2024-03-03, 17:56
Medlem
JoeDoughs avatar
Jag hade gärna sett att man efter eget skön skulle kunna blocka trådar som inte intresserar en.
Som det är nu är det en massa trådar som ligger kvar dag efter dag, vecka efter vecka och tar upp plats och utrymme för potentiella ämnen man själv tycker är mer intressant.

Synpunkter?
Citera
2024-03-03, 18:00
Medlem
JoeDoughs avatar
Jag listar några exempel som jag inte kunde bry mig mindre om.

Premier League 23/24 omg 27. 2-4/3
Läkaren opererade bort mina äggstockar utan samtycke!
Den enda stora tråden om Love Island Sverige
Info/skvaller om Bianca Ingrosso
Citera
2024-03-03, 18:01
Medlem
jonte500s avatar
Man kan inte ens blockera användare längre, så jag har väldigt svårt att tro att du får gehör för ditt förslag...
Citera
2024-03-03, 18:36
Medlem
JoeDoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte500
Man kan inte ens blockera användare längre, så jag har väldigt svårt att tro att du får gehör för ditt förslag...
Ja det skulle ju också funka, fast inte lika bra. Vissa av skribenterna är ju helt bortom all räddning men en del av dem kan jag ibland finna underhållande i sin hjärndödhet.
Bättre att ta bort ämnen man inte vill se.
Citera
2024-03-03, 18:53
Citat:
Ursprungligen postat av jonte500
Håller med
Citera
2024-03-03, 19:14
Citat:
Ursprungligen postat av JoeDough
Jag hade gärna sett att man efter eget skön skulle kunna blocka trådar som inte intresserar en.
Som det är nu är det en massa trådar som ligger kvar dag efter dag, vecka efter vecka och tar upp plats och utrymme för potentiella ämnen man själv tycker är mer intressant.

Synpunkter?

Fan va bra idé! Hade gjort det lättare att browsa forumet och se nya och eventuellt gamla intressanta trådar.

Men mycket jobb att blocka en massa trådar för att få någon effekt och säkert jobbigt att koda.

Kanske inte värt det?
Citera
2024-03-04, 19:35
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeDough

Synpunkter?

Det är att gå ett steg längre än det 20 år gamla forumförslaget (FB) Ökade möjligheter att dölja sektioner/forum?

Nu bara ytterligare en nivå lägre, alltså ner på trådnivå.

Som synes i den länkade tråden så är det något som med all sannolikhet inte kommer att införas.

"Med tanke på att man resonerat som så att alla ska se allt som skrivs på forumet när det gäller den ändrade ignorefunktionen så tror jag inte att det är aktuellt att låta användaren dölja inlägg/trådar från forum man ej önskar se."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in