efter
Citera
2024-03-12, 12:59
Medlem
Flashbackatmes avatar
Ännu en inavlad sandapa tro som fått frispel när han blivit nekad sex ?
Citera
2024-03-12, 13:05
Medlem
Nottelitens avatar
Från Dagbladet :
Dansk politi etterforsker for fullt etter at en 13 år gammel jente ble funnet død i Hjallerup i Nordjylland mandag kveld.

To mindreårige, på 13 og 17 år, ble raskt pågrepet etter at jenta ble funnet. Tirsdag formiddag ble 13-åringen løslatt av politiet, da de mener at vedkommende ikke har noe med drapet å gjøre.

17-åringen som er pågrepet blir siktet for drap, skriver nyhetsbyrået Ritzau like før klokka 10. Han stilles for retten i Hjørring klokka 14.
länk till artikeln :
https://www.dagbladet.no/nyheter/13-...drept/81105289
Citera
2024-03-12, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frakta99
Kärleksdrama? Flicka ber pojke döda motståndare om han vill visa att det är henne han älskar? Har hänt innan och kommer hända igen.
Det är med största sannolikhet ett svartsjukedrama.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in