Citat:
Ursprungligen postat av
mickenyqvist123
Har bara jobbat i England (1 mån, praktik-grej via mitt gymnasium). Vad mina kollegor åt vet jag inte för jag och min klasskamrat fick en 10 pund handout varje dag för lunch, jag gick nästan alltid till McDonalds eller liknande och åt där. Dock så är ju UK ökänt för att vara lika odugliga som Norge. Jag vet att vissa käkar vinägerchips och läsk till lunch eller så kallade pork scratchings (fläsksvål chips). Vad som är värst, det vs Norge? Pest eller kolera om du frågar mig.
Så du tillstår att din erfarenhet av europeiska matlådor är ytterst begränsad. Du tycker Sverige är sämst, men du har hört talas om ett par andra länder som du har hört kan vara lika dåliga som Sverige?
Så frågetecknet i slutet på din rubrik är befogat. Rubriken är verkligen en fråga, inte ett påstående, eftersom du inte har en aning.
Men varför väljer du en rubrik där du vill få det att framstå som att Sverige är extremt dåligt, eller till och med sämst, när du inte vet alls? Varför har du inte en rubrik i stil med ”Tycker ni också att matlådor är tråkiga”?