Citat:
Ursprungligen postat av
Egna-tankar
Jag konstaterar att jag själv har förmågan att kritisera företrädare för SD när det är befogat.
Du däremot saknar all förmåga att kritisera dina älsklingar, socialdemokraterna. Du klarar inte av något annat än att fara ut i våldsamma anklagelser och verbala attacker mot dem som kritiserar dina älsklingar.
Du är inte värd att ta på allvar.
Jag har inga problem med att kritisera något politiskt parti. Jag har även kritiserat Maggan i den här tråden.
Det jag vänder mig mot är de oerhörda brösttoner som kommer angående föreliggande händelse där många anser att överdriften borde lagföras och straffas, samtidigt som man glömt, försvarar och är överslätande för betydligt allvarligare övertramp. Jag lyfter kort sagt fram den patetiska dubbelmoralen, om det nu flög dig över huvudet.
Kan i viss mån förstå och acceptera SDs prenumeration på offerkoftor när de inte hade något realpolitiskt inflytande, men nu när de utgör det största regeringsunderlaget är det dags för dem och deras anhängare att man up och kasta av sig sina värmande koftor.