Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-05-04, 12:15
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigHelmutt
Jag frågade inte hur man googlar recept, jag ville ha skillnaden på Hayyp och Phil Morris innehåll och procedur. Jag tor inte dom använder vanlig ugn, tror du verkligen det?
Då vill jag ha länk på det påståendet
Tror inte heller att de använder en vanlig hemmaugn. Tänkte du att det var så jag menade?

Gällande recept så ställde du en fråga,
Citat:
Ursprungligen postat av StigHelmutt
Jag vill ha recepetet tack!
Jag gav dig ett recept. Att du stavar som en fitta kommenterade jag inte.

Tråden handlar om bolaget Haypp Group. Har du något att säga om det? Recept på snus får du ta i något annat forum.
__________________
Senast redigerad av Pillerarm 2024-05-04 kl. 12:25.
Citera
2024-05-04, 13:24
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm
Haypp tillverkar sina produkter på samma sätt som att ICA gör sin korv.
ICA säljer ju korv under eget varumärke, s.k. private label. Gör Haypp verkligen det med vitt snus? Vilka är deras egna varumärken i så fall? Jag kanske har missat något, men som jag förstår det är de bara en ren återförsäljare av andra märkens produkter.
Citera
2024-05-04, 13:29
  #15
Medlem
Raytheons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bzo
ICA säljer ju korv under eget varumärke, s.k. private label. Gör Haypp verkligen det med vitt snus? Vilka är deras egna varumärken i så fall? Jag kanske har missat något, men som jag förstår det är de bara en ren återförsäljare av andra märkens produkter.

Du har rätt.

Citat:
Vi erbjuder inte något eget varumärke utan har samarbeten med över 30 av de bästa tillverkarna där ute.

https://www.haypp.com/se/om-nikotinpasar/
Citera
2024-05-04, 13:32
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bzo
ICA säljer ju korv under eget varumärke, s.k. private label. Gör Haypp verkligen det med vitt snus? Vilka är deras egna varumärken i så fall? Jag kanske har missat något, men som jag förstår det är de bara en ren återförsäljare av andra märkens produkter.
Haypp gör detsammma. Vad är det du inte förstår

Haypp säljer. PM säljer.
Citera
2024-05-04, 13:39
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm
Haypp gör detsammma. Vad är det du inte förstår

Haypp säljer. PM säljer.
Haypp är alltså en ren återförsäljare av andra märkens produkter så som PM, vilket Raytheons inlägg bekräftar. PM är ett bolag som utvecklar och tillverkar tobak- och nikotinprodukter. Förstår du inte ens skillnaden mellan en återförsäljare och en tillverkare så önskar jag dig lycka till med dina investeringar, det lär du behöva...
Citera
2024-05-04, 13:43
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bzo
Haypp är alltså en ren återförsäljare av andra märkens produkter så som PM, vilket Raytheons inlägg bekräftar. PM är ett bolag som utvecklar och tillverkar tobak- och nikotinprodukter. Förstår du inte ens skillnaden mellan en återförsäljare och en tillverkare så önskar jag dig lycka till med dina investeringar, det lär du behöva...
Vad har det med saken att göra?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback