2024-02-23, 18:27
Avstängd
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Brukar du ens testa dig då? Lätt att säga att man aldrig har haft en könssjukdom om man aldrig testar sig och tar för givet att man är frisk bara för att man inte har några symtom.

Det var väl ett tag sedan jag testade mig, men redan då hade jag legat med mer än 20 kvinnor och hade inget.
Citera
2024-02-23, 18:32
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyans2026
Sodom och Gomorrah, detta är det lilla som finns kvar av det svenska samhället.

Avvikande och osocialt beteende normaliseras, hoppas stackaren blir steril av alla sina sjukdomar.

Han verkar testa sig regelbundet, så jag tror inte det. De som ligger risigt till är de som tar för givet att de är friska bara för att de inte har symtom. Att ha klamydia under en kortare tid (t.o.m. 2-3 månader) är sällan farligt. Det blir allvarligt om man har sjukdomen under typ 6+ månader eller flera år.

Testar mig själv minst 2ggr per år trots att jag inte ligger runt. Har redan barn, men vill ha fler.
Citera
2024-02-23, 18:34
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Det var väl ett tag sedan jag testade mig, men redan då hade jag legat med mer än 20 kvinnor och hade inget.

Hur länge sedan var det? Jag tycker inte att du ska ta för givet att du är frisk om det var länge sedan. För din egen skull.
Citera
2024-02-23, 18:35
Medlem
Pojkekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Vem ställer ens upp på en sån här "intervju" eller vad man ska kalla det och dessutom med bild på sig själv och allt 😅
Min magkänsla har sällan fel så min teori är att han gör det enbart för att försöka verka "vettig" samt att han hoppas på att få mer fitta nu.
Kul att vara evigt stämplad som en vandrande könssjukdom och dem som sett denna artikel lär inte hoppa i säng med honom.
Förvisso finns det väl en kategori med kvinnor som nog inte bryr sig speciellt mycket om det och det är väl fetton och allmänt skabbiga och fula brudar.

Han är väl någon sorts narcisist från 90-talet, folk gör vad som helst idag för uppmärksamhet. Samma ansikte lär dyka upp i andra sammanhang lekprogram, sociala medier osv. Allt för att synas.

Troligen så är han någon sorts bögare. Könssjukdomar är ju i mångt och mycket ett bögfenomen.
Citera
2024-02-23, 18:48
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Svt älskar den här vidriga riks-böcklingen, har sett inslag med han tidigare där man får "följa"
med han i online dejting världen där han bögar och visar reportern hur enkelt det är att få den i tvåan
kommer inte ihåg exakt men hur som helst skall man nog inte använda denna snubbe som måttstock.

Sen att könssjukdomar ökar i samhället är väl en självklarhet som det ser ut idag!
Citera
2024-02-23, 19:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RogerRaket
Här går världens tönt och ligger flera gånger i veckan och samlar på sig könssjukdomar som att det är pokemon och han ser inte ens bra ut. En annan får knappt till det och jobbar på utseendet hela tiden. Jävlar vad livet är orättvist. Helvetet vad avis jag är på han..
Men han ligger ju med killar
Citera
2024-02-23, 19:51
Medlem
Smegmas avatar
Vilken äcklig och skitig jävla pissbög. Att han dessutom skyltar med skiten han drabbats av och skrattar. Nybroviken nästa!
Citera
2024-02-23, 19:59
Medlem
Var nyss på teven.
Idioten knullar negrer och bögar.
Kommer inte leva länge den där.
Citera
2024-02-23, 20:00
Medlem
Vad jag hört så har bögar massor med venerisk sjukdomar. Att knulla och suga av varandra är politk för dem.
Citera
2024-02-23, 20:50
Bannlyst
Ja ni vänner, som bög har man könssjukdomar på längden och tvären. Inget skamligt alls. Gonne på måndag, syfte på fredag, herpes med jämna mellanrum. Snart så har tabuet om veneriska sjukdomar lyfts och det blir hög status att vara storknullare med massor av flugor på trumpeten!
Citera
2024-02-23, 20:51
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErlandErland
Ja ni vänner, som bög har man könssjukdomar på längden och tvären. Inget skamligt alls. Gonne på måndag, syfte på fredag, herpes med jämna mellanrum. Snart så har tabuet om veneriska sjukdomar lyfts och det blir hög status att vara storknullare med massor av flugor på trumpeten!

Vet inte bögar hur en kondom fungerar?
Citera
2024-02-23, 20:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Vet inte bögar hur en kondom fungerar?
Att skydda sig är som att tycka partnern 'r äcklig. Vi vill inte att någon ska känna sig exkluderad med en kondom. Jag har rest runt i världen och knullat fram många bögar, jag har bla fått hepatit men det ses mer som en mensur i kriget mot de heterosexuella normerna.
När hiv och aids kom så knallades det oavsett om man riskerade att dö, de som gjorde det är legender idag. Storknullare som dog på slagfältet för att normalisera bögsex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in