Citat:
Ursprungligen postat av
DeValera
Jo hon råljög angående Åkesson och moskéer. Det vet du lika väl som jag.
Att sprida lögner som skadar Sverige under rådande omständigheter är inte bra för landet. Det vet du lika väl som jag.
Det är skillnad på att överdriva och komma med rena lögner. För dig är väl lögner och att ljuga något som är fullt normalt beteende, men ack så är det inte för alla ska du veta.
Nej Maggan är inte mitt hatobjekt. Till skillnad från dig så drivs jag inte av hat.
Nej självklart var DDR inte bra, det är ju därför som jag är kritiskt mot tex sossarna. Det var ju socialdemokratin som skapade en egen olaglig underrättelsetjänst riktad mot politiska konkurrenter.
Åkessons idé om att förbjuda vissa typer av åsikter och stänga eller riva moskéer är illa nog utan Anderssons överdrifter och lögner och definitivt ett utslag av DDR-politik. Förbjud åsiktsyttringar du inte gillar.
Så kritiken är inte missriktad, men sossarna är lika illa vad gäller att vilja förbjuda andras åsikter och deras rätt att sprida dem själva.
Tillsammans utgör politikerna ett stort hot mot medborgarna genom att de hela tiden vill förbjuda fler och fler åsikter. Ibland är de osams om vad men vad gäller principen om censur och straffande och hindrande av ”olämpliga” åsikter är de överens.
Åkesson och SD är ett stort hot mot vår frihet och de sviker grovt sina egna väljare. Istället för att ta bort hets mot folkgrupp där kritik mot islam godtyckligt bestraffas vill de utöka lagen till att hindra fri diskussion om historiska händelser och sätta människor med fel åsikter i fängelse.
SD och Åkesson har visat tydligt var de står i handling och det är inte på svenskarnas och deras frihets sida. De står på EU: s och andra krafters sida. Tillsammans med Socialdemokratin och Andersson.