Citat:
Ursprungligen postat av
kjellkritisk
Och igen halmgubbe resonemang. Trden handlar om huruvida man i Frankrike lagstiftat mot vaccinkritik. Det gr inte lagtexten du citerat, den pekar inte ut vaccin specifikt eller mRNA vaccin i synnerhet eller ngon annan specifikt lkemedel, utan handlar om att man inte fr pressa ngon upprepade gnger att avst behandling som r livsviktig.
Det stmmer att ingen specifik profylaktisk behandling pekas ut, men det r ju precis min pong. Det r en svepande bred formulering som inkluderar samtliga typer av profylaktiska behandlingar, vaccineringar inkluderade och drmed ven vaccineringar med s.k. mRNA-vacciner.
Att jag lyfter frgan just i Covid-forumet och just med avseende p mRNA-vaccineringarna r att lagen skrevs mitt under en pgende pandemi och dr just de nya experimentella mRNA-vaccinerna debatterades vrlden ver p sociala medier och annorstdes.
Igen, jag tror inte att politiker i dagslget skulle vga implementera lagen just med avseende p massvaccineringar med experimentella gentekniska preparat, men jag VET att lagen finns dr nsta gng befolkningen skrms halvt frn vettet med en ny ddlig pandemi.
Dvs, lagen ska ses i sitt sammanhang.
Citat:
Men snurra idetombolan en gng till och upprepa vaccin, fr det verkar vara det nda du duger till!
Dina projiceringar ter sig allt mer patologiska.
Har du skt hjlp?