2024-02-23, 08:26
Medlem
Länk till artikeln https://www.svt.se/nyheter/inrikes/mathias-har-haft-gonorre-och-klamydia-fem-ganger

Kan inte vara kul att vara ansiktet utåt för könssjukdomar. Men han säger också att han är med för att känna skam och börja tänka sig för mer. Han ser dessutom inte speciellt gammal ut. Tror det är få som ens drar på sig det fem gånger under en livsstid om man inte lever rövare i Thailand.

Tror ni personer som Mathias är vanliga? I min bekantskap pratar vi inte mycket om det och en av oss blev ofrivilligt pappa. Efter det är vi alla ganska noga med kondom och ser honom som ett avskräckande exempel.
Citera
2024-02-23, 08:32
Medlem
Tog du honom för heterosexuell?
Citera
2024-02-23, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvanWho
Tog du honom för heterosexuell?
Det står att han har sex med kvinnor och män, antar att han är bi.
Citera
2024-02-23, 08:33
Medlem
Nachoalistens avatar
Mattias måste vara en korvryttare.
Senast redigerad av Nachoalisten 2024-02-23 kl. 08:40.
Citera
2024-02-23, 08:36
Avstängd
Severlohs avatar
”Jag har haft klamydia två gånger och gonorré tre gånger” betyder inte ”Matthias har haft klamydia och gonorré fem gånger”.

Sen tror jag att man antingen måste vara bög eller ligga med riktigt lösaktiga damer för att få det. Jag använder nästan aldrig heller kondom och har legat med ganska många men aldrig fått något.
Förmodligen för att jag inte sätter på crackluder.
Citera
2024-02-23, 08:36
Medlem
Här går världens tönt och ligger flera gånger i veckan och samlar på sig könssjukdomar som att det är pokemon och han ser inte ens bra ut. En annan får knappt till det och jobbar på utseendet hela tiden. Jävlar vad livet är orättvist. Helvetet vad avis jag är på han..
Citera
2024-02-23, 08:39
Avslutad
Svårt att säga om det är "vanligt" med så mycket sjukdomar. Riskbeteende finns inom en rad områden, som förutom sex då, alkohol, droger, extremsport, aktieaffärer, spel osv. Tror hans agerande ska ses som annan beroendeproblematik och gränslös tillvaro.
Citera
2024-02-23, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Briascca
Svårt att säga om det är "vanligt" med så mycket sjukdomar. Riskbeteende finns inom en rad områden, som förutom sex då, alkohol, droger, extremsport, aktieaffärer, spel osv. Tror hans agerande ska ses som annan beroendeproblematik och gränslös tillvaro.
Ja.

Undra hur många dejter han får efter detta inslag. "När kåtheten går in så går vettet ut”, en sån kille ryggar nog många till.
Citera
2024-02-23, 08:55
Medlem
Haajibs avatar
Han ser ju bög ut, och om jag förstår rätt så är det sjukt hur mycket sjukdomar de sprider mellan varandra.
Citera
2024-02-23, 09:03
Medlem
Bomullsvantens avatar
Är det inte han som var med i ett tv-program/halvdan dokumentär om datingappar?
Citera
2024-02-23, 09:16
Medlem
Kul som person att gå in och läsa detta och tänka "shit - han låg jag med för ett halvårsedan", också har han fler könssjukdomar än Tomas Dileva har prisat gud.
Citera
2024-02-23, 09:20
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RogerRaket
Här går världens tönt och ligger flera gånger i veckan och samlar på sig könssjukdomar som att det är pokemon och han ser inte ens bra ut. En annan får knappt till det och jobbar på utseendet hela tiden. Jävlar vad livet är orättvist. Helvetet vad avis jag är på han..

Orättvist att han får könssjukdomar och inte du? Du skall vara glad, att du ej är i hans sits. Det är inga problem för dig att få brudar. Gör som han—sänk ribban och sätt på allt från crackluder till sexmissbrukare. Eller så väntar du helt enkelt på den rätta. Det finns en till alla.

/AI
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in