• 4
  • 5
2024-05-03, 11:24
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DroneXR7

Jag tog jtte mycket trippar i min ungdom, lite svamp och tryfflar men mest trippar. Om det gick skulle jag ha ta syra konstant, det hade jag tyckt varit skitkul men man fr vnta minst tv veckor i alla fall. S ven om man tar syra en gng i mnaden s blir det bara 24 gnger p 2 r. Jag skulle gissa p att jag trippat 30-40 gnger s jag r inte helt novis.

Vet jag inte om jag skulle f ut s mycket av det dock. Trippar helst ensam s det r inte det. Vet inte fan vad man ska pyssla med bara, kan liksom inte ligga och spela fr hela TV bilden bara pulserar och blnker. Kan g ut och rra mig men vart fan ska man g? Det r kul nr man r flera men vissa blir s jvla jobbiga men r det rtt folk s r jag med.

Jag rker hasch fr min depression och det fungerar fr mig. Jag behver ngonting att hlla mig flytande p, s hasch r perfekt. Blir sknt flummig och ngesten bara rinner av mig. Jag kan vara s jvla less p mina egna tankar och fokuserar ofta p negativa saker. Nr jag rker bryts mitt tankemnster helt. Kan g frbi hallspegeln bara fr att se mig sjlv med att flina som en idiot. Skrockar t mig sjlv och inser att jag mr bra.
Alla r olika. Jag har aldrig tagit LSD och jag gillar inte cannabis personligen ven om jag r starkt fr en legalisering men det r inte av personliga skl d jag inte ens anvnder det. Jag fr mer ngest av det. Fr ven mer ngest av en trippdos-svamp (men lite mindre av en mikrodos) men det r det vrt fr depressionen. Om jag trippar p psilocybin ligger jag bara ensam i sngen och lyssnar p musik, skulle inte vilja g ut eller nt snt.
Citera
2024-05-03, 11:46
Medlem
DroneXR7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Alla r olika. Jag har aldrig tagit LSD och jag gillar inte cannabis personligen ven om jag r starkt fr en legalisering men det r inte av personliga skl d jag inte ens anvnder det. Jag fr mer ngest av det. Fr ven mer ngest av en trippdos-svamp (men lite mindre av en mikrodos) men det r det vrt fr depressionen. Om jag trippar p psilocybin ligger jag bara ensam i sngen och lyssnar p musik, skulle inte vilja g ut eller nt snt.

En depression kan ocks bottna i olika saker men det r en myt att en depression gr bort av sig sjlv. Att bryta ett tankemnster borde vara det primra s just psilocybin tror jag starkt p.

Edit: Jag kan f lite halvngest om jag tagit fr lite. LSD r s mycket bttre och renare n svamp. Tycker tankarna blir klarare framfr allt, du slipper ta den dr ckliga jvla svampen. Den r vidrig mr fan illa halva kvllen om jag inte kokar och blandar ner i valfri dryck.

Albert Hofmann kan man lita p s trippar r the way to go om du frgar mig. Vilket geni.

Efter att han pensionerade sig satt Hofmann i Nobelpris-kommittn, han var docent inom "World Academy of Sciences" och medlem i "International Society of Plant Research" samt "American Society of Pharmacognosy". r 2007 kom han p tio-i-topp ver vrldens strsta genier, framrstad av engelska The Guardian. I tidningen The Telegraph gick det nnu bttre samma r, d han rstades fram som #1.
Senast redigerad av DroneXR7 2024-05-03 kl. 12:12.
Citera
2024-05-04, 16:55
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DroneXR7
En depression kan ocks bottna i olika saker men det r en myt att en depression gr bort av sig sjlv. Att bryta ett tankemnster borde vara det primra s just psilocybin tror jag starkt p.

Edit: Jag kan f lite halvngest om jag tagit fr lite. LSD r s mycket bttre och renare n svamp. Tycker tankarna blir klarare framfr allt, du slipper ta den dr ckliga jvla svampen. Den r vidrig mr fan illa halva kvllen om jag inte kokar och blandar ner i valfri dryck.

Albert Hofmann kan man lita p s trippar r the way to go om du frgar mig. Vilket geni.

Efter att han pensionerade sig satt Hofmann i Nobelpris-kommittn, han var docent inom "World Academy of Sciences" och medlem i "International Society of Plant Research" samt "American Society of Pharmacognosy". r 2007 kom han p tio-i-topp ver vrldens strsta genier, framrstad av engelska The Guardian. I tidningen The Telegraph gick det nnu bttre samma r, d han rstades fram som #1.
Myt r det inte. Men oftast r det ett verktyg. Tnk att du ska spika en spik och s har du ingen hammare, i det fallet kan psykedelika vara hammaren men du mste sl i spiken sjlv. I mitt personliga fall har jag mtt s dligt att jag inte orkat svinga hammaren men att den finns dr har nd tagit bort en stor del av depressionen och med strsta sannolikhet rddat mitt liv. Nu ska jag p ordentlig terapi hr snart dock. Jag menade att jag fr ngest av om jag tar mycket men det r det i slutndan vrt fr att hantera depressionen.

LSD har jag aldrig tagit. Tycker det r lngt nog med en svamptripp, LSD-tripp r ju typ dubbelt s lng. Men lr prva nn gng i framtiden. Ang. smaken s tar jag det i choklad eller i kapslar och svljer hela kapseln s har aldrig knt ngon cklig smak ht.
Citera
2024-05-19, 11:23
Medlem
Jag ska prova nu att medicinera sjlv. Vad tnker man kring dos? Den r torkad. r 0.2 en bra mtt? Men hur ofta ska man ta?
Citera
2024-05-19, 19:25
Medlem
eltonkebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fillorywitch
Jag ska prova nu att medicinera sjlv. Vad tnker man kring dos? Den r torkad. r 0.2 en bra mtt? Men hur ofta ska man ta?
Ta 3-5 gram torkad en gng i mnaden.
Citera
2024-06-11, 20:22
Medlem
KirkHammetts avatar
Personligen fredrar jag psilocybin. LSD varar nstan dubbelt s lnge. Som du sger r det ocks svrare att microdosera. Jag anvnder en nagelklippare och delar en lapp i 4 delar, sedan delar jag varje del p mitten, d fr jag 8 delar varav varje del innehller 30 mg vilket r snppet hgre n en microdos.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in