2024-04-06, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viperstyle
Ja Ako och mamma Korashi är i ålder. Du menar att barnen ska ha mördat Ako pga något mellan han och deras mamma?
Har ingen susning vad som är kärnan i allt det här, om den där mamman är det tyst om,
det borde vara hon som vet allt som skett. Om hon vore ärlig o rättskaffans så borde hon samarbetat med utredarna.
Hon borde blivit häktad, hon som är matriarken i denna familj,
snart blir hon väl ressugen o köper sin egen biljett, längtar till värmen o sin klan.
Men kanske polisutredarna har is i magarna,med total span på mamman.

Aftonbladet o Expressen reportrarna borde ge läsarna ny information.
Citera
2024-04-06, 23:15
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Har ingen susning vad som är kärnan i allt det här, om den där mamman är det tyst om,
det borde vara hon som vet allt som skett. Om hon vore ärlig o rättskaffans så borde hon samarbetat med utredarna.
Hon borde blivit häktad, hon som är matriarken i denna familj,
snart blir hon väl ressugen o köper sin egen biljett, längtar till värmen o sin klan.
Men kanske polisutredarna har is i magarna,med total span på mamman.

Aftonbladet o Expressen reportrarna borde ge läsarna ny information.
Kanske därför hon är fri. Möjligen har hon barnen och är under bevakning för att se när hon ska ta med dem till föräldrarna.
Citera
2024-04-06, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Kanske därför hon är fri. Möjligen har hon barnen och är under bevakning för att se när hon ska ta med dem till föräldrarna.
Eftersom det är kvinnans släktingar som ligger bakom att upprätthålla heder i 80% av fallen borde ju samtliga i kvinnans familj anses som misstänkta initialt iallafall, till dess något annat bevisas.
Citera
2024-04-06, 23:32
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meadowsheart
Eftersom det är kvinnans släktingar som ligger bakom att upprätthålla heder i 80% av fallen borde ju samtliga i kvinnans familj anses som misstänkta initialt iallafall, till dess något annat bevisas.
Okej lugna ner dig nu med kulturantropologin.
Citera
2024-04-06, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Du har fortfarande inte motiverat ditt inlägg att du tror barnen är döda. Nu säger du att du tror mormor har barnen. Något särskilt som motiverar dina inlägg eller gissar du bara?
Senast redigerad av Meadowsheart 2024-04-06 kl. 23:35. Anledning: Felskrivning
Citera
2024-04-07, 02:26
Medlem
Har träffat BO några ggr när han bodde i Gbg, han var tillsammans med min väns syster på den tiden och de fick två barn tsm(fosterhemsplacerade).

Uppfattade han som ganska sliskig då han flörtade med mig när jag var typ 14 år gammal och gned sitt ben mot mitt på bussen när jag råkade hamna brevid honom på en fullsatt buss.

Oavsett tragiskt d som hände!
Senast redigerad av Michaela9403 2024-04-07 kl. 02:41.
Citera
2024-04-07, 05:21
Medlem
Han kom till Sverige bra mycket tidigare då han har två döttrar som är födda 2009 och 2010…Dessa har han med en viss C*mill*som bor strax utanför Göteborg. Med tanke på damen han har döttrarna med så vet i sjutton om inte denne avlidne hade någon form av intellektuell funktionsnedsättning…

Internet är stort, allt finns där ute… Letar man där alla ufon samlas och spenderar all sin tid då de inte arbetar ( TikTok ) så är man en bra bit på vägen. Användarnamnet är motsatta, Fula följt av damens namn… Fula-Snygga, det finns precis allt där ute.

Intressant att det alltid ska mörkas när det kommer till att redovisa när dessa ”ungdomar” först landat i Sverige….

Citat:
Ursprungligen postat av Yaric
*ko skriver på svenska på sin fb redan 2012, någon annan har också kommenterat att hen ska hälsa på honom på jobbet. Han firar nyår 2011/2012 i Sverige. Det finns lite bilder på honom som, från turkiet och kanske något annat land, inte Sverige iaf under 2015-16.

Det stämmer inte helt överens med dom uppgifter som finns i media om att BO kom till Sverige 2017. Men kan ju ha kommit tillbaka 2017. Med ny(a) identiteter.
AHA gifter sig 12.12.12 med *nki enl fb, då borde man ju veta vem hon gift sig med. Skumt det där... eller så har dom haft bröllop då men gift sig på papper långt senare. Gifte dom sig på papper 2012 borde han fått medborgarskap tidigare än 2022 efter skilsmässan eller?
Fel BO eller finns det ännu fler identiteter?
Senast redigerad av -Allvarligt-Talat- 2024-04-07 kl. 05:30.
Citera
2024-04-07, 05:24
Medlem
De två barn han har med damen strax utanför Göteborg bor i familjehem sedan länge…
Citat:
Du har fortfarande inte motiverat ditt inlägg att du tror barnen är döda. Nu säger du att du tror mormor har barnen. Något särskilt som motiverar dina inlägg eller gissar du bara?
Senast redigerad av -Allvarligt-Talat- 2024-04-07 kl. 05:31.
Citera
2024-04-07, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Michaela9403
Har träffat BO några ggr när han bodde i Gbg, han var tillsammans med min väns syster på den tiden och de fick två barn tsm(fosterhemsplacerade).

Uppfattade han som ganska sliskig då han flörtade med mig när jag var typ 14 år gammal och gned sitt ben mot mitt på bussen när jag råkade hamna brevid honom på en fullsatt buss.

Oavsett tragiskt d som hände!

En till ny användare som påstår saker om BO i sitt första inlägg. Släkten Kor*shi verkar stor. Kan du förklara varför Skatteverket inte har registrerade barn på honom?
Citera
2024-04-07, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Allvarligt-Talat-
Han kom till Sverige bra mycket tidigare då han har två döttrar som är födda 2009 och 2010…Dessa har han med en viss C*mill*som bor strax utanför Göteborg. Med tanke på damen han har döttrarna med så vet i sjutton om inte denne avlidne hade någon form av intellektuell funktionsnedsättning…

Internet är stort, allt finns där ute… Letar man där alla ufon samlas och spenderar all sin tid då de inte arbetar ( TikTok ) så är man en bra bit på vägen. Användarnamnet är motsatta, Fula följt av damens namn… Fula-Snygga, det finns precis allt där ute.

Intressant att det alltid ska mörkas när det kommer till att redovisa när dessa ”ungdomar” först landat i Sverige….

Han kom till Sverige 2007. Det har vi redan konstaterat i tråden tidigare.
Senast redigerad av Meadowsheart 2024-04-07 kl. 10:48. Anledning: Felskrivning
Citera
2024-04-07, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Allvarligt-Talat-
De två barn han har med damen strax utanför Göteborg bor i familjehem sedan länge…
Det gäller W*jih* Kor*shis och Hum*or* Kor*shis barn. Det är de som är försvunna.BO hade ej registrerade barn på sig så om det stämmer det du säger måste de ha blivit bortadopterade
Citera
2024-04-07, 10:21
Medlem
Jag läste det som om *ko’s barn var försvunna, sorry jag missuppfattade.

Citat:
Det gäller W*jih* Kor*shis och Hum*or* Kor*shis barn. Det är de som är försvunna.BO hade ej registrerade barn på sig så om det stämmer det du säger måste de ha blivit bortadopterade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in