2024-02-23, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Judehatarn
Bli bög eller lär dig hur kvinnlig attraktion fungerar.
Och kvinnor borde lära sig hur manlig attraktion fungerar också
Citera
2024-02-23, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lejonet95
Det vet de ju uppenbarligen då de får ligga mer än killar enl. din analys.
Citera
2024-02-23, 14:28
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonasost
Länk till artikeln https://www.svt.se/nyheter/inrikes/mathias-har-haft-gonorre-och-klamydia-fem-ganger

Kan inte vara kul att vara ansiktet utåt för könssjukdomar. Men han säger också att han är med för att känna skam och börja tänka sig för mer. Han ser dessutom inte speciellt gammal ut. Tror det är få som ens drar på sig det fem gånger under en livsstid om man inte lever rövare i Thailand.

Tror ni personer som Mathias är vanliga? I min bekantskap pratar vi inte mycket om det och en av oss blev ofrivilligt pappa. Efter det är vi alla ganska noga med kondom och ser honom som ett avskräckande exempel.

Gonorré var väl mer eller mindre utrotat i Sverige på 80/90-talet. Likaså syfilis. Eller?

Kan den nya spridningen ha med invandringen att göra? Eller att vi reser mer? Eller ökad homo- och bisexualitet?

När jag var ung snackades det mest om klamydia och i sällsynta fall om herpes. Tack och lov har jag aldrig haft nån könssjukdom i hela mitt liv.
Citera
2024-02-23, 14:32
Medlem
MudOvens avatar
Vem ställer ens upp på en sån här "intervju" eller vad man ska kalla det och dessutom med bild på sig själv och allt 😅
Min magkänsla har sällan fel så min teori är att han gör det enbart för att försöka verka "vettig" samt att han hoppas på att få mer fitta nu.
Kul att vara evigt stämplad som en vandrande könssjukdom och dem som sett denna artikel lär inte hoppa i säng med honom.
Förvisso finns det väl en kategori med kvinnor som nog inte bryr sig speciellt mycket om det och det är väl fetton och allmänt skabbiga och fula brudar.
Citera
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Länk till artikeln https://www.svt.se/nyheter/inrikes/mathias-har-haft-gonorre-och-klamydia-fem-ganger

Kan inte vara kul att vara ansiktet utåt för könssjukdomar. Men han säger också att han är med för att känna skam och börja tänka sig för mer. Han ser dessutom inte speciellt gammal ut. Tror det är få som ens drar på sig det fem gånger under en livsstid om man inte lever rövare i Thailand.

Tror ni personer som Mathias är vanliga? I min bekantskap pratar vi inte mycket om det och en av oss blev ofrivilligt pappa. Efter det är vi alla ganska noga med kondom och ser honom som ett avskräckande exempel.

Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Vem ställer ens upp på en sån här "intervju" eller vad man ska kalla det och dessutom med bild på sig själv och allt 😅
Min magkänsla har sällan fel så min teori är att han gör det enbart för att försöka verka "vettig" samt att han hoppas på att få mer fitta nu.
Kul att vara evigt stämplad som en vandrande könssjukdom och dem som sett denna artikel lär inte hoppa i säng med honom.
Förvisso finns det väl en kategori med kvinnor som nog inte bryr sig speciellt mycket om det och det är väl fetton och allmänt skabbiga och fula brudar.

Såg en liknande tråd igår om Dasouki. Är hon också ett ansikte utåt för könssjukdomar?
Har det blivit hippt att vara med könssjukdomar?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Gonorré var väl mer eller mindre utrotat i Sverige på 80/90-talet. Likaså syfilis. Eller?

Kan den nya spridningen ha med invandringen att göra? Eller att vi reser mer? Eller ökad homo- och bisexualitet?

När jag var ung snackades det mest om klamydia och i sällsynta fall om herpes. Tack och lov har jag aldrig haft nån könssjukdom i hela mitt liv.
Ökat resande skulle jag gissa på sen är gonorré mer smittsamt än klamydia.
Citera
2024-02-23, 14:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RogerRaket
Här går världens tönt och ligger flera gånger i veckan och samlar på sig könssjukdomar som att det är pokemon och han ser inte ens bra ut. En annan får knappt till det och jobbar på utseendet hela tiden. Jävlar vad livet är orättvist. Helvetet vad avis jag är på han..
Han är bög, inte lika mycket snack där innan man sätter på varandra i arslet. Troligtvis där han samlat på sig std. Nästa inslag på svt lär vara om hans HIV
Citera
2024-02-23, 14:35
Medlem
Citat:
Det vet de ju uppenbarligen då de får ligga mer än killar enl. din analys.
De behöver inte tänka så mycket då.
De borde förstå hur mäns problem kan se ut
Citera
2024-02-23, 15:02
Medlem
Kosmos.s avatar
sånna där besvär är ju vanligare när man trycker folk i prutten(vilket inte är naturligt) och då straffar naturen dig för det. Aids drabbar som bekant till 90% bajspackare.

Dock så är det ju olyckligt när han ska byta lag. Så det får effekten att det sprids i nedåtgående led. Tinderhororna som bangar 50 killar om året sprider det vidare till de normala killar som bara vill hitta en partner.
Senast redigerad av Kosmos. 2024-02-23 kl. 15:04.
Citera
2024-02-23, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire

Gonorré var kanske vanligare på 60-talet än det var ett tag därefter. Av någon anledning "fanns inte" klamydia då vad jag läste/hörde.

Någon nämnde att man idag kan köpa självtester. HUR görs i sådana fall smittspårningen? Tidigare gick man i Stockholm till särskild klinik ("Hud - och kön"), testades och fick berätta för personal vem man kunde ha blivit smittad av och om man kunde ha smittat vidare.

Lite roligt när sjuksyrran ? inte kunde hålla masken när jag nämnde dåtidens mest eftertraktade som smittkälla.
Citera
2024-02-23, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lejonet95

Varför? Det är väl du som har problem att finna någon att ligga med, inte kvinnor som kan räcka upp en hand och ha en medioker man redo?
Citera
2024-02-23, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Judehatarn
Varför? Det är väl du som har problem att finna någon att ligga med, inte kvinnor som kan räcka upp en hand och ha en medioker man redo?
Då kan man inte kräva att männen ska ha koll hur deras attraktion ser ut.
Kvinnor borde kunna intressera sig mer än hur bara de själva fungerar.
Och orsaken varför de inte skulle behöva även förstå hur männen fungerar är för att de redan har det bättre
Senast redigerad av Lejonet95 2024-02-23 kl. 16:58. Anledning: ......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in